- 486 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Biz yaptık
Bozuldu tabi dünya...
Saatlerce yağacak yağmur bir kaç dakikada yağdıysa ve metrelerce küp hacimlere ulaşıp sağı solu yıktı ise çok mu?
Biz değil miyiz her gün birbirimizi yedik,bizler değil miyiz fütursuzca tüketen,yağmalayan,talan eden biz değil miyiz..
Oysa ki hiç birimiz kendimize toz kondurmuyoruz. Hepimiz de sütten çıkmış ak kaşık.
Bir yerde bir görüntüye rastladım, aynen şöyle diyordu" Deniz insanlardan aldıklarını geri kusmuş’’. Kirlettiğimiz ve de tarumar ettiğimiz doğa bizden intikamını çok kötü almaya başladı,hem de öyle bir başladı ki adeta bizlerden intikam alıyor. Öyle bir başladı ki adeta merhamet duygusunu yitirmiş. Değil miydi ki bizleri doyuran yediren içiren ne oldu ki!...
Neler olmadı ki neler..
Çok yazık ettik cokk,el birliği ile sonumuzu hazırlıyoruz. O kadar yazık ettik ki bir yanda depremler bir yanda sel baskınları,bir yanda tayfunlar.. Ne yaz yaz degil, ne de kış kış. Ne bahardan tad alır olduk ne de son bahardan..
Biz yaptık oysa ki el birliği ile biz yaptık,kendi sonumuzu hazırladık ve de hala son suret hazırlamaya devam ediyoruz...
Bozuldu tabi dünya,biz bozulduk..
ALİ RIZA COŞKUN
28.06.2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.