- 350 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Zincir
Yirmidört Mart 2021 yılında Karakuş isimli kedim sekizinci doğumunu da sağlıklı bir şekilde yaptı. Bunun dışında iki kedim daha var; birisi erkek birisi kız. Erkek olanın adı soyadı Aslan Kılınç, kız olanın adı soyadı Feride Kılınç. Kedilerle vakit geçiriyorum. Kedilerle vakit geçirmek çok hoş çok güzel; hele yalnız insanlar için çok iyi; yalnız insanlara psikolojik destek verir. Ben yalnız olduğum için kediler bana iyi geliyor. Ama kedi bakacaksan zengin olacaksın, fakirken konforu iyi sağlanmıyor. Diğerlerinin yaşı küçük de Karakuş’um beş yaşında. Dört tane yavrusu doğdu, hepsinin rengi de sarı.
Bir kardeşin mi var kardeşinin kıymetini bileceksin. Kardeşini hiç bir zaman satmayacaksın. Kardeş insana her zaman lazım olur. Başına bir şey gelse imdadına ilk kardeşin koşar; tabi hamuru düzgünse. Aynı şey arkadaş dost için de geçerli. İlle kan bağı olması gerekmiyor. Hamuru düzgün olduktan sonra ha kardeş ha arkadaş dost, ikisi de aynı şey.
Birde her yerde komşu lazım tabi onun da hamuru düzgün olanından olursa olur, olmazsa olmaz. Yaşamak bir zincire benzer; halka eksik olursa uzun süre yaşayamazsın. Bunun için halkaları toplayıp zincir yapacaksın, zincir oluşturacaksın. Halkaları birarada buluşturacaksın. Zinciri kırmayacaksın; zinciri kırdın mı halkalar dağılır. Zincirin olmadığı yerlerde bolluk bereket olmaz, huzur olmaz, hep huzursuzluk olur.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.