- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu günümün bir anısı.
MUTLU PAZAR LAR EN GÜZEL GÜNÜNÜZ BU GÜN OLSUN.ŞİMDİ ÖYKÜ OKUMA ZAMANI İYİ SEYİRLER..
12.08.2012 Cumartesi..
Yani bugün öğle üzeri Akçay ımızın güzel kordonuna bisikletim ile gittim, inanılmaz yazdan kalma bir hava vardı,kordonda deniz sahilinde banklar vardır boydan boya hemen hemen hepsi doluydu insanlar eşleri ile veya arkaşları ile oturmuşlar kimisi sigaralarını içerlerken kimileri sohbet ediyorlar, bende baktım tüm banketler dolu ama bir beyefendi tek oturuyordu bisikletimden indim ve müsade edermisiniz oturabilirmiyim dedim, tabiki buyrun dedi kendisi yaşlı ve zayıf tan denize bakıyor dalmışcasınaydı.
Merhaba dedim, merhaba dedi nerelisiniz dediğimde Tekitdağ Çorlu danım dedi emeklimisiniz dedim evet askeriyeden makine oporotörlüğünden dedi hoş sohbete daldık birer sigara içtik ve nerede oturuyorsunuz dediğimde yerini tarif etti şehrin tam göbeğinde bir yerde, kendi eviniz mi dedim hayır ben hersene eşyalı ev tutarım ve değişik şehirlerde kalırım dedi ne güzel dedim eşinizlemisiniz dedim, hayır ben hiç evlenmedim dedi hayret etmiştim yaş kaç dediğimde 70 yaşındayım dedi yani bu yaşınıza kadar hiçmi evlenmediniz hayır evlenmedim dedi neden dedim başladı anlatmaya.
Birer sigara daha yaktık ve Ziya abi anlatırken hüzünlü ve içi yanıyorcasına konuşuyordu öyle derinden sigarayı çekiyorduki görmelisiniz, neyse neden Ziya abi dediğimde ağlamaklı şunları dedi ben 16 yaşında iken mahallemizin bir kızına aşık oldum ve askerliğime kadar beraber çıkıyorduk biribirimiz çok seviyorduk ve birgün işyerimde ustabaşımız Ziya görüşme odasında bir beyefendi sizinle görüşmek istiyormuş dedi bende oda ya girdiğimde mahalleden öylesine gördüğüm bir beyefendi idi, buyrunuz dediğimde bana Ziya ben yeni öğrendim senin kız arkadaşın ile biz nişanlandık dedi ben donmuştum, kendimi toparladım hayırlısı olsun dedim bana parmağından nişan yüzüğünü çıkardı, ben buna çok üzüldüm eğer uygun görmüyor iseniz nişanımı atıyorum dedi bende al o yüzüğü tak parmağına dedim neden dedi, bak kardeşim demek ki beni sevmemiş ki seninle nişanlanmış evlenebilirsin de dedim, dedi ve çekti gitti bir zaman sonra evlendiler, hatta düğünlerinde takımı da taktım mutluluklar diledim dedi.
O gün bugün asla bir bayan ile beraber olmamış nişan bile yapmamış dedi, bende Ziya abi değermiy di bak o evlenmiş ve dediğine göre iki kızı olmuş torunları olmuş, senede bir görüşüyorlarmış.
Şimdi sizlere soruyorum değerli dostlarım, siz Ziya bey gibi bunca sene arkadaşlık yapsanız ve sizde o aşkınız, sevdiğiniz beraber çıktığınız olsanız, bırakıp bir başkası ile evlenirmiydiniz?
Saygılarımı sunuyorum
Sami Arlan..
Not : Sizlerden bu okuduğunuz hayatın gerçekleri öyküme beğendim değilde siz olsaydınız siz ne yapardınız ve kimsenin yazdığı yorumların etkisinde kalmadan kendi düşüncelerinizi yazarmısınız..
Güzel arkadaşım ZEYTİN YAĞI ihtiyacınız var ise. Bu senenin Natürel Sızma ZEYTİN YAĞIMI. Kapınıza teslim. Kargo ücretini ödemeden Lt sini 20 ₺ den 5 Lt 100 ₺ ye. Ayrıca Soğuk sıkım Taş ezme ZEYTİN YAĞIMI lt sini 30 ₺ den. 5 lt 150 ₺ den gönderiyorum. Ayrıca XL Yeşil ve Siyah Zeytin lerimden de kilosunu 25₺ den. XXL siyah zeytinim kilosunu 30 ₺ den. Tam Tuzsuz Zeytinim de kilosunu 25 ₺ gönderebilirim. Arzu eder misiniz. Siparişleriniz için. 0 507 987 59 96 Sami Arlan.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.