ZAMANI İYİ DEĞERLENDİRMEK
ZAMANI İYİ DEĞERLENDİRMEK
Güzel vakitler geçirmek isteriz yaşadığımız her an içerisinde.Ve bunları istediğimiz zaman bazı şeylere katlanmamız gerektiğinide bilmeliyiz.Yaşayacaklarımız bir ömür bizlere her zaman akıllarımızda bir şeyler bıraksın.
İşte herşey bu kadar diye bıraktıklarımız belki hala bizlerden bir şey bekliyordur.Zaman bizlere her zaman için iyi şeyler vermeyebilir fakat bu bizim zamanı negatif yönlere sürükleyip hayatı o yönüyle yaşamamızı gerektirmez.Bizler zamanı ne kadar iyi kullanırsak şüphesiz ki bize zaman en güzel hayalleri en güzel düşleri kuracak nedenler verecektir.Düşünürsek eğer bir boşlukta hissderiz kendimizi acaba ben neden yaşıyorum ve ne yapıyorum bu yaşadıklarımın anlamı nedir?Yahut bu yaşadıklarımız bizi iyi mi yoksa kötümü düşünmemizi sağlıyor.Bize zarar veren bir yönü var mıdır acaba?İnsanlar yaşadıkları şeylere anlam vermek isterler.Çünkü insanlar eğer ki yaşadıkları olaya bir anlam veremezlerse bu onları rahatsız eder bizlerin yaşadılarımıza anlam vermemiz belki biraz olsun neden yaşıyoruz sorusunada biraz cevap vermemizi sağlar.
Sonunda herşey en güzel şekilde som buldu demek ne kadar güzel olur değil mi.Yaşamak bu olsa gerek dediğimi zaman bir insane ne kadar mutludur acaba.İçindeki mutluluk ne kadar büyük acaba.Bizlerde bunları söylemek isteriz her insane bu sözleri sarfetmek isterler.Ve ne diye yaşadığımızı anlamak için.Değer vermemiz gereken zaman mutlu olmamıza neden olandır.Onu her şekilde kullanmak bizim elimizdedir şüphesiz.Yarını nasıl yaşamak istiyorsak birazcık değer verip iyi düşünmek gerekir.Zira boşa geçen zaman hiç bir şekilde geriye gelmiyor.