- 484 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
KOLLARDA ELVEDA GÖZLERDE YAŞ
Kırk gün sırtında taşı bir gün indir hatta indirme indirmeyi sadece düşün o bile yeter insanlara seni aşağılamak, bağırmak ve suçlamak için!
O yüzden hiçbir şeyi ve hiç kimseyi kafana takma kızım. Sen doğru bildiğini yap zerre fedakârlık yapma ve onların sana yaptığı gibi acıma bu senin için sert biraz bilirim yufkadır yüreğin sen annenin dizinin dibinde ve yüreğinde merhameti öğrenmiş bir kız çocuğusun ama hayat sana acımaz ki yavrum!
hayat iki dişi kalmış bir canavar en umutsuz anında geçirir dişlerini aç kurtlar gibi parçalar bedenini.
Sakın ha bir dağ bulup sırtımı yaslarım diye de düşünme kim kime almadan verir ki unutma almadan vermek yüce Yaradan’a mahsustur! Sırtını her sıvazlayanı dost sanma beni seviyor deme bazen saplayacakları bıçaklara yer arar o kırılası parmaklar kızım güzel yavrum.
Hayat pembe panjurlu evlerden mavi badanalı hayallerden ibaret değil gerçekliklerin dikenleri bazen de yüreğine batar insanın hani derler ya ’boğaz kırk boğum’ kırkına da düğümlerler sözleri öldüm desen bile bakmaz gözünün yaşına insanlar. Kızım gördüğünü görmedim duyduğunu duymadım deme her şeyi gören ve duyan Rabbime hesap veremezsin çoğu insan vardır ki elleri günaha bulalı sen onlardan olma onlar ki yastığa başlarını koyunca uyuyamazlar vicdanı elinden sevgini yüreğinden kimselere aldırtma!
İnsanlar ballı ballı konuşur yüzüne güler sen gülen gözlere şakıyan dillere kanma unutma koyun kesilmeden boynu okşanır.
Herkesin iyi ya da kötü defolu ya da defosuz geçtiği bir tezgâhtır yaşamak denen sarmal sen yara almadan geçmeye çalış zira yürek kesiği geçmez kızım!
Harcama!
Ne dostunu ne sevgini ne de gereksiz paranı bir kuruşunu bin çıkıya düğümle o sokaklarda seksek oynadığın saçını okşayan sen ne şeker kızsın diyen amcaların dönemi geçti yavrum bedenini harama dilini yalana yüreğini vefasıza kaptırma seni hakketmeyen bir insanı yüreğinde taşıma at yüreğindeki çöpleri havalandır arada havalandır ki dolsun içine gerçek aşkın nefesi!
Biriktirme!
Gereksiz insanları vefasız dostları sen sana değer verenlerin seni sevdiğine inandığın kişilerin elini tut vicdan merhamet bilen onurunu gururunu sana bile ezdirmeyen mert delikanlı yüreği saf insanları seç seçki bir elini de Rabbim tutsun.
Üzülme kızım!
inan bana hayat üzüleceğin kadar bile uzun değil bugün varsın yarın yok
bir ezan bir sela arası kollarda elveda gözlerde yaş!
YORUMLAR
Ne kadar güçlü olsakta yıkılıyoruz bazen..hayat degilki insanlar çok kötü..halbuki yazarken çizerken herkes çok iyi..neden yaşıyoruz o zaman bu üzüntüleri..herkesin çocuğu mükemmelse kim bu sokaktaki kötü adamlar..biz niye ağlıyoruz.. hayat ne kadar kısa oysaki..sevmek bu kadar mı zor..
Harikasın senin yazılarıni okumayı seviyorum..mert ve net..selamlar
KeLeBeK EtKiSii
hayata yüklüyoruz suçları çünkü bize bir günah keçisi lazım hayatımızın her alanında
yare kıyamayız esip gürlesek de o hep suçsuzdur
kim suçlu kıme kıyarız hayata
ah o hayat
kaç şiir yazdırdı kaç yazı değil mi şairem
saygılar sevgiler
Not: bende gelişini çok seviyorum hep mavi mavi
KeLeBeK EtKiSii
bütün dişleri dökülsede o iki dişi ile parçalamaya çalışan bir canavar
benzetmesi var
saygılar sevgiler