Haydi dürüst olun
Yıllarca takıldığınız bu sitede korona bulaşmasını istediğiniz rumuzlar, üyeler, şairler, yazarlar, okuyucularvb kimlerdir??
Benim mi??
1-
2-
3-
4-
....:))
Gebermeyesice hala yazıyor..
Kimi de hala nutuk çekiyor..
Kimileri de hala ölmedi..
Kimileri de hala akıl veriyor..
Bir insanı sevdi iseniz onun ayak kokusunu da sevmelisiniz,
Saçındaki bitleri ona çaktırmadan çımbızla almalı.
Onun donlarını yıkamaktan gocunmamalısınız..
Bakıyorum kimi 1 ayda kafayı sıyırdı, oğlum ben 3 yıldır evdeyim:)) daha sıyırmış sayılmam değil mi??
Haydi dürüst olun?
Kimlere korona bulaşmasını ve kurtulamamasını istiyorsunuz??
Esenlikler dilerim..
YORUMLAR
Değişik bir bakış açısı oldu;)) aslında içten içe çoğu kişi ölüm listesi yapmış mıdır??? Kim bilir...
Ilginç bir durum yaşadım. Yeni bir diziye başlamıştım. Aslında dizi yeni değil lakin ben yeni denk geldim.
https://www.dizibox.pw/travelers-2-sezon-5-bolum-izle/
Nesildaşım bölüme şöyle bir göz atarsan şu anki durumu nasıl tarif ediyor görürsün. Tabii bölüm 2017 yayınlanmış, yanlış bakmadıysam tarihe.
Yazının ana fikrine gelirsem. Henüz ahlak pusulam tam oturmuş değil sanırım benim kendimce bir listem var çünkü. Kendi kendime çokça düşündüğüm bir durum...birinin ölümünü dilemek, arzu ettiğimiz kişi olma fikriyle nasıl örtüşecek..sanırım ana fikir; her ne kadar kötü şeyler düşünsek bile, bunu eyleme dökme noktasına geldiğimiz de ahlak pusulası devreye giriyor ...evet, düşünce de olabilir ama eyleme geçmek... işte olay bu sanırım..
Huzurlu geceler dilerim nesildaşım.
Saglicakla
black_sky tarafından 4/4/2020 2:27:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
insanlar alışkanlıklarını sınırlıyor, sevdiklerinin cenazesine bilekatılamıyor, dini alışkanlıklar değiştiriliyor, okullar kapanıyor vb ve daha nice değişim kimine göre iyi, kimine kötü ve alışılmadık olaylar zinciri ama..
dünya ölçümleniyor..insan hareketleri analiz ediliyor.. ekonomi yeni bir döneme giriyor. kağıt paralara olan ilgi azalıyor.. yeniden altın ve btc daha çok gündeme geliyor..
vb..
genelde robot insansınımlardan bahsediyorduk ancak insanlar daha çok robotlaştrılmaya başlandı sanki..
lakin uçan araba hala piyasada yok..:))
ölmek istediğimiz insanların listesi mi??
insanlar kendi canlarının derdini düşmüşken kim başkasıyla uğraşır ki nesildaşım:))
saygı ve huzurla..
Yinsani
her şey zıttıyla var olur.
ve bu yaradılışın bütününü oluşturan bir tanımlamadır.
o yüzden iyi kötü
güzel çirkin her şey var olmalı
bir arada..
yaşasın herkes derim ben de..
Yinsani
güzeli daha güzek yapmak,
çirkini güzelleştirmek ve kötülüğe yer vermemek elimizde olacak bu çağda..
çünkü bir ışık görüldü..tünelin uçu göründü, çıkmaz sokaklardan çıkış bulundu...
lakinyaşam döngüsünde, fikir döngüsüne bir kibrit çakılmalı.. nasıl olacak bilemiyoruz daha..
dünyanın bulamadığı veya bulmak istemediği fikirler bizi bekliyor..
herkes yaşasın demek gerçekçi değil ahlaklı değil doğru değil..
iyiler güzeller insan gibi insaniyeti özümseyenler yaşasın, lakin bu iyilik güzellikkime göre??? bana mı sana mı bize ona göre mi??
kötüler zalimler kim ise onlar, dnadan kan grubundan belirlenebilir mi kötü ve zalim olanlar?? ölsün diyorum.
saygıyla efendim
katkılarınız için teşekkürler..
üçrenk (Italia)
diyebiliyorsanız ne mutlu..
Yinsani
kötü yanım:çocukken, arkadaşlarla başkasının tarlasında çileklere dalmaktı. bir defa hatırlıyorum..
kötü yanım: gençken bir kaç beni seveni terketmekti.. biri terketmek de sayılmazdı..ergenlik zamanları..
kötüyanım: ölmek istiyorum lakin hala hayatta kalabiliyorum..:))
yine de düşünmeliyim kötülük nedir??başka kötülüğüm çıkar mı verdiğim nefesle atmosfere co2 salmak da bir bakıma kötülükse herkes kadar kötüyüm..
kötülük bir başkasının hakkına girmek,gönlünü kırmak ise iyi biri sayıyorum kendimi..
her gece istemsizce yarın sabah uyanmasam diye içimden geçiriyorum..
gibi gibi gibi...:))
esenlikler..
Kavga çıkarmaya yer arıyorsunuz yahu!:)
Ben, kimseye bulaşsın istemem. Kimse ölmesin, kimsenin canı yanmasın...
Herkes, kendi yanlışlarını fark etsin ve düzeltsin, dünya daha güzel olsun filan gibi ütopik isteklerim var daha çok:)
Yinsani
dizi ve linki: 4. sezonu 2021 de gelecekmiş: hangi bölümd ebilmiyorum ancak kahramanlarımızdan biri üniye başlayınca ders konusuydu..
https://www.diziyo8.net/dizi-izle/atypical-turkce-dublaj-hd-izle/
"atypical" yani..
soruyordu üstad:
bir trende 20 yolcu var ve makinistsin, raylar ikiye ayrılıyor, sağda en sevdiğin beş kişi raylara bağlanmış ancak yol devam ediyor..
soldan gidersen raylar uçuruma çıkıyor...
düşünmeden cevap verdi: sağdan giderim, çünkü onlar sevsem de 5 kişi..
peki, ahlakın hukuğu var mı??
ben istesem de kavga edemiyorum veya ben kendimi öyle gmörüyorum.. genelde engelleyip geçerim..
aslında etmek istiyorum:))
Bir Eflatun Ölüm
Benzer bir video... İzlediğimde çok etkilenmiştim. Gerçekten sorguluyor insan, sevgi, adalet, doğruluk kavramlarını...
Yinsani
bir baba eşini ve iki çocuğunu siyanür içirerek intihar etmişlerdi..
oradakiintihar kararında baba veya anne birlikte mi karar verdi?
çocuklarınhaberi var mıydı?
baba sadece kendisi mi düşünürek ailesini de intihara veya ölüme sürükledi..
üzerine okadar konuşulduyazıldı ve tvittler atıldı ki..
lakin genel ikigrupta toplandı..
1- ekonomik sıkıntılar ve gelecek belirsizliği veya geleceğin daha kötü olacağı, umutsuzluk..
2- dini yönden imanlıydı imansızdı...
ikisinden de çıkan sonuçşuydu..
pergelin dibindeki 1 derecelik bir acı farkı pergelin uçlarında 50-90-120dereceye kadar çıkabilirdi..
pergelin başındakilerin pergelin uçlarını düşündüğü de pek söylenemez ülkemizde de dünyamızda da..
bugün bir yazı okudum..
corono virüsünin bir similasyon deneyi olduğunu ve ihtimal 30 nisan en geç de 30 mayıs gibi sonlandırılacağı..???
???
soru ve sorunlarun karşısında nasıl daha iyi daha güzel ve daha insancıl fedakar ve hukuki olabileceğiz..
çağımızın en büyük soruları bunlar..
ve bu sorulara dinde cevap arayanların körlüğüne üzülüyorum..herkesi yakacaklar sanki..
saygılarımla hocam...
Yinsani
din taciri... derya deniz bir konu...
günde kaç vakit tacirlik ediliyor biliyor üstadı azamlar:))
saygı ve huzurla..