- 209 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esma ile bilinçlen şeytaniliği yen...
Esma ile bilinçlen şeytaniliği yen...
Hangi şeytaniliklere yakınız mı...faiz varsa fakirlik korkusu olmalı...Acından ölme korkusu bile olmalı...mustahaktır faizci toplum bu imtihanlara darlıkla imtihan edilirler hep Faiz varsa darlık vardır...Rahman sıfatının hakkını versek darlık kalkar...biz yerdekilere acırsak acınılacak bize Kur’an bu tehaahhüdde bulunuyor ama Rahman sıfatının hakkını vermemizsek açlık bile bekleyelim...Malını yiyemezsin bir hastalık verir de...Corona nasıl kazancımıza kilit vurdu...Dilerse kazancımıza kilit de vurur...
Şeytan fakirlik ile korkutur...ama Allah rahman Rahmana hadimlik için fakir olmaktan korkma...ve Allah alim...ilme hadimlik için fakirlikten korkma...
Şeytan fakirlikle korkutacaklarına fakirliği sevdirmiş...ama sahabe zengin sahabeye imrenmiş...Sahabe hali değil bu hal...Biz zenginlere yetişemiyoruz sevabta diye hayıflanmış fakir sahabe...Zenginliği nimet bil
Faiz var...günahlar affediliyor derken hastalık iyileşiyor derken anladığına benzer şey anla hasta iyileşir ama çektikleri kalır...Faiz belası var başımızda...Rahman sıfatına hakkıyla hadim olsaydık...İnsanlığı tek beden saysaydık...rıza için merhametli olsaydık...Faiz belası verilmezdi bize...hz Adem zelle işledi dünyaya sürüldü biz de faizli zinalı bir yaşama sürüldük...İmtihan bu ama çektiklerimiz kalıcıdır...cennet sadece rıza için çektiğimiz acıların ilacı olacaktır...
Esma ile bilinçlen şeytaniliği yen...
Irkçı da acımasız olur ihlaslı da fark nerede mi...Irkçı Rahman sıfatına hadimdir değilse ırkçı da olamaz...Şeytan da esmadan alır gücünü hz Adem de...melek de...Irkçı acımasız ve savaşçı ya ihlaslı o da...Rızaya aşkı kadar acımasızdır melsela mürted öldürülür...Irkçı Rahmana hadimliğinin ırkı için yaptığından müşrik olur...Irkını tercih etmiştir çünkü rızaya...rızadan kaçmıştır...Hz Musa da ırkçıydı ama ihlaslıydı da...ırkçılığı yok hükmündeydi...bir gün imkan bulsa ihlası onu diğer ırklara da hadim edecekti rıza amaçlılar her ırka hadim olurlar çünkü ve acımasızların en insaflısı da rıza amaçlı olandır...Müslüman rıza düşmanlarına karşı şedid olmalıdır...Kur’an mü’minin özelliklerini sayarken rıza düşmanlarına karşı şediddir der..rıza ve ihlas amaçlılara kardeştir ancak o...
Havra ırkçı kilise tahtçıdır...kilise daha ehven düşmandır bu sebeble...müslüman ümmete de saygı duyar kilise...yani her müşrik aynı zararda değil zararları farklı...Kur’anda da bu öğüt var...Kiliseyi ehveni şer say...Faizi de...çünkü ihlaslığın cezasıdır faiz belası...Kurtulmak çok zor...her topluma nasib olmaz...sömürü ile ihlassızdan malı alır Allah ve o mermi olarak ihlassız müslüman ülkelere çevrilir...İntikam alıyor Rahman biz ümmetten...Rahman sıfatına hakkıyla hadim olmadık...sömürülmeye mustahakız zamlara ve faize de mustahakız...Mermisizliğe asasızlığa da mustahakız...ASA musa olanın hakkıdır...ihlassız bir ümmet olduk...musa olsak Rahmana hadim olsak en güçlü mermiyi biz icad edeceğiz...ASA verdim diyor Allah MUSAya...ihlaslıya verir...Peygamberimizi rahmet olarak yarattı ve en keskin silahı da nasib etti...Rahmana hadim ol asa verilir...İnsanlığı tek beden saymayan acımasızdır...ırkçı acımasızdır yani havra ...Kilise de acımasızdır...en ehven acımasız rıza amaçlılardır...her şehadetli zamanımızda rıza amaçlı değil ifadeleri yenilemeliyiz...Takva kelimesini de ruhbanlar kendilerine aitleştirmişler...Tek rıza amaçlı rıza ülkülüler esmaya hadimliğe aşıklardır...Ruhbanlar sömürür...rıza amacı onlara yabancıdır...
Rahman sıfatına hadim olanlar da dolaylı olarak Kullar...şeytan kul...Hz Ademe zararlı sadece...ve hz Adem dünyaya inmeseydi şeytan sebeb oldu...üreme olmayacaktı...dolaylı olarak şeytan faydaya sebeb oldu...Allah şerleri hayra çevirendir...şerre hadim olan da dolaylı olarak hayra hadim olmuştur...Zıt yöne gidenler aynı yerlerden geçer çünkü dünya yuvarlak...Kabeye sırtını dönende kabeye dönmüştür...Yani şerre hadimlik kulluk değil sanma faydalıdır o da yani şeytanilikler de faydalıdır...değilse amacı ululanmak olan Allah asiyi yok ederdi...tevbeyle yetimezdi...Allahı ululamayan eylem hal duygu fikir bilinç ilim yok...Şerleri hayra tebdil özelliği var Allahın...
Rahman sıfatına hadimlikteki eksiklikler mülkün el değiştirmesine sebeb olur...Arab ülkeleri Allahın dinine harcmadıkları için petrol paralarını gazaba uğreyacaklardır...Allah KAHHARDIR...esmasına hadim olmayanı cezasız bırakma tevbe cezasızlığın bileti değil sadece tevbe cezayı hafifletir ...zerre miktar suç az-çok cezalanırı...tevbe cezanın derecesiyle ilgilidir...Hz Ademede czalandı şeytanda biri cehennemle biri dünyayla...suça göredir ceza ama ceza kalkmaz...Cennetliklerin helalleşmelerinde nimet birinden alınır diğerine verilir...ama ceza kalkmaz...Mirastan kız kardeşinin payını vermeyen dedelerimiz sanmasınlar tevbe ettim affoldu...Allah suça ödül vermez...az-çok ceza verir...hz Adem kıssası buna örnektir...Allahın affı var ama şeytan sizi aldatmasın ayeti de var...
Hangi şeytaniliklere yakınız mı..."Af ile aldanmaya "...değilse Kur’an uyarısını yapmazdı...suç suçtur...kir kirdir...kirlenmek güzel değil ...ama kader...hz Adem zelle işledi...ucu hayra çıkan bir günah...zaten bütün günahların ucu hayra çıkar...dünya ile cezalandı...sen de cezadan muaf olamazsın...af neresinde mi...her asilik yok edilmemizi gerektirir çünkü ululuğu sınırsız bir zata asisin...Irkçılık Osmanlıyı yıktı...acı ve cezayı tattık...tevbe edersek ırkçılıktan ahiret cezamız kalkar sadece...Tevbe nemi...şeytana sırt dönme bilinci duygusu ...İki namaz arasındaki küçük günahlar silinir ama acısı yaşanır...Tevbe edince aza iner cezan ...af bu...bal sürülmez ağzına günah işleyenin...mutlaka bir acı tadar..."Alma mazlumun ahını çıkar ahesta ahesta...
Hangi şeytaniliklere yakınız mı...Ruhbanlığa...dindar görül ve sömür...ah ah...rıza için rahmet ol...peygamberimiz rahmetti...ödülü büyük olacak sahabe de rıza için rahmetti...miras bırakmadılar...Rahmet içindi savaşları ve bedirde melekler geldi...Esmaya hadimlikte yarıştılar...Hakkını verdiler Rahman sıfatının...insanlık rıza ülkülülere yine muhtaç...
Allah rahman merhametli toplum olmalıyız...
Allah alim alim uzman kişiler olmalıyız...alimlerden bir gurub bulundurmalı toplumumuz...Her dalın uzmanı kişilerimiz olmalı...eğitilmiş asker eğitilmiş çiftçi eğitilmiş...her meslekte eğitilmiş kişilerimiz olmalı Kur’an bunu emretti bize...
Esma ile bilinçlen şeytaniliği yen...
Kur’an bizden bunu istiyor...ibadetlerle de bilinçlenmeliyiz..iman bilinçlenmedir...esmayla bilinçlen der akıl ve nakil...Şeytan esmaya hadimlikte eksik kaldı...melek değiliz...Rahmana melekçe hadimlik de görevimiz değil...kan dökeriz rıza için...yani mürtedin kanı rıza içindir...Mürtedin kanı haram deme işte o zaman esmaya hadimlik ihmal edilir..."Karga fındık getirdi fare yedi bitirdi..." oluyor zamanımızda...asalaklar fakirler ...ekonomik krizi alevliyor...Faiz belasını yenemiyoruz...İnsan gücü israfı varsa faiz vardır...israf varsa ...asalaklar varsa dolandırıcılar varsa...fakirliği kutsal görenler ruhbanlar varsa...menfi insanlar eylemler var sa faiz yenilmez...
Esma ile bilinçlen şeytaniliği yen...
Namaz dinin direğidir hadisini doğru anlamadık...Namaz ahlakımızı güzelleştirmez oldu...İbadetleri rıza için yapmaz olduk...İhlassızlaştık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.