- 281 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Denklik mümkün değil farklılık kaderdir...ey Feminist...
Denklik mümkün değil farklılık kaderdir...ey Feminist...
Erkek-kadın ayrımı yapma deme...görevler de farklı...özler de...
Irk ayrımı yapma deme...görevler de ayrı özler de...
Mezheb ayrımı tarikat ayrımı yapma deme ...şeytan uzak Allaha ve eksik hz Adem daha üstün dedi Kur’an tevbe etti hz Adem tevbe Allaha yakın kılı hz Ademi ve cennet kapısına anahtar oldu tevbbe...Esma cennetten uzatılmış iplerdir...hangisine tutunursan cennete eriştirir...Allah es-saburdur sabırla da cennete erişilir...ama sabır tembellik değildir..."Eş-Şekurdur şükürle cennete erişilir...Et-Tevvabtır...ttevbe ile de cennete erişilir...
Peygamberler bir birine denktir deme...Allahın dengi var deme...yaratanla yaratılan denk olmaz der mantık...
Adl sıfatı farklılık oluşturur...denklik yok olur...farklılık kaderdir...beş parmağın beşi farklı ve görevleri farklı...denk olsaydı görevleri de denk olurdu...görevler de farklı özler de yani fıtratlar da...
"Bilenlerle bilmeyenler bir olur mu "dedi Kur’an...esmadan paylar farklı yani farklı aynalarız...
"Zekat veren toplumla vermeyen toplumun kenetlenişi farklıdır..."Kız kardeş mirastan az pay alan toplumlarda kız kardeşi koruma görevi artış yapar...kız erkek mirasta farklı olsun demiş Kur’an "el- Hakim ismine uyumlu bu emir" eleştirilemez esmaya uyumlu bir eylem hal düşünce duygu...esma ile özdeşleşmeyenler asiler eleştirir bu emri ancak...el-hakim ismine düşmanlık bu...şeytanlık bu...kadına da dört erkekle evlenme izni verilsin diyen...de esma ile kavgalıdır...İslam esmaya uyumlu olmaktadır...şeytanlık esmadan kaçanların halidir...denklik el-hakimle el-adille kavgadır ve mümkünleşmez...Allahın esmasına uyum gerçekleşir bu varlığın maliki adil çünkü Hakim çünkü...alim çünkü esmanın kaynağı yani...
Feministler esmaya uyum göstermiyorlar yani asiler..."Benim ırkım üstün "deme kimin ırkı takvalı ise esmaya uyumlu ise o ırk üstündür...Türk ırkı "Tahıl koridorunu gerçekleştirdi...Er-Razzaka uyumlu eylemi hali düşüncesi duygusu var yani takvalıdır yani üstündür.Tarihde de benzer takvalı eylemlerle üstünlüğünü kanıtlamıştır...hz Yusuf gibiyiz kardeşlerimizden diğer ırklardan Allaha daha yakınız...Kulluğun kadar üstünsün esmaya uyumluluğun kadar üstünsün ırklar eşit değil mezhebler dinler de..işte vahhabi suudun şeriati...marifetten destek değil eleştiri alıyor...şeriat tarikat yoldur varana hakikat marifet andan içeru.."suudun şeriatı Fransızın kanunlarından üstün değil işte...çünkü marifet kaynaklı olmayan şeriat...bir değil marifetli şeriatle...Marifete esmaya uyuma dayanmayan mezhebler dinler 73.fırka bir değil 73. fırka ehl-i sünnet ama o da marifet ölçüsüne göre eksik...arınmaya muhtaç...arına arına marifet kaynaklı dini aramalıyız...ekmel tefsiri aramalıyız..
İştişare mi vahiy mi...üstün .iştişare + vahiy elzem.vahyi seçen iştişaresiz tefsirle vahyi bozmuştur tarih boyunca...Marifetin şeriatine erişilmezmiştir...asrı saadetin insanına şehirlerine güzelliklerine hasret kaldık...
İnsan beyni + vahiy elzem ama tek arab beyni tek fransız beyni ile yetinilmiş...eksikliğe mahkum olmuşuz...insanlığın ortak beyni ve vahiy birleşirse marifete erişilir...eleştiren kör şeytandır marifeti...kadın-erkek eşit olsun demiş ama esmaya uyum değil ki bu...kin kaynaklı üstünlük arayışı şeytanın eksiğin halidir...feminis eksikliği kaynak ölçü seçti...esmaya uyumu seçmelidir marifetli eleştiriye erişemez feminist...şeytana eksiğe erişir ancak.Erkek aile reisidir çünkü esmaya uyumlu takvaya uyumlu seçim bu sanılmış ama özel durumlar da aile reisine de vasi atanabilir mahkeme kararı ile...erkek korkaksa aile reisliği kadına verilebilir der marifet...şeriat eleştirile bilir ama şeytanlık ve kin uğruna erkek eleştiriliyor...marifetli sonuça talip olalım erkekten intikam amaçlı eleştiriler şeytanlıktır...feminislerin tercihi marifet değil...ki.
Feminislerin amacı marifetse...özel mahkemeler kurulsun özel durumlar için ...derlerdi...marifetin gizli kalmaması için bir gayretleri yok sadece erkeklerin görevlerini kapma amaçlılar.kin kaynaklı bir harekettir feminiz...erkekten nefret onu aşağılama hareketidir.amacı marifet esmaya uyum olmayan her hareket her akım şeytanlıktır hilekarlıktır..."Kadın hakları hak değil hırsızlıktır...çok şarlarda"marifete ve esmaya uyumsuzluktur çok şartlarda yani varlıktaki kurallara marifete ilme asiliktir...eksik olana ekmele verilen hak hırsızlıktır aslında...şeytanlıktır yani...hz Ademden şeytan üstün değildi.marifetullah ölçü kılınınca ama şeytan hile ile üstün olmak istemişti...Allaha marifetullaha esmaya asi olmuştu.feminizm de aynı halde aynı eylemi düşünceyi duyguyu seçmiştir...Irkım üstün diyenler de...üstünlük esmaya marifetullaha uyumdadır...ey hilekarlar...der Kur’an...ırklar marifetullaha uyumu derecesinde yani takvası kadar üstündür...erkekler de...görevler rutbeler ölçü değil marifetullaha uyum esmaya uyum erkeği ve bir ırkı üstün kılan etkendir dedi Kur’an işte "tahıl korudoru oluşturduk"marifete aşkımızla yaptık bunu...esmaya uyum uğruna yaptık...hilesizi de...kuluz yani...
Ne zenginlik ne erkeklik nimettir...kul olmak marifete seçde aşk takvaya aşk...nimettir...
Feminislerin amacı nimete erişmek değil ki...kulluk değil ki...marifetullaha uyum da değil...takvalı olmak da değil...eksik eksiğe aşık olur...karga leşe aşık olur işte...feninistler kin esiri nefsi kin kirinden arındıramamış eksikliği üstünlük sanan şeytani hilekar bir ruhun temsilcileridir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.