- 246 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hak edene sevgi...
Hak edene sevgi...
sevgi duygusunu da adl sıfatına bağımlı kıl...Bağımsızlık Allaha hastır...
Allah ilahlık taslıyanı yok eder...yani "La ilahe..."ilah yok tur...yok edilir...çünkü Allah yok eder ilahım diyeni...Tek Allah var...Sevgini de adl sıfatına secdeli kıl.Tek Allaha ver bağımsızlığı...Razı et Allahı...bilinçlinin alimin görevi bu...
Şeytan adl sıfatından bağımsızlaştırdı sevgisini...Allahın yerine ben dedi...Allaha seni sınırlıyorum dedi...Ben de ilahım ...dedi..Allah onu cezalandırdı savaş açtı ve sınırsızlığına inandırdı.şeytan yüceledi tekrar Allahı görevine girdi...Kulluğuna girdi...dönüş mü yaptı tevbe mi etti...sadece adl sıfatına sınır koymaya devam etti...ama İlahlık iddiasından tevbe etti...şeytanın asiliği Adl sıfatına sınır koymaktır...esmalara sınır koyma...
Hak edene sevgi...
"Müşrike şedid mü’mine kardeş olma görevimiz var..."Adl sıfatına asi oldu sınır koydu sevgi konusunda örtüşmem seninle dedi Şeytan Allaha..."insanın kirli çamaşırları var...dedi...Allaha ...ilmine de sınır koydu...Allhın...bana görev ver ben insanın kirli çamaşırlarını göstereyim...casusluğa soyundu..."düşman ilan et ve casusluk yap "şeytanın görevi işte bu...
Her fırsatta düşmanın sana casusluk yapar..."adil bir tanıtım da bulunmaz...işte 200 yıldır İngiltere Fransa rusya içimize girdi ve rakip gördükleri kişileri kurumları firmaları ortadan kaldırdı...işte tarikatlerin kirli çamaşırlarını ortaya çıkardılar ve itibarsızlaştırdılar...
Hak edene sevgi...
Hayat hakkı vermekse sevgi "Allahın her yarattığına hayat hakkı ver..."fareli köy olur" köylerimiz kedileri katledersek dengeyi koru...
Hakedene sevgi...
"Kertenkele öldürmek sevap"diyen nesli tükenmesin...Çekirgeler mahsule musallat olursa Rızkına düşman olana düşman ol...
Hakedene sevgi...
Irkçılık neden mi suç...ölçüyü değiştirdin...Allahtan başka ölçü yok ölçü esmadır...ırkının iyileri var kötüleri var ölçü değişmez...değişenden ölçü olmaz...
Hak edene sevgi...
Pagan nasıl mı düşünür...o ve ben kardeşiz...bir ağacın dalı da...kırılmamalı..."Kur’an derki o dal komşunun bahçesine zarar veriyorsa kır...gölgesi ile komşunun domates ve biberlerine zarar veriyorsa ...ADL sıfatını ölçü al der Kur’an esama ölçün olsun der Kur’an...
İşte hümanizm...bir ucu kirli değnek Kur’an esfeli safiline düşer insan der...insan şereflidir deme der...değişen bozula da bilir de... İnsanı üstün kılan ve hayatın temeli anlamında insanı öne çıkaran bir yapı veya olgudur. Hümanizm 14. yüzyılda İtalya’da doğmuştur ve kısa süre içerisinde dünyanın pek çok farklı yerinde insanları kendi düşünce yapısına çekmiştir.Bir ormanı yakan cezalanmamalı mı...binlerce hayvanı bitkiyi canlıyı yaktı...hayvandan aşağılık o...
Allahın rızası nerde mi ölçün esma olsun...
Dünyayı iki kere ateşe verdi bir siyasi ekip zengin olmak uğruna çünkü para gerekliydi dünya devleti kurmaları için..."dünya devleti"aşıkları kaş yaparken göz çıkarıyorlar...Mehdi deccali öldürecek...bir saplantı uğruna bu gayretleri...boşluğa ok atıyorlar...Allah zulmedeni engeller..."alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste"...
Sevgi adl sıfatına bağımlı secdeli kalmazsa zehirli olur...fıtratımız bozulur...evet...İslam mü’minler kardeş dedi...paganlar her şey kardeş dedi kilise baba-0ğul-ruhul küdüs dedi aile vahdeti var dedi...Halık ve ADL sıfatını yok saydı...yaratılmadık dedi pagan. yılanla balığın farkı yok sev dedi...ama biri zehirli
Paganlar esmadan bağımsızlar ya İslam mezhebiyim diyenler esmaya secdeli mi bağımlı mı...ipsiz sapsız onlar da...Her şeye Müşrik diyenler Kutubum diyene de mşrik demeye başladı adl sıfatını ölçü almıyorlar bunlar...esmadan bağımsızlaştı secdesiz teslimiyetsiz bunlar...evet...Kutup Esmaya ayna olan kişidir...Kutup Ayna oluyor...aynayım diyene Müşrik denemez...esmaya sahibim demiyor ki müşrik olsun
73.fırka esmaya bağımlılığını koruyan fırkadır...Allahın yaratılıcılığı inkar eder paganlar yaratılmadık parçayız diyerek...Şeytan secdeliye kini seçti esmaya kulluktan koptu...esmaya kul et sevgiyi kutsal sevgi bu diğer sevgiler zehirlidir...esmaya bağlılık aşk tutku kulluk derecesi insanı kutup kılar...kıymetlendirir...Nuru Muhammediye yakın kılar...
Allah ilahım diyeni esmasına kul olmayanı özdeşleşmeyeni helak eder...Örtüş esma ile görevin bu ey insan 73 fırkadan ol...esmaya sınır koyma şeytan bunu yaptı...sevgi de zehir olur esmandan bağımsızlaşırsa...
V e bir şiirim
Şehitler Şehri Çanakkale
Şehitler şehri Çanakkalem...
Eğil güneş Çanakkale’ye eğil
Çanakkale toprak değil...
Çanakkale şehitlerin yattığı yer
Çanakkale güneşlerin battığı yer...
Bir on sekiz mart günü destan yazan Çanakkale
Sorulacak bu soru ona
"Çanakkale bu asırda Bedir misin"
Yerde melekler gökte melekler
Çanakkale Bedir...
İman yıkılır kale değil
Bedirdir çanakkale çanak kale değil
Eğil güneş Çanakkale’ye eğil
Çanakkale toprak değil...
Şehitler şehri çanakkale
Etten duvar ördü imanımız...
Savaş neymiş görülmüş Arıburnunda
Yiğitler geçmiş candan canandan...
Cönk bayırında kan nehir
Tekbir sesleriyle zulümdü yere serilen
Eğil güneş Çanakkale’ye eğil
Çanakkale toprak değil...
Kucağı cennet kucağı...
Nusret mayın gemisi örer çorabı
Türk yenilmez Türk yenilmez
Çanakkale geçilmez Çanakkale geçilmez
Cehennem söner Seyit onbaşının göğsünde
Türk yenilmez Türk yenilmez
Çanakkale geçilmez Çanakkale geçilmez
Hilal güler her tehdide
Hilal yenilmez hilal yenilmez
Çanakkale geçilmez Çanakkale geçilmez
Cennet kokar tepelerin Çanakkale...
Kime ağlar bulutların Çanakkale...
Neden gamlı rüzgarın Çanakkale
Yedi düvel çullansa geçilmeyen Çanakkale.
Eğil güneş Çanakkale’ye eğil
Çanakkale toprak değil...
Onda destanlar heran diri
Toprağında nice güneşler gömülü
Güneş doğuyor güneş doğuyor...
Çanakkaleden güneş doğuyor
Çanakkale Bedir...
Her hayasız anladı bunu
Çanakkale Bedir
Çanakkale oldun bize kanat
Müslüman kalacağız zalime inat
Hamdi Oruç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.