- 1652 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MANA ALEMİNDE TAD ALIYORMUYUZ HAYATTAN?
Hayat yolundaki uzun yürüyüşümüzde herşey, anlam bütünlüğünde süzgeçten geçmeli. ANLAM yoksa tad almak yoktur. Otomatik pilota bağlanmıştır hayat. Oysa hücrelerimize kadar inen bir sıcaklık olmalı yaşam. Çiçek, böcek her canlının, hatta cansızların bile bize yansıttığı bir enerji vardır. Mana penceresinden baktığımızda; o enerjinin çekim alanında olduğumuzu, büyük kainat tablosunda harika motifler oluşturduğumuzu görebiliriz.Aşka bulanmış halimiz kırmızı gül misalidir, bülbül ötüşünde eriyen buz gibiyizdir, Kızgın halimiz yanardağdan patlayan lavlara benzer.Hazana uğramışsa sevgi duygularımız sonbahar yaprağıyız yerlere dökülen. Sevimli halimizde uysal kediyizdir şirinmi şirin.
Her halimiz manasını bir resimle tamamlar yani. Önemli olan, bu resim karelerini gönül aynamızda görebilmek ve gördüklerimizle yüzleşmek yada gördüklerimizden haz almak işlevini ruhumuzun yapıyor olmasıdır.
Her an kendinizi içsel kameralarınızla gözleyeme çalışınız.
Hayattan tad aldıkça yaşama sıkıca bağlanacaksınız
ALEV YAVUZ
YORUMLAR
sevgili Alev hanım
yazınızı okuyunca hayata dair yapıgınız her hali kendi hayatımda hisseddimde bir gülümseme belirdi yüzümde.Ama şuan yüreğimin hali bir yagın yeri.bu halin resmini kim görmek isterki.bazen içsel kameraların önlerine kara örtülermi örtmek lazım görmemek için.yüreği güzel alev hanım,yüreğinizin umudu ve sevgisi hiç solmasın.kaleminize sağlık. sevgilerimle.
Bilmem,hiç yazınızı okumuşmuydum? Değilse yazık etmişiz..Bu bir yaşam felsefesi ve doğrudur,hayata gülümsemek,bir anlamda gülümsetmektir doğrudan..Hani aranızda selamı yayın,tebessüm sadakadır dememiş miydi? Tam da buydu söylenen.Aslında hiçte bir başımıza değiliz,hayatta ben yaptım oldu yoktur.Herşeyimiz bir anlamda herkesi ilgilendirir.Demek sonsuz özgürlükte yokmuş.Kendimizi gerçekleştirmenin yolunu açmaktır özgürlük.Kalanı boş...Yürekten kutladım.Selam,saygı...