KIBRIS TÜRK'ÜNDÜR!
Kıbrıs Türk Cumhuriyeti devletine oynanan oyunu görmeyen ülkemizdeki satılmış basın ve gazetecileri kınıyorum.
Kıbrıs’ın tamamı bizimdir. O topraklarda hiç bir Rum’un hakkı yoktur.
Osmanlı Türk Devletini yönetenlerin hataları ve ihanetleri yüzünden İngilizlere hediye edilmiş ve onlarda adamızı Rumlaştırmak için oraya yerleştirilmişlerdi.
Kıbrıs’ta binlerce Türk katledilmiş, 1974 yılında rahmetli Erbakan ve Bülent Ecevit iktidarında Rum katliamları önlenebilmiş ama Kıbrıs’ın tamamını alamamıştık.
Şimdilerde Amerika’nın sinsice planları doğrultusunda BM ( aslında sadece kendileri için oluşturulmuş bir Bizans hıristiyan topluluktur!) askerlerini kullanarak kışkırtıcılık yaparak Türkiye ve Kıbrıs’ı işgal planlarını devreye sokmaya hazırlanıyor.
Kıbrıs Türk’ün ve kıyamete kadar Türk’ün olacak!
BM denen Bizans askerlerine gerekeni yaptı, yapmaya devam edecektir Kıbrıs Türk Birliğinin yiğit Bozkurtları, Kürşatları! Katil sürülerine gereken yapılacaktır! BG denen sahtekar barışçıların eli ayağı Kıbrıs’ımızdan çektirilmelidir!
Gerçek Türk basını ve medyası üzerimize oynanan oyunları topluma anlatılmalıdır!
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Var ol kardeşim.
Aynen Kıbrıs bizimdir.
Şayet 1881 de Kıbrıs'ın % 24 'ü Türk, kalanı Rum olsaydı bu güne kadar Kıbrıs'ta bir tane Türk kalmazdı.
O olmasaydı, bu olmasaydı, tarihteki hiçbir savaşımızı hatta Kurtuluş Savaşını bile hiç yapmasaydık bazılarının çok işine gelirdi sanırım.
Nedir bu tavır hiç anlayabilmiş değilim.
Sanırım dünyada Türk varlığı olmasa birileri çok mutlu olacak.
Bu güzel yazı için teşekkürler.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE.
1881 de İngilizlerin yaptığı nüfus sayımında ada nüfusunun %24.4 ü Türktür. Hiç bir zaman ada Türklerin çoğunlukta olduğu bir yer olmamıştır. Ama bırakın geçmişte şöyle idi, böyle idi, tartışmalarını, çok daha net bir gerçek var ortada: 2004 Birleşme için referandum yapıldığında Kıbrıs Türkleri %65 oranında Evet dediler: Yani KKTC yi lağvedelim, eski Kıbrıs Cumhuriyetine geri dönelim dediler. Bundan sonra ne denirse densin, adalılar niyetlerini ortaya koydular (Kandırılmadılar, tuzağa filan da düşmediler). Saygılarımla.
direniş
o zamanın devlet yönetiminin para karşılığı İngiliz keferesini oraya koymasındandır bunlar başımıza gelenler. Oradaki katliamlar neden göz ardı ediliyor? Ada tamamen Türksüzleştirilerek rumlara verilmesi gayesi ortada iken, oylamalarında hani şartlarda ve hileli referandum ile adanın Türk askerinden ve Türklerden arındırılması amaçlanmıştı. Devletimiz bu tuzağa gafil idarecilerin yüzünden düşse de, aklını başına devşirerek sınırlar çizildi ama o sınırları kabul etmemiz mümkün değildir. Kıbrıs tamamen bizimdir! Türk devleti özüne tam anlamı ile kavuştuğunda bunlar olacaktır. Bundan eminim! Arka plandaki çalışmalarımız o yöndedir devlet olarak. 12 adalar bile bizimdir. Ama gel gör ki; yine büyük devlet zaafı 12 adamızı yunana bıraktırdılar ama alınacak er geç!
Yorumunuz için teşekkür ederim
saygılar