- 645 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AH TÜRKİSTAN, SENGE NE OLDU?
Doğu Türkistanda insanlık katliamı devam ediyor.
Sincan-Uygur bölgesindeki Türk ve Müslüman katliamı günlerdir tam gaz devam ediyor.
Çİn ordusunun basiretsizliği, belki de gözyummasıyla hatta zaman zaman fırsattan istifade çakma gayretiyle Türk asıllı halk toplulukları katliama uğratılıyor.Çinli güruhların palalarla, sopalarla Uygur asıllıların üzerlerine saldırmalarının önüne geçilemiyor.Resmi kaynaklara göre 150 , sivil haber kaynaklarına göre ise 500 civarında ölü var.Sokaklarda başlarından vurulmuş, kanlar içinde yerlerde yatan kadın, çocuk sivil görüntüleri geçiliyor ajanslarca.Uygur halkı infial içinde bu gözyumma ve insafsızlık karşısında.
Afganistanda kızılorduya direniş gösteren mücahitler gibi, Çin kızılordusuna kafatutan sivil direniş örnekleri gösteriyor kaybedecek birşeyleri kalmamış yaşlı insanlar.
Sokağa çıkma yasağı uygulayan yöneticiler, bu yasağı fırsat bilip Türklerin evlerini basarak katliam yapan Han asıllı güruhu engellemekte isteksiz davranıyorlar.Son dakikalarda bir tiyatroda 200 den fazla kişinin öldürüldüğü geçildi ajanslarca.
Komünist yönetim etnik temizliğe adeta çanak tutuyor.
Katliamlara tepki gösteren Uygur Türklerine karşı acımasız müdahalelerde bulunurken, bizzat katliamcılara karşı suret-i haktan görünek adına dahi ciddi bir müdahalee bulunmuyorlar.
İnsalık dışı komunist yönetim yeni bir soykırıma imza atıyor Sincanda...
Baskıcı rejim nedeniyle yaşanan vahşet bütün boyutlarıyla dünyaya yansıtılamıyor henüz.Ancak uydu telefonları ile zaman zaman bağlantı kuran Türklerin ulaştırdıkları haberler yaşanan trajedinin korkunçluğunu yansıtıyor.
Allah soydaşlarımızın ve dinkardeşlerimizin yardımcısı olsun.
Olsun da, Türkiye olarak bizim yapacağımız hiç bir şey yok mu acaba?
YORUMLAR
Bir arkadaşım bu linki gönderdi.
http://www.youtube.com/watch?v=6uN32RSb92w&feature=channel
Görüntüleri ben sonuna kadar seyredemedim.Yüreğim dayanmadı. Kaç gündür olanları büyük bir endişe ve üzüntüyle takip ediyoruz. İnsan haklarını savunanlar neredeler acaba?! Hayvan severler neredeler acaba?! Bir hayvana en ufak bir kötü muamele yapıldığında (hiç bir hayvana , hiç bir insana en ufak bir kötü muamele yapılmasın, yapılmamalıdır!) televizyon kameralarının önünde şov gösterileri yapanlara acaba bu kardeşlerimiz hiç bir değer ifade etmiyorlar mı?!
Çinliler fareyi, kediyi, köpeği, börtü-böcekleri ve her türlü haşeratları da gönül rahatlığı ile yiyen ,her türlü mahlukatı yiyen bir millet, hele hele insan ceninini yiyen (Çinli insan etini yemeden önce 60 dereceli alkol ile yıkadıktan sonra pişirip yiyor.
Ölü bebeği beyaz şarapla dezenfekte etmekteler.) bir millet oldukları için onlardan her şey beklenir. Böyle bir milletten insaf, merhamet, hoşgörü, insan sevgisi beklenir mi??
Acaba, bir Müslüman ya da bir Türk insan cenini yese dünyadaki tepkiler nasıl olurdu?
Şimdi orada sayısız insan katlediliyor.Resmen bir topluluğu yok etmeye çalışıyorlar.Herkesi tutukluyorlar,korkudan herkes evlerine saklanmış dışarı çıkamıyor, açlıkla karşı karşıya. Çin gibi bir ülke, bir avuç topluluğa gövde gösterisi yapıyor.
ABD, AB, yani dünya suspus kaldı, seyirci kaldı.
Bizler kalamayız. Sesimiz ne kadar çıkarsa o kadar bağırmalıyız, mümkün olduğu kadar tepkilerimizi gösterelim.
Ayrıca mutlaka ,
ÇİN MALLARINI BOYKOT EDELİM. KESİNLİKLE ALMAYALIM.
Duyarlılığınız için teşekkürlerimi bırakıyorum..
Saygılarımla
İktidardaki komünist partisi ve politbüro yönetimiyle kıpkızıl bir komünist yönetim Çİn. Ama bunu ne önemi var, ortada bir katliam var ve ucuz yandaşlıklarla bunun önemini azaltmaya çalışmamalıyız.Düşüncelere saygıdan önce insan hayatına saygı ve katliamlara karşı duruş gerekir.Katledilmiş insanların düşünceye, saygıya değil hayatta kalmaya ihtiyaçları var öncelikle.
Öncelikle Uygur Türk'lerine yapılan bu vahşice katliamı kınıyorum. Son okuduğum habere göre ölenlerin sayısı 156 ve yaralıların sayısıda 1080 ki sizin dediğiniz gibi sanırım ölü sayısı hem yüksek hem de gün geçtikçe de artıyor malesef.
Şunu da belirtmeliyim ki Çin Komünist bir ülke değil erolbascı. Bunu bütün dünya biliyor artık ki Çin kendi halkını ve dünya halklarını da sömüren Kapitalist hatta Emperyalist bir ülkedir... Düşüncelere biraz saygılı olunuz lütfen.
......