- 204 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nesih-Mensuh yok dersen Kur'an Alimden indirilmedi demiş olursun...
Nesih-Mensuh yok dersen Kur’an Alimden indirilmedi demiş olursun...
Evet...Kur’anın mensuh olmayacak ŞİRKten başka yasağı yok sanki.benzeri yasaklar değişmez ancak.yürürlükten kalkar sebeb gereği
"mensuhtur...bu şartlarda Faiz ayeti"çünkü ayet ilim değildir...ama Kur’an ilimdir Alimden geldi...budama Kur’anı."Faiz haram"iddiadır tezdir ilim değildir ilim sebeb-sonuç denklemi içerir çünkü
Kur’an şu helal şu haram demiyor sebeb-sonuç"sunuyor.İçki haram der bir ayette şifa için iç der...çünkü şifa için her şeyi helal kılar.değilse zaten din ilim olmaz.Alimden bağımsızlaşır.alime asilik olur...domuz eti ye der mi der.yeme der mi der. SEBEB-Sonuç sunar Kur’an.değişmeyen tek Allahtır esmadır Mensuh var sebeb-sonuç bağını gör Kur’an emirlerinde ve nehiylerinde...
Nesih-Mensuh yok dersen Kur’an Alimden indirilmedi demiş olursun...
Evet Kur’anda hem tez hem anti-tez mevcut...İlimde İslamda bu şerttır...çünkü
Kur’anı tez durumuna düşürme...ilim özelliği yok olmasın.Münkirsin budayıcısın gizleyeyecisin eee para toplama kapısı senin dinin...Alimden tez inmez...ilim iner...alimden ekmellik iner...esmayı budama ALLAH ilah olur esmayı budarsak...ilaha değil Allaha esmaya ölçü de...ölçü seç...Allahtır tek ölçü ama esmayı budayınca Allah makamındaki ilahtır...ekmellikte zirvedir çünkü Allah...Alimliği ekmeldir...İlimde zirve olan "Faiz haramdır "demez.şu sebeb faizi haram eder" der.EKSİK olan ilim değildir..."Faiz diyor banka ama ortada bir artış yok"Faiz var ama bankada değil...sistemi kuranlar Sömürü ve faiz amaçladılar...işte onlara savaş açamayanlar zavallı bankalara savaş açıyor...bu eksiklik ilim değildir ilim ekmel olur çünkü...
Nesih-Mensuh yok dersen Kur’an Alimden indirilmedi demiş olursun...
Adam ayet okuyor yahu ayet ilim değil ilmin bir parçasıdır gece -gündüz gibi iki zıt barındırır ilim...zıtların haram olması mümkün değil o sadece tezdir...mezheb kavgaları iki tezin iki zıttın kavgasıdır...İlim kavgayı yok eder...Günah dediğin sevaba vasıtadır hz Ademin zellesi faydaya sebeb oldu ...de...olmadı mı...illa cennette kalmalıydık deme ilim duygunuza mağlup olmayan şeydir .ünkü...sanki iki Allah var...iki tanrı var ama Allah tektir...günahı sevaba vasıta edecek güç ilahda yok ama Allahta var...Allah zıtları yok edendir...Günah işle tevbe et...iki sevab kazandırır ama sevab sadece bir ödül kazandırır...tevbedeki sevab sevabta yok...günaha düşamn olma şeytan senin düşmanın ama sen onun düşmanı değilsin taşla düşmanlığını önle ama düşman sayma...Şeytandan farkın kalmaz o hz Ademe düşman ama hz Peygamber onu sohbetine dahil etti...çünkü o kendini tanıtıyordu...Şeytanı tanımak ibadettir sevabtır düşmanlığın engel olmamalı tanımana...var olanı tanı sevabın büyüğü ilimdedir...iyiyi de kötüyü de tanı ilim en büyük ödülü kazandırır...Keşke şeytan olmasaydı diyen ...Hakim Olmasaydın Allahım demiş oldun...
Esmaya sarıl aşık ol kul ol ...esmaya kıymet ver...ayete değil esma ilimdir ayet sudur eder ama çürük toprağa ekilen tohum çürür...ayet tohum gibi...Çiftçilik ilim ama...
Evet...vahiy tohum gibidir çamura düşerse yazık olur...peygamberlere verilir Allah Hakim çünkü...Dünyayı oku.hz Hızır...kayığa zarar verdi ama karşı kıyıda yaşayacaklarını biliyordu.İlimekmel olmalı Hızırın ilmi hz Musanın ilminden yani vahiyden üstündü.Kader okumak bu...
Irkçıyı mezhepçiyi iyi tanı...helak ederonlar...ABD korkmalı mı Nükler kullanır mı Çin kullanır çünkü çok ırkçılar.Üstün ırkız diyorlar...Irkçı dünyayı yakar ırkı için İngiliz çini kullanır...
Nesih-Mensuh yok dersen Kur’an Alimden indirilmedi demiş olursun...
Ayet tezdir ve antitezi vardır...Kur’anı budama ilim iki kanatlıdır...Kur’an iki kanatlıdır..."Faiz haram"diyen"dayatma ilim dayatmayı sonlandırıcıdır...Her tez sebeb-sonuç"öğretisidir...İslam değil "Faiz haram"iddiası...İnanç da değil İlim olmayanın inanç olmaya hakkı yok...sebeb-sonuç öğretir İslam ve Kur’an...Alim olandan indi Kur’an dayatmaz "Faiz haramdır "diye hz Abbas faizciydi...asrı saadet de ilim var...mezheblerde tez var...inan din ilimdir tez ve antitezlidir vahiy denklemi var ilmin İslamın ama mezhebin yok tarikatin yok İlah dini onlar Allah dini değiller...Allah bir ilim İslam bir tefsir ilah dinidir ekmel değilse...ekmelden ekmel sudur eder çünkü İslam ekmeldir çünkü...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.