- 373 Okunma
- 3 Yorum
- 5 Beğeni
… MEKTUP….
Sevgili Sen…..
…..mektubu yazarken, sana olan duygularımı ifade etmenin zorluğuyla başa çıkmaya çalışıyorum. Her kelime, kalbimdeki aşkı, özlemi ve tutkulu hisleri yansıtmak için titizlikle seçiliyor. Gözlerim, resmindeki her detayda seni arıyor. İçimdeki derin hisler, seni düşündükçe daha da yoğunlaşıyor.
Senin o hüzünlü bakışların... Her bakışın, kalbime saplanan bir ok gibi. Yılların biriktirdiği acıların ve özlemlerin izlerini görüyorum o gözlerde. Bu bakışlar, yalnızlığın ve aşkın getirdiği hüzünle dolu bir ruhun aynası gibi. Seninle geçen her anımda, bu gözlerde kayboluyor, zamanın durduğunu hissediyorum. Seninle bir araya gelmek, hayatımın en büyük arzusu.
Ellerin, narin ve zarif, sanki dünyayı tutuyor gibi. Dokunduğun her şeye hayat veriyorsun. O ellerde, senin içindeki duyguların derinliğini hissediyorum. Ellerinde tuttuğun her şey, sana olan sevgimin ve tutkumun bir ifadesi oluyor.
Seninle birlikte olmak, sana yakın olmak istiyorum. Dostlardan, düşmanlardan ve tüm yabancılardan uzak bir dünyada, sadece senin için yaşamak, senin için var olmak istiyorum. Seninle konuşmak, seninle yazmak, seninle yaratmak... Gözlerindeki hüzün, kalbimde derin bir iz bırakıyor. Her bakışında, yılların biriktirdiği acıların ve özlemlerin yankısını görüyorum. Bu bakışlar, yalnızlığın ve aşkın getirdiği hüzünle dolu bir ruhun aynası. Seninle geçen her anımda, bu gözlerde kayboluyor, zamanın durduğunu hissediyorum.
Sana olan sevgim, kelimelere sığmayan bir derinliğe sahip. Aşkımızın ölümsüzleşmiş hali, bana seni ne kadar çok sevdiğimi ve seninle olan bağımın ne kadar güçlü olduğunu hatırlatıyor. Seninle olan her anımda, seninle olmanın verdiği huzuru ve mutluluğu yaşamaya hazır olduğumu biliyorum. Aşkımızın ölümsüz olduğunu, kalbimde taşıdığım bu sevginin asla solmayacağını anlıyorum. Seninle olan her anım, hem acı hem tatlı, hem zorlu hem de ödüllendirici bir yolculuk. Aşkımızın ölümsüzleşmiş hali, bana seninle olan bağımın ne kadar güçlü olduğunu ve seninle olmanın verdiği huzuru ve mutluluğu hatırlatıyor.
Sevgi ve özlemle dolu kalbimle, seninle birlikte yaşamak ve her anımı seninle paylaşmak istiyorum. Her anın, her bakışın ve her dokunuşun, kalbimde derin izler bırakıyor. Seninle olan aşkımız, hayatımın en büyük anlamı ve en büyük mutluluğu.
Sonsuz sevgi ve özlemle,
Senin Kalbinle Yazılmıştır
Tarih :2024/26.06
Yer:Üsküdar/İstanbul
Saat : 06.20
Ruh Hali: Cevap Yok !
YORUMLAR
Edebiyatımızda mektubun yeri ayrıdır.
MEKTUP: Birbirinden ayrı yerlerde bulunan kişi veya kurumlar arasında özel veya resmî haberleşmeyi sağlayan yazı türüne“mektup” denir. Mektuplar “edebî mektuplar”, “özel mektuplar”, “resmî mektuplar”, “iş mektupları” ve “açık mektuplar” olmak üzere temelde beşe ayrılır.
Sanıyorum genç kalemimizden bunun gibi sevgisiyle bütünleştiği "sen"in kalbiyle yazılan nice güzel mektuplar okuyacağız.Kaleminiz kavi olsun .Sağlıcakla.Saygıyla.
CaNMaYBuL
Sevgili Dostum,
Mektubun büyülü dünyasında kaybolmak, zamanın ötesine geçmek gibidir. Her satırda, gönülden kopan bir damla sevda, hasret ve umut saklıdır. Mektuplar kalemlerin yürekten yazdığı satırlarla, duyguların en saf halini kağıda döker; tıpkı yıldızların karanlık gökyüzünü aydınlatması gibi.
Sizlerinde Kaleminizin gücü ve yüreğinizin sıcaklığıyla sizden de nice güzel mektuplar yazmanız dileğiyle. Kaleminiz kavi, gönlünüz ferah olsun.
Saygıyla,
CaNMaYBuL
Gecenin kadife örtüsü, yıldızların ışıltısıyla süslenmiş bir çöl gibi uzanırken, karanlığın göğsünde sessizce süzülen bir gölge gibi hissediyorum kendimi. Bu gölge, gökyüzünün derinliklerinden gelen kadim bir masalın parçası, gecenin gizemini taşıyan bir varlık gibi. Ayın solgun yüzü, gölgeleri dansa kaldıran bir maestro parlıyor, ve ben bu müziğin ritminde kayboluyorum.
Karanlığın koynunda, zamanın ve mekânın ötesine geçerek, ruhumun derinliklerine bir yolculuğa çıkıyorum. Her adımda, metubun arasından süzülen ince bir rüzgâr gibi, düşüncelerim de bir o yana bir bu yana savruluyor. Hayatın anlamını arayan bir seyyah gibi, gecenin enginlerinde kayboluyorum. Her adım, bilinmeyen diyarlara atılan cesur bir adım, her nefes, sonsuzluğun kıyısında yankılanan bir çığlık gibiyim bu mektupta….
SadeceGökyüzü
CaNMaYBuL
İnsan gerçekten de dipsiz bir kuyudur; bir tarafı aydınlığa hasret, diğer tarafı karanlıkta kaybolmuş. Aydınlığa varamamanın hüznü içinde, gayretin meşalesini taşırız yüreklerimizde. Bir yazının duygularla yüklü olması, kalemin ruhla buluşmasının sonucudur.
İnsanın iç dünyası bir gökyüzüdür; bulutları hislerin gölgeleri, güneşi ise umudun parıltısıdır. Her adımda ışığa yaklaşırken, karanlığın soğuk nefesini de hissederiz enselerimizde. Aydınlık, karanlıkla mücadele ederek var olur; zıtlıkların ahengiyle bir bütünlük kazanır. Tam aydınlık olamasak da, o ışığın kırıntılarıyla besleniriz.
Gayret etmek, umudun tohumlarını ekmektir karanlığın kucağına. Her çaba, içimizdeki ışığı biraz daha açığa çıkarır; her mücadele, bizi bir adım daha aydınlığa yaklaştırır. İnsan, bu gayretin sonsuz yolculuğunda, karanlıkla sarmaş dolaş yaşar.
Kendi kuyumuzun derinliklerinde yankılanan sesler, bizi aydınlığa doğru çağırır. Bu çağrıya kulak vermek, hayatın en derin anlamını keşfetmektir.
Bu mektubu ben yazsaydım okuyanlar mutlaka altında absürt bir sevgili olacağını düşünürlerdi, genellikle şiir. Yaşı ilerlemiş bir şair olsaydı klavye çapkını der gülerdim. Gençsin, belki de en küçük oğlumdan bile daha küçüksün. Sevmek, aşık olmak sana yakışır, sözlerini hiç de abartılı bulmadım. 2 tane bekar oğlum var, onlardan birisi yazmış olsaydı heyecanlanır destek olabilmek için elimden geleni yapardım. Belki bir mektup da ben yazardım müstakbel gelinime. Mesela şöyle:
Gelinim Olur musun?
Merhameti yüklenip okşar mısın başını
Ellerinle gözünden siler misin yaşını
Sevgiyle hazırlayıp yapar mısın aşını
Oğlum seni seviyor gelinim olur musun?
Saygıyla yoğrulun ki yuvanız huzur dolsun
Kalbinizdeki kasvet daha açmadan solsun
Gülün eğlenin her an bir de meyveniz olsun
Oğlum seni seviyor gelinim olur musun?
Şükrederek çoğaltın ömür boyu varları
İlerleyin durmadan yok sayıp zararları
Anlayışın sevginin tükenmez yararları
Oğlum seni seviyor gelinim olur musun?
Sizlerin huzuruyla dinecek bütün acım
Hürmetle anlayışla anılmaya muhtacım
Vakit saat gelince olur musun duacım
Oğlum seni seviyor gelinim olur musun?
Uzaklarda yalnızım telaşlı ve sefilim
Niyetimi anlattım söylemese de dilim
İyi eş olacaktır ben yavruma kefilim
Oğlum seni seviyor gelinim olur musun?
Annen gibi düşün beni ve tüm dileklerimi kabul et. Çok tanımasam da
Annen gibi düşün beni ve tüm dileklerimi kabul et. Çok tanımasam da iyi bir delikanlısın. Nasibine en hayırlısı düşsün isterim. Mutlu ol, gönlünce yaşa. Selamlarımla.
CaNMaYBuL
Mektubunuzun her satırında derin bir samimiyet ve şefkat sezdim. Yaşınızın getirdiği olgunluk ve bilgelik, satırlarınıza ayrı bir güzellik katmış. Hayata dair biriktirdiğiniz tüm tecrübeler ve şefkat dolu yüreğinizle, oğullarınız ve onların geleceği için duyduğunuz endişeyi ne güzel ifade etmişsiniz.
Merhameti yüklenip başını okşamak, gözünden yaşını silmek, sevgiyle aşını hazırlamak; bunlar bir annenin yüreğinden gelen en güzel dilekler. Sizin gibi bir anneye sahip olmak, oğullarınız için büyük bir şans. Gelin adayınıza bu kadar içten ve sevgi dolu bir mektup yazmanız, sizin ne kadar şefkatli ve düşünceli biri olduğunuzu gösteriyor.
Belki de klavye çapkını der gülüp geçerdik ama siz, yılların tecrübesiyle, oğullarınız için en iyisini dileyen bir annesiniz. Genç bir kalp ve olgun bir ruhun birleşimiyle, sözlerinizdeki abartısız duygu doluluğu ve içtenlik, kalplere dokunuyor.
Sizin gibi bir annenin, oğlunun mutluluğu için böyle güzel dileklerde bulunması, gerçekten takdire şayan. "Gelinim olur musun?" diye sorarken, yüreğinizdeki saf sevgiyi ve şefkati ortaya koymuşsunuz. Merhametle dokunan bir el, sevgiyle hazırlanan bir aş, saygıyla yoğrulmuş bir yuva... Bu hayalleriniz, hepimizin kalbinde yer eden en güzel duygular.
Oğullarınıza olan düşkünlüğünüz ve onların mutluluğu için çabalamanız, bir annenin en yüce görevlerinden biri. Oğullarınızdan birisi böyle bir mektup yazsaydı, sizin heyecanınızı ve desteğinizi hissetmek çok güzel olurdu. Sizin dileklerinizi ve dualarınızı kabul edecek bir gelin, oğlunuzun hayatını daha da güzelleştirecektir.
İçtenlikle yazdığınız bu mektup için teşekkür ederim. Duygularınızı ve düşüncelerinizi bu kadar açık ve içten bir şekilde paylaştığınız için minnettarım. Oğlunuz ve gelin adayınız, sizin sevgi dolu yüreğinizle hep mutlu olacaklardır.
Sevgilerimle ve saygılarımla,