- 1166 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRT SORUNU YALANI
Bu günlerde bir kürt sorunu furyası almış başını gidiyor.Neymiş kürt sorunu ancak demokratik yollarla çözüme ulaşırmış.O demokratik yollar ise özerklikten geçermiş.Ayrı parlemanto,ayrı bayrak,ayrı dil ve benzeri.Peki bu kürt sorunu ne zaman çıkmış,nasıl çıkmış.Yakın tarihe dönüp baktığımızda Atatürk zamanından beri bir çizelge önümüze konmaktadır.Şeyh said isyanıdersimde kürt devleti kurmak istemek veaire.Efendim said denen zındık din elden gidiyor yaygarasıyla kürt devletini kurmak istemiş.lakin Atatürk bir siyasi ve askeri deha olduğunda bu meseleyi bir kaç yıl içinde halletmiştir.Atatürk’ten sonra gelen siyasilerden bazıları kürtçülük hareketini engelleyebilmek maksadıyla doğu projeleri oluşturmuş<mesela gap> fakat kürtçülük hareketini ivmesinin önüne tutarlı bir siyasal blok çekememiştir.
Neyse önemli olan mesele Türkiye’de bir kürt sorunumu yoksa terör sorunumu vardır.Cumhuriyet tarihini incelersek kürt kökenli vatandaşlar bu ülkede en yüksek mevkilere gelmiştir.Siyasette.askeriyede,sanatta,ticarette.Şimdi sormak lazım kürt sorunumu yoksa kürtlerin Türklerle sorunumu .Hal böyleyken ne isterler Türkten ve devletinden.Efendim aslında kürtlerin Türklerle herhangi bir sorunu yoktur ki batıya gelip rahatça yerleşmiştir.
Güya bu kürt sorununu sınrlarımız içinde incelersek bir arpa boyu yol alamayız ve çıkmazda kalırız.Nereye bakacağız hemen yakına Irakın kuzeyine kim var orda barzani denen politik fahişe...Daima Amerika ile göz ve dirsek temasındadır.İyi analiz edildiğinde ise asıl bağlantısı masonlar tabiyatıyla İsraildir.
İsrail barzani ve babasına her türlü silah,lobi ve mali destekle ortadoğuda bir çıban başı oluşturmuştur.Bu coğrafyada kürt devleti kimin işine yarar tabiki israile bağlı kürdistan israile yararlıdır.Peki nedir amacı tevratta belirttiği gibi kutsal topraklar.Türkiyenin Kıbrısı ne ise İsrailin kürdistanı odur.Yani yahudi binlerce yıllık idealini gerçekleştirip dünya egemenliğini eline alabilmek için akla hayale gelmeyecek her türlü pis ayak oyunlarıyla ortadoğuyu birbirine katmak istemektedir.....
Dağda ki sulu beyin ler durmasın kürdistan hayaliyla yatıp kalksın.Bindiler bir alamete gidiyorlar kıyamete.Alçak öcalan ise sadece İsrailin bir piyonudur...Dağda kileri halletmek kolay ya köylerdeki şehirlerdeki ler işte iş onlarda Burda kürt vatandaşlarımızın alçaklara pirim vermemeleri gerekiyor ki gelecekte müreffef bir ülkede yaşasınlar....
Türkler tarihin hiç bir saffasında yenilgiyi ve hegomanyayı kabul etmemişlerdir.İşte bu vasıfları gün gibi güneş gibi aşikardır.....Bu sözde sorun üzerine binlerce fikir adamı ve yazar görüşlerini ortaya atmış çözüm önerileri sunmuş olsad adı her ne ise bu sorunu Türkiye’ni küçülmesi ile değil bilakis sınırların genişletmesiyle sona erecektir.
Tarih kimin haklı olduğunu muhakkak not düşecektir.
YORUMLAR
Duyarlı yüreğinizi tebrik ediyorum. Evet bizde KÜRT SORUNU yoktur. Dünya üzerinde kendi milletine ihanet eden yöneticiler ancak bizim ülkemizde vardır. Kariyer sahibi olabilmek için satılmış insanlar, ülkesine değil de yabancılara hizmet ederler. Bunların bir kısmı GAFİL, bir kısmı SEFİL, bir kısmı CAHİL en kötüsü de HAİN.
eĞER BENİ GÜVENLİK GÜÇLERİM, ADALETİM, BÜROKRATIM, DEVLET ADAMLARIM, VATANDAŞLARIM "ÖNCE NİMETİNDE FAYDALANDIĞIM MİLLETİM, DEVLETİM HER ŞEYİN ÜSTÜNDEDİR" diyebilse. Hiç bir sorun yaşamayız. Kendi gücümüze, varlığımıza inansak; hainlerin tuzak ve hilelerini görebilsek,... SÜPER GÜÇ olurduk.
Selam ve dua ile
BIZDE KUTLE SORUN YOK
AMARIKA YESIN B...
APO BIR ERMENI
KURT DEGILDIR KURT
APO GIBI KUDUN
HER YANINA DURT
KURTLERIN KANINI
EMEN BIR BITTIR
YEMINLE SOYLERIM
IT OGLU IT'TIR
NIHAT YURT KANADA
NIHAT YURT tarafından 7/19/2009 7:42:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
NIHAT YURT tarafından 7/19/2009 7:43:09 AM zamanında düzenlenmiştir.