- 331 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Baş ol"" zengin ol"müşrike bu kapıları kapa..
"Baş ol"" zengin ol"müşrike bu kapıları kapa..
İnsan ol...melek olma...görevin insan olmak...meleğin midesi yok uçkuru yok...melek "Baş olmasa olur...şeytan da baş olmasa olur ama insan baş olmazsa olmaz der Kur’an hz Ademe secde emredildi...yani İnsan baş olmazsa...düzen bozulur...evlenmeyen baş olr...az yiyen baş olur...helal ye az yemen şart değil...uçkurunu da helale secde etir yeter...evlenmemek neden üstünlük sayılsın.Hz Adem isen insan isen baş ol ve zengin ol...değilse hakketmeyen şeytan baş olmayı kapar...veya evlenmeyen baş olmayı kapar...melek te eksik şeytan da yani eksik olanın eline geçer mülk...ama Allah ekmeldir mülkün ekmel olanın eline geçmesini ister...
Evet..."Baş ol"" zengin ol"müşrike bu kapıları kapa...İnsan ol yani...Zordur insan olmak.Ne melek ol ne şeytan.Cebrail destekledi insanı çünkü insan olmak zor...şeytan da destekçimizdir...düşmanımızdır ama aynı zamanda bir kanadımızdır şeytan...o vesvese vermese insanlaşamayız...evliliği çirkin sanarız...şeytan tatlandırdı evliliği...melek de tatlandırdı evliliği...değilse sıratı müstekımi bulamayız...
İnsan olmak en zor görev.Uçkuru var midesi var melek değil melekleştirmeli midesini uçkurunu da.Şeytan kendini tanıttı kanmasın diye. ne şeytana kan ne de meleğe kan...sıratı müstekim denge noktasındadır..."Az ye" derler neden ...beynimiz teknoloji üretmesin diye mi...zararı da var faydası da var "Az yemenin"Helal ye de az ye deme...Tasavvuf afyondur...Nirvana vucüttan arınmadır...helal haram bil yeter...vücuttan arınma arınma değildir...ölünce zaten vücuttan arınıyorsun...
Adam Kur’ana batini manalar veriyor...tecrübe deney ilimdir ama batini manalar körün taşı gibidir başta yarar...
Evet...Hint beyni Allah hayvan şekline büründü ...dedi.aynayız demez...sahibiz der."enel-hak diyen hakka sahibim dememeli emenetçiyim aynayım hakka demeli hediye edildi demeli
Evet...ADL sıfatı yaratılan denk olamaz yaradana der...Parçası değilsin Allahın der.Nirvana bile hayvan artı ilahsın der. denklik hayvanlıktan arınma sonucudur der.Kur’an ise melek artı şeytansın der ilaha aynasın der.
Fravunluk ne mi."Beni rab bil""beni razzak bil"diyen her şey Firavundur.Küreselcilerin bebeğidir hz Musa.Kaçma küreselciden
Allah adl sıfatlıdır bedel öde...Bedel ödemeden "Ayasofya açılmıyor"...
Allah adl sıfatlıdır bedel öde..."Baş ol"" zengin ol"müşrike bu kapıları kapa...
Allah adl sıfatlıdır bedel öde...Dolar sömürü aracıdır...nasıl faiz sömürü aracı ise haksız kazanç aracı ise...Ortak para oluşturmak bedel ister şehit ister..."Para kaka"demek yetmez cihatcı ol...insan olmak zordur...ne şeytan ol ne melek ...insan ol.
Allah adl sıfatlıdır bedel öde...Evet...Ortak para oluşmadan faiz yok olmaz...Ortak ordu olmadan işgal bitmez...Ortak kütüphane olmadan ahlaksızlık yok olmaz...
Allah adl sıfatlıdır bedel öde...ne melek ol ne şeytan ol...Kabil şeytandı Habil melekti...hz Adem insandı...ilmi ekmel olan insanlığı seçer...habil "ben kan dökmem"dedi...melekler e kan dökmez..ama Allah için kan dök Allah için parayı sev...melekten farkın yani üstünlüğün bu...
Dolar da faiz gibi şer askerdir...sömürüye hadimdir...Sömürüyle kavga BEDİRDİR.D-8 ülkeleri bedir askeri.Melekler gelir Bedire.Teknoloji de melektir...teknolojin yoksa bediri kaybedersin..."BAŞARISIZ OLDU BİR BEDİRDE necmeddin Erbakan...makamından oldu...Teknoloji şart bedirde başarı için .çünkü Bedire melekler gelmişti...yani teknolojin yoksa Bedir başarısızlıkla sonuçlanır...denklemde eksiklik var yani
D-8’in ortak parası olacaktı...sopa gösterildi...evet Nüklerin yoksa sopan yoktur
ADL sıfatı "Nüklerliye saldırma"der...sebeb-sonuç kuralı var ama Vehhab sıfatı "hediye de eder Allah" dememizi ister Allah hz nuha gemi hediye etti...o ilmi hediye etti yani ve hz musaya ASA hediye etti...ve Hikmet ilim hediye etti yani
Küresel çete Taguttur bütün ırklar için...hz musa ol ...büyü tagutun sarayında ama sarayda büyürken biat etmiş olma farkın olsun...Küresel çete şeytandır ...İnsan ol...yani vücudunda eyleminde halinde duygunda düşüncende melek ve şeytan olsun...sen insanlığı seç...tasavvuf melekliği seçer...eksiktir tasavvuf...Kur’anla tam örtüşmez...Hint beyniyle örtüşür...ama Kur’anla örtüşmesini sağla...melek miyim de eleştir tasavuufu...Allah adl sıfatlıdır bedel öde...ne melek ol ne şeytan ol...Kabil şeytandı Habil melekti...hz Adem insandı...ilmi ekmel olan insanlığı seçer...habil "ben kan dökmem"dedi...melekliği seçti Habil...eksikliği seçti Habil...
Evet...insan ol...Tasavvuf eksiktir.seçme Kur’anı seç...Şarap yapıldıysa, üzümün suçu ne? Fasık biraktiysa, sakalın suçu ne?Edepsiz giydiyse, tesettürün suçu ne? kılan yalanciysa, Namazın suçu ne?Giden zalimse, Haccın suçu ne? Müslüman yasamiyorsa,Dinin suçu ne?Bahaneleri bırak...Allahın esmanın dinine sarıl!..Ölçü Allah önder öğretmen Allah...melek önder değil.Tasavvuf ekmel din değil..."Para kaka"der tasavvuf çünkü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.