- 2165 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
AH KEŞKE ÇOCUK KALABİLSEYDİM.........
Bir zamanlar bende çocuktum...Her çocuk kadar masumdum...Bir çikolata ile gülümserdi yüzüm...
Dünyalar benim olurdu,sarılırdım çikolatayı verenin boynuna...Anlatırdım hislerimi,mutluluğumu...
Hepimizin içinde ah keşke çocuk kalabilseydim dediğimiz anlarımız mutlaka olmuştur..
Sevginin masumluğunu yaşamak istiyor gönüller...Sevginin anlamını bilerek,yaşarak,görerek,
hissederek büyüdüğümüzü görüyoruz...
Büyümelerimiz de hep mutluluklar hüküm sürmüyor...Yaşadıkça değerleri anlayabiliyoruz...
Ah çocuk olsam ile başlayan cümlelerimiz de hep hüzünlerin esintileri oluyor...
Çocukluğumuza sığınıyoruz...Herşeyin masumca yaşandığı anlarımıza dönüyoruz,dönmek istiyoruz...
Bir düğüm dolanıyor boğazımıza,gözlerimizde ıslanmış kirpiklerimiz...Ağlıyoruz,sevgiye
ağlıyoruz,dostluğa ağlıyoruz,arkadaşlığa ağlıyoruz...Bizleri biz eden duygulara ağlıyoruz...
Ve ağladıkça güçleniyoruz...Canımız yandıkça öğreniyoruz...
Bir dahamı asla diyoruz kimi zaman...Fakat bütün cümlelerimizi yeniden yaşayabiliyoruz...
Yanılgılar,mutsuzluklar her dönem sil baştan yapmışçasına düğüm oluyor yine boğazımızda...
Neden oluyor neden...sorularla kendimizi gecenin karanlığında,yalnızlığımızda buluyoruz...
Oysaki nedenleri çok açıktır...İnsan olmamız herşeyin nedenidir...
Kalbimizle yaşıyoruz hayatın içindekileri..Seviyoruz,seviliyoruz...
Bazen sevginin doruğuna cıkıyoruz,yüzümüzde tebessümler eksik olmuyor...
Bazende sevginin ürkekliğine yenik düşüyorbedenlerimiz...Gülümseyişlerimiz
gidiyor...
Susuyoruz,suskunluklarımızda sevgiyi yaşıyoruz...Kalp kırklıklarınının çözümünü arıyoruz...
Çözüm bulmak o kadar zorlaşıyor ki...Zaman diyoruz zaman...Biraz daha zaman...Biraz daha biraz
daha zaman...
Böyle anlarda zaman sanki duruyor,hiç geçmiyor...Geçmediğini sanıyoruz..
Oysaki zaman su misali akıp gidiyor...
Zamanın getirdiklerini,zaman yine alıp götürüyor...
Aldığımız nefes kadar yaşıyoruz herşeyi,her kesi...
Ve sitemkar olmadan teslim etmek gerekiyor bu duyguları geçmişe...
Sitmkarlığın sonu yine acıya varıyor..
Yaşadıkça öğrendiklerimizin kıymetini bilmek gerekiyor...
Ve yarınlarda o değerlere ilerlemek gerekiyor..
Bir gün güneş doğduğunda göreceğiz ki...
Öğrendiklerimizin yolunda ilerlediğimiz için...
Ya mutluluklar kapımızda olucak..
Ya da mutsuzluklar..
Zaman akıp gidiyor..
Zamanı tüketmeden...
Yarınlarda mutluluk için...
Sevgiye...
Arkadaşlığa...
Dostluğa...
Çocukluğumuza...
Eşimize,hayat arkadaşımıza...
Annemize,babamıza...
Kardeşlerimize...
Bizleri biz yapan bütün duygulara...
Kalpten sarılalım...
YORUMLAR
"Bir düğüm dolanıyor boğazımıza,gözlerimizde ıslanmış kirpiklerimiz...
Ağlıyoruz,sevgiye
ağlıyoruz,dostluğa ağlıyoruz,arkadaşlığa ağlıyoruz...Bizleri biz eden duygulara ağlıyoruz...
Ve ağladıkça güçleniyoruz...Canımız yandıkça öğreniyoruz..."
Gerçekten harika. Dilerim her zaman anılarımızdan bize göz kırpan bir çocukluğumuz olur aklımızın bir köşesinde.. İyi ya da kötü.En azından o zaman "Çocuk'tuk"..
Yazılarınızı beğeniyle takip ediyorum.Aynen devam :)
zamananın içinde kaybolmanın yerine
tutunmalı o zamana
ters düşmemeli zamana
bilmeni zamanın ne kadar değerli olduğunu
anlamalı zamanlı zamansız sevmelerin
sevme de olabileceğini
zamanıda yaşamalı güzellikleri
ki
insan ömrünün çok uzun olmadığını
ve
içindeki o masum çocuğu öldürmeden
sıkı sıkı sarılmalı sevdiğine
çünkü zaman çok değerli
zaten zamanı geldiğinde
gitmelerin önüne geçilemiyeceğini
iyi bilmeli
çok güzeldi yazın mahvel, sevgilerim çokça...