- 604 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR YERDE TIKANIP KALDIĞINDA HAYAT
SOLUK ALMAK GÜÇLEŞTİĞİNDE,YÜREĞİN SUSUP,MANTIĞIN SÜRÜKLEMEYE BAŞLADIĞINDA AYAKLARINI.DAĞLARA DÖNMELİ YÜZÜNÜ İNSAN.
YENİ PATİKALAR YENİ YOLLAR SEÇMELİ YÜREĞİNİ FERAHLATACAK.
YENİ İNSANLARLA TANIŞMALI,YENİ KEŞİFLER YAPACAK...
HER GEÇEN GECE ÖLÜME BİR GÜN DAHA YAKLAŞTIĞINI,ZAMANIN BİR NEHİR KENDİSİNİN BİR SAL OLUP DA, O DURSA DA ,YOLCULUĞUNUN DEVAM ETTİĞİNİ ANLAMALI...
BAŞ DÖNDÜRÜCÜ BİR HIZLA GEÇİYORSA BİR BİRİNİN AYNI GÜNLER,HER AKŞAM CAN SIKINTISIYLA EVE GİRİLİYORSA,DEĞİŞTİRMEYE BİR ŞEYLERİ.BELKİ KÜÇÜK ŞEYLERLE BAŞLAMALI,ÖRNEĞİN BİR KAÇ DURAK ÖNCE İNİP SERVİSTEN-OTOBÜSTEN.YÜRÜMELİ EVE KADAR YÜREĞİNE TAKMALI GÜNEŞ GÖZLÜKLERİNİ GÖRDÜĞÜNÜ HİSSEDEBİLMELİ.
SAĞLIĞINI KAYBEDİP ÖLÜMLE YÜZ YÜZE GELMEDEN ÖNCE DEĞERLİ OLABİLMELİ HAYAT.
İLLA BÜYÜK ACILAR ÇEKMEMELİ KÜÇÜK MUTLULUKLARIN FARKINA VARABİLMELİ İNSAN.
BAŞKASININ YERİNE KOYABİLMELİ KENDİNİ.AĞLAYAN BİRİNE-GÜL-İNLEYENE-SUS-DEMEMELİ.AĞLAYANA OMUZ İNLEYENE ÇARE OLABİLMELİ.
DİKENİ YÜZÜNDEN HESAP SORMAK YERİNE GÜLDEN,DERİN BİR SOLUK ALIP HAPİS ETMELİ İÇİNE.
GÜNEŞİN DOĞUŞUNU SEYRETMELİ ARADA BİR,SEHER YELİ OKŞAMALI SAÇLARINI..KARDA,YAĞMURDA,SEVİNCİNE COŞKUSUNA,FIRTINADA,BORANDA,ÖFKESİNE,İSYANINA ORTAK OLABİLMELİ DOĞANIN..
BİR ÇOCUĞUN İLK ADIMLARINDA UMUDU,BİR GENÇ İN DÜŞLERİN DE GELECEĞİ,BİR YAŞLININ HATIRALARINDA GEÇMİŞİ GÖREBİLMELİ..ÇALIŞMADAN BAŞARMAYI,SEVMEDEN SEVİLMEYİ,MUTLU ETMEDEN MUTLU OLMAYI BEKLEMEMELİ..
SEN DÜŞMEDEN EL VERMEZSİN KİMSEYE KALKMASI İÇİN,HİÇ ÇARESİZ KALMAMISSAN DERMANI OLAMAZSIN DERTLERİN.AĞLAMAYI BİLMİYORSAN NEŞESİZDİR KAHKAHALARIN,MERHABA DEMEMİSSEN ANLAMSIZDIR ELVEDALARIN...BİLMELİ ÇOK KISA OLDUĞUNU HAYATIN..SORULARI OLMALI,YANITLARI BULMAK İÇİN.BİR HARCAYACAK DOSTLARI OLMALI,RUHUNUN VE ZİHNİNİN SINIRLARINI ZORLAYACAK.HERKESE YETECEK KADAR BÜYÜK OLMALI SEVGİSİ AMA KAPATİSESİ SINIRLI OLMALI YÜREĞİNİN HAKKINI VEREBİLSİN SEVDİKLERİNİN ZAMAN BULABİLSİN BİR TEŞEKKÜR,BİR ELVEDA DİYEBİLSİN.
YAŞAM DEDİKLERİ BİR SINAVSA EĞER,ASLA VAZGEÇMEMELİ..SEVMEK VE ÖĞRENMEKTEN.AMA HERKESİ SEVEMİYECEĞİNİ DE BİLMELİ.TIPKI HER ŞEYE SAHİP OLAMAYACAĞI GİBİ FARK EDEBİLMELİ İNSAN ZAMANIN NİNNİSİYLE UYKUDA GEÇİRMEMELİ HAYATI..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.