- 898 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
148 - HEDİYE
Onur BİLGE
Birinci dönemin sonuna yaklaştık. Anneme babama teslim edileceğim konuşuluyor. Vefasızlık etmek, ondan ayrılmak istemiyorum. Ailemi şiddetle özlediğimi elimden geldiği kadar, hatta ustaca gizliyorum. Benim bir ailem var neticede ama onun kimsesi yok. En yakını olmak, aile boşluğunu bir başıma doldurmak istiyorum.
Benim hayatımda arka dönmek yok. Arkadaşlığım devamlı, dostluğum vefalıdır. Ne olursa olsun, etimi kemiğimden ayırsalar, kimseyi terk etmem, onun beni içsel olarak terk ettiğini hissedinceye kadar.
Antalya’daki arkadaşlarıma armağanlar alıyoruz. Okul araç gereçleri olarak en güzel, en modern, en iyi, hâsılı en hora geçecek niteliktekilerden... Anneannem diyor ki:
“Kendimiz için alacağımız şeyler defolu
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 6
ÖDÜL - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Motive edici, moral verici, insana umut veren güzel bir yazıydı.
Bence böylesi mesajlara daha çok ihtiyaç var.
Dışlayıcı, suçlayıcı tavırlar iyi sonuç vermiyor, zaman zaman böyle tavırlara şahit oluyorum.
Kendilerini yargı makamı gibi görüp, kendisine benzemeyeleri cehenneme atıveriyorlar.
Allah kibirden korusun hepimizi.
Çok beğendim, akıcı bir dili vardı, kutlarım.
Selamlarla.
yazınız mükemmeldi.tadı damağımda kaldı.nsan kötü düşünüpte ğrki onu karşısındaki kişiye söylmezse veyahut her kötü düşündüğü şyi sürekli içne atarsa her içine attığı suizanları ve kötü düşünceleri nura dönüşürmüş ve zamanla nur üstüne nur biriktikçe, o kişi bir daha kötü düşünmezmiş.kalbi ve aklı hep iyilikten yana düşünrmüş.o insanlarki hayır kelimesini bilmezlermiş.tasavvuf ktaplarında ben bunları okudum sizin yazınızdada bu konuya değindiğinizi görünce yazamadan geçemedim.yüreğinize kaleminize sağlık.sevgilerimle.