- 653 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
bu gün diğerlerinden farklı olsun!!!
Bu gün diğerlerin farklı olmalı! Yok, olmazsa beynimde cinnete davet var,korkuyorum.
Kötü hiç birşey düşünmemeliyim. Telefonumu elime almasam, işe gitmesem, kimseleri dinlemeden kendi bildiğim doğruyu yapsam...
Migrenimden sıkıldım.Aslında kendimi naza çekmek için kurtarıcımdı o benim ama şu aralar şiddetine pek dayanabildiğimi söyleyemicem.Yaşadığım günün diğerlerinden hiç bir farkı yok.Çünkü yine başım ağrıyo, yine sevgilim beni dinlemiyo, yine ben çalışmak zorunda olan mutsuz bi kızım.
Lütfen Allah’ım bugün diğerlerinden farklı geçsin. Bir günüm daha böyle geçerse aklım öze kıyıma daha sıcak bakacak!!!
YORUMLAR
İnsan isterse o da olur.Farklı bir gün yaratmak ve iyimser olmalı yürek.
Yalnızlığın korku tarafı anlatalım; yalnız kalan bir insan kendini güçsüz ve çaresiz hisseder bu hisler korku tünelin başlangıcı olur. Yalnız olan tek başına yaşanılmaz savına kapılıp gider. Ve ardında panikataklar başlar, bu paniksel durum insanı daha çok basit hatalar yapmasına neden olur öyle ki kopmuş bir zincirin dağılan halkaları gibi olur.
Öylese Farklı bir gün yaşamak için ne duruyoruz?
Rüya tadında bir hayta dilerim.
Saygılarımla