- 312 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİ KENDİNİZİ ÖVMEK
Türkiye her geçen gün, ne kadar büyüyor, ne kadar büyük yenilikler oluyormuş ve de vatandaşlarımızda bunu biliyorlarmış, şayet günlük gazeteler ve özel TV’ler olmasa iş yalnız TRT’ye kalsa bizde durmadan beyin yıkayan iktidar mensuplarına bayağı inanacağız. Neden TRT’ye kalsa dedim. Bilindiği gibi bundan yaklaşık [5] yıl öncesine kadar ülkemizde olanlardan tatmin edici bir şekilde haberdar olamıyorduk çünkü TRT, tutun yerli ve yabancı filmlerin makaslanmasından, haberlere varınca kısıtlamalar yapıyordu ama şimdi artık böyle sorunlarımız yok. Ülkemizde yaşanan tüm olayları anında izleme imkanına sahip olduğumuz gibi basın özgürlüğü de biz insanların huzuruna tüm açıklığı ile çıkmaktadır.
Sayın Cumhurbaşkanımız : Süleyman Demirel’in söylediği sözleri daha dün gibi hatırlıyorum. "İyi günler yakında milletin kaderine el koyacağı yakın" olduğunu belirtmişti. Han nerede? Yine sayın Demirel DYP’nin ülkeyi içine sürüklendiği durumdan çıkarabilecek yeni aydınlık bir devir açacak tek siyasi güç olduğunu kaydederek "Toparlanmamız, büyümememiz, bütünleşmemiz bunun için lazımdır" demişti. Ne oldu?
Sayın Başbakanımızda her konuşmasında, her fırsatta ülkemizin çağ atladığını, her gün bir adım daha ileriye atıldığını söylüyor evet doğru ama Türkiye geçmiş iktidarlar dönemine göre, çağ atlamıştır. Ama orta çağa doğru, bu fakir ve orta düzey ailelere göre değil. Bunun sözü bile edilemez. "Ülkemiz kalkınıyor" eğer böyle olsaydı ülke ile birlikte işçi de, memur da, dar gelirli de, emekli de kalkınırdı. Kalkınan Türkiye’den daha fazla kalkınan özel aileler var. Onlar son hız sürati ile yol alıyorlar. Haksızmıyız? Kalkınma bu mu oluyor?, İşsiz sayısı Türkiye’de [5] milyon çizgisini delmek üzere: Yalan mı?
Kendinize gelin birbirinizin söylediğine hepiniz inanıyorsunuz. Ama millet inanmıyor. Kendinize değil, millet sizi beğendiği zaman doğru bir çizgide olursunuz. Kendiniz kendinizi övdüğünüz zaman milleti kandıramazsınız sizler bu millet için varsınız millet sizin için değil sizler millet için var olduğunuz zaman bu millette sizin için var olur. Unutmayalım.
ARŞİVDEN :SARAY’A HİZMET SİYASİ BAĞIMSIZ GAZETE 31 MART 1995 SAYI: 1339
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.