- 405 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünyanın en güzel duygusu yaşanmalı AŞK..
MUTLU PAZAR LAR BU GÜN ÖYKÜ OKUMA GÜNÜ İYİ SEYİRLER DİLİYORUM.
HEP SEVGİYLE KALINIZ.
Genç adam evliydi ama düşlediği mutluluğu bir türlü bulamıyordu ve çok mutsuz olduğunu düşüyordu yapacak işi de yoktu normal çalıştığı vardiyalı işin ardından arkadaşlarıyla sanal ortama gitme kararı alır bundan çok heyecan duymaya başlar, ilk zamanlarda chat yapmaya başlar konuştuğu kişiler erkekte olsa o bunu mutlu etmeye başlamıştı derken zamanlar durmadan geçiyor genç adamda bilgisayardaki hızını artırmıştı genç adamı sanal ortamı seviyordu artık ve arkadaşı ile birlikte internet cafe açmaya karar kıldılar genç adam çok yorulduğunu düşünür olmuştu, iki işte birden çalışmak kolay sanmıştı genç adam ama yanılmıştı çünkü marinalarının düzgün çalışabilmesi için bakımlarının yapılmaları gerekiyordu genç adam yine makine sının bir tanesinin bakıma ihtiyacı olduğunu düşünmüştü dükkan daki müşterileri ayrıldıktan sonra başlamıştı makine sının bakımını yapmaya bakımı bitirdi adam makine sının denemesini yapıyordu artık içindeki garip duygularda çoktan kaplamıştı her yanını sıradan bir sohbet kanalına girdi genç adam yazdı oradan bir tanesine merhaba beklediği karşı cevapta gecikmemişti klasik sözlerle geçiyordu ki konuşma, genç adam artık duygularına hâkim olamıyordu ve adam yutkunduktan sonra yazdı banim aşkım olur musun dedi. Karşısındaki kişiden beklediği cevap gelmiyordu belliydi ki karşısındaki insanda beklemiyordu bunu genç adam bir süre boş boş baktı ekrana ve hiç beklemediği bir anda evet olurum sözlerini görünce yerinde duramıyor içine sıcacık sevgiyi sığdırmaya çalışıyordu artık uzun saatle konuşmalar yaşandıktan sonra adam hiç düşünmeden telefonunu bile vermişti.
Çünkü karşısındaki de aynı kaderi yani yakın kaderi paylaşıyordu ve oda çok mutsuzdu bunu anlamıştı genç adam çok şeyler paylaşabileceğini düşünmüştü ertesi gün hiç beklenmedik bir anda telefonu çalar adamın genç adam bakar numara yok açar telefonunu ve hiç duymadığı bir sesti karşısındaki ses adamın kulaklarından içerilere yüreğine sesleniyordu sanki karsısındaki genç bayan da çok etkilenmişti sanki adamın konuşmalarından bundan sonra genç kadın sürekli aradı genç adamı nette konuşmaları devam etti günlerce, gecelerce hiç birbirlerini görmemişlerdi aylar geçmesine rağmen çünkü ikisinin de duyguları aynıydı ya beni görünce beğenmezse, ya beni bırakırsa gibi korkulardan geçiyorlardı ikisi de öyle bağlanmışlardı öyle alışmışlardı ki birbirlerine birinin diğerini bırakması ötekinin yıkımı olacaktı sanki ama cesaretini topladı genç adam ne olursa olsun göstermek istiyordu kendisini ve bu sayede genç kadının kendisini ne kadar sevdiğini anlayacaktı ve bunu yaptı açtı kamerasını gösterdi kendisini genç adam da karşısındaki genç hanımı görünce ona bir kez daha âşık olduğunu anladı, genç adam biliyordu ki karşı taraftaki genç hanımı zaten hiç görmeden çok sevmiş âşık olmuştu onun için zaten artık görüntünün anlamı yoktu, sadece kendisini seven kadının onu görmesinin hakkı olduğunu düşünüyordu, iki sevdalı aşklarına inanılmaz bir hız verdiler, öyle büyük bir mutluluk veriyorlardı ki birbirlerine, birbirleriyle her konuşmalarında yeniden âşık oluyorlardı, birlikte yıllar geçirdiler, ama şimdi birbirlerini görmeden ölmeyi hiç istemiyorlardı, birbirlerinin gözlerine bakmak doya doya sarılmak hatta birbirlerine sarılıp saatlerce ağlamak aşkları gözyaşlarına doyana kadar ağlamak istiyorlardı, ikisi de biliyordu bu aşka hakları yoktu çünkü ikisi de evli ikisinin de çocukları vardı onlara bu haksızlığı yapabilmek çok zordu ama ellerinden hiçbir şeyde gelmiyor her geçen gün ikisi de daha da güçlü duygularla bağlanmaya devam ediyorlardı, ikisi de birbirlerini daha da mutlu edebilmenin yollarını aradılar.
Genç adam canından çok sevdiği sevgilisi için kendini feda etmek için sevdiği kadını bırakmayı bile düşünmüştü ben onu bırakırsam üzülür ama bu acıları yaşamaz artık diyordu, ayrı yaşamaları artık onlara çok acı veriyordu, buna rağmen bir türlü kopamıyordu adam onu her düşündüğünde güller açıyordu yüreginde, hatta genç kadın canından çok sevdiği adamı telefonla arıyor sensiz yapamıyorum diyordu gün içinde yaşadığı bütün olayları sevdiği adamla paylaşıyordu genç damda sevdiği kadından farksızdı zaten hatta genç adam canından çok sevdiği sevgilisi için şiirler yazıyor bunları telefonda sevdiği kadına okuyor hatta birlikte aynı anda net te dinledikleri ve sevdikleri şarkıları genç adam utanmadan sıkılmadan sevdiğinin kulaklarına söylüyordu, zaten utanılacak ve sıkılacak bir şey yoktu onlar için onlar artık birbirleri için deyim yerindeyse canlarını bile vermeye hazırdılar.
Olmuyordu yapamıyorlardı artık ikisi de aynıydı tek bir beden gibi hissediyorlardı kendilerini hep dilekleri vardı tek dilekleri tek istekleri birbirlerini görebilmek uzaktan da olsa genç adam kadına söz verdi seni görmeden ölmek istemiyorum dedi kadında aynı hisleri paylaşıyordu, ikiside birbirlerine sözler veriyor birbirlerini mest ediyorlardı.
İkisi de ölene kadar seveceğim diyorlar dı, ALLAH a dualar ediyor deyim yerindeyse yalvarıyorlar dı ne olursun ALLAH ım ölmeden bir defacık ta olsa görebilsem aşkımı ikisinin de yürekleri feryat figan ediyor aynı şeyleri istiyorlardı, dinlediği müzikler bile aynıydı, sadece müziklerimi hayallerini bile ortak kuruyorlar dı bir birlerinin hayallerini paylaşıyor, her fırsatta da bir birlerini çok sevdiklerini hatırlatıyor lardı.
Hatta öyle bir hayalleri vardı ki ikisi de bunu çok istiyordu, herkeslerden uzak sevgilerin sevmelerin hiç kirlenemeyeceği tepelerin ardında tek gözlüde olsa bir dağ evini andıran hayallerinde çocuklarıyla mutlu çok mutlu olmayı dilemişlerdi.
Şimdi genç adam ve genç kadın yılların ezikliğine yılların acımasızca ayrı geçtiğine bakmadılar bile çünkü biliyorlardı ayrı yaşasalar bile birbirlerinin kalplerini taşıyor ve kim ne yaparsa yapsın diğeri hissediyordu artık işte böyle bir şeydi onlarda sevmek.
Aradan yıllar geçti bir gün hiç beklemedikleri bir anda ilk defa görüşme imkânı bulmuşlardı, ikide çok sevinçliydi sanki ikisinin de içi içine sığmıyor uykularını bile tam olarak uyuyamıyorlardı, evet yarın buluşma günüydü genç adam sığdıramıyordu zaten sevgisini yüreğine hiç uyumadı o gece genç kadın da aynıydı, ertesi gün genç sevdalılar belirledikleri saat te buluşma yerine gelmişler ikisi de çok heyecanlıydı, çünkü ilk defa birbirlerinin gözlerine bakarak seni seviyorum diyeceklerdi, bu heyecan bile çok fazlaydı onlar için, bir an genç adamın telefonu titremeye başlamıştı baktı telefona onu arayan canından çok sevdiği aşkıydı yolun tam karşısındayım diyordu heyecanlı bir ses tonuyla genç adam başını kaldırdı yolun karşısındaki biricik aşkını görmüştü, telefonunu kapattı genç adam yoldan geçen arabalara bile aldırış etmeden süzüldü arabaların arasından aşkına doğru genç adam ve genç kadın öyle heyecanlıydılar ki gerçek anlamda yan yana gelebilmişlerdi ikisinin de heyecandan yüreği titriyordu.
Kimse aşklarını anlamasın diye aynı minibüse bindiler hiç konuşmadan belli bir süre yol aldıktan sonra genç adam inelim der gibi işaret etti indiler minibüsten ve en yakındaki taksiye atladılar ikisi de heyecanını yenemiyordu, aman ALLAH ım bu bir rüya olmalıydı hem de hiç uyanmak istemedikleri bir rüya genç adam elini açtı genç kadın büyük bir heyecan ve mutlulukla elini koydu genç adamın eline ikisi de gözlerini kapatmış başka dünyalardaydılar sanki bu güzel anı taksicinin titrek sesi bozdu istediğiniz yere geldik, iki genç âşıklar birbirlerinin ellerini hiç bırakmadan günü akşam ettiler ve ayrılık vakti gelmişti, ikisi de ayrılığa dayanamıyor bir taraftan ağlayan gözlerle birbirlerine bakıyor ve bu günlük ayrılığın kaçınılmaz olduğunu biliyorlardı.
İki aşığın parmakları öyle kenetliydi ki birbirlerine sanki hiç ayrılmayacak gibiydi. Parmaklar çözülmeye başlamıştı ki genç kadının o güzel gözleri genç kadına ihanet ediyor ona sormadan döküyordu gözyaşlarını, genç adamda aynı şekildeydi etrafındaki onca insana rağmen ilk defa utanmıyorlardı ağlamaktan, elleri birbirinden ayrılmıştı ki iki sevgili söz verdi (birbirimizin olacağız) diyerek ayrıldılar.
Aradan yıllar geçmesine rağmen genç adam aşkını unutamıyordu, onu yaşıyor hala ilk günkü gibi onu damarlarında hissediyordu. Ayrılığın üzerinden yıllar geçmeye devam ediyordu ki bir gün genç adam durakta beklerken karşısındaki kadına gözü takıldı, aşkıma ne kadarda benziyor. Olamaz dı bu kadar benzerlik genç adam kadına yaklaştık ça onu aşkına o kadar çok benzetiyor du ki gözlerine inanamıyordu iyice yaklaştı kadına sustu kaldı bir anda şok olmuştu sanki karşısındaki kadın tek söz etti adama (aşkım sana geldim) genç adam inanamadı bu da rüya olmalıydı genç adam kendine çimdik attı hayır buda gerçekti.
Sımsıkı sarıldılar birbirlerine ağladılar yine, ellerini yine kenetlediler birbirlerine ve dağların tepelerin ardındaki gözlerden uzak hayallerindeki evlerinin yolunu tuttular. Doyasıya aşkı paylaştılar. Şimdilerde çocuklarının çocuklarına yani torunlarına bu büyük aşkı dilden dile anlattılar. Şimdi o genç âşıklar yaşlandı. Birbirlerine nasıl âşık olduklarını bir portakal ağacı altında yaşlı gözler ile anlatıyorlar dı adam ayağa kalktı ve kadının da kalkmasını istedi ellerini tuttu ve kendine çekti ağlamaklı sözcükler ağzından dökülüyordu meğer ben seni ne kadar çok seviyorum aşkım vasiyetim öldükten sonra seninde benim yanıma gömülmeni istiyorum kadın oda ağlıyordu ben de istiyorum ve ALLAH ıma yalvarıyorum dedi kadın bizi af et bizi CENNET inde de birlikte olmamızı sağla dedi sımsıkı birbirlerine sarıldılar her ikisi de birden yere yığıldılar ikisi de aynı anda ölmüşler di.
Aynı yere gömüldüler ebediyete kadar beklide CENNET lerinde de beraberlerdirler.
Düşünüyorum da şimdilerde böyle aşklar var mı acaba sanal âlem şöyle böyle derler ama sevgili dostlarım sanal dedikleri kadar kötü de değil gerçek sevgiyi bulamayan yaşayamayan bir sürü insanlar var inşallah onlarda bir gün sevdiklerine kavuşurlar.
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.