- 877 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖSS(Öğrenci Stres Sınavı)
Bence ÖSS ’nin açılımı "öğrenci seçme sınavı" değilde "öğrenci stres sınavı "olmalıydı.Sınavın üzerimizde bıraktığı etkide, enkazıda çok ağırdı.
Sınavlar artık yaşamımızın bir parçası oldu.Fakat geleceğimiz ile ilgili atacağımız bu adım,üç saatlik bir zaman süreci içinde olmamalıydı.Çünkü bilgilerimiz üç saatlik bir süreye değil,tam onbir yıllık bilgi birikimine dayanıyordu.Baştan beri bunun gözardı edilmesi ,hakkımızın yenildiğinin en büyük kanıtıydı zaten.Kötü tarafıda,bizler umudumuzu bu sınava bağlamışken ve geleceğimizi ÖSS yolunda belirlerken,hayal kırıklığına uğramaktı.
Şimdi bir ÖSS kurbanı olarak söylüyorum.Herşey üniversite okumak değildi.Ve hayatı kazanmak üniversiteyi bitirmekle olmuyordu.Çünkü asıl hayat şimdi başlıyor.
özlem şahin
YORUMLAR
Bence ÖSS ’nin açılımı "öğrenci seçme sınavı" değilde "öğrenci stres sınavı "olmalıydı.Sınavın üzerimizde bıraktığı etkide, enkazıda çok ağırdı.
Sınavlar artık yaşamımızın bir parçası oldu.Fakat geleceğimiz ile ilgili atacağımız bu adım,üç saatlik bir zaman süreci içinde olmamalıydı.Çünkü bilgilerimiz üç saatlik bir süreye değil,tam onbir yıllık bilgi birikimine dayanıyordu.Baştan beri bunun gözardı edilmesi ,hakkımızın yenildiğinin en büyük kanıtıydı zaten.Kötü tarafıda,bizler umudumuzu bu sınava bağlamışken ve geleceğimizi ÖSS yolunda belirlerken,hayal kırıklığına uğramaktı.
Şimdi bir ÖSS kurbanı olarak söylüyorum.Herşey üniversite okumak değildi.Ve hayatı kazanmak üniversiteyi bitirmekle olmuyordu.Çünkü asıl hayat şimdi başlıyor.
sana çok katılıyorum özlem
...
hayatımızın bütününü sınav yapmışlar.
yeter diyoruz
...
saygımla
...