- 355 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNİ TANIYA BİLMELİ İNSAN
Şimdi düşünüyorum da ; İnsanlar neden ikili ilişkilerinde sadece kendi penceresini açmayı deniyor? Yanındaki , yüreğindeki hatta elini tuttuğu insanın penceresini açmaktan neden aciz insan? Sadece kendi için yaşadığını varsaydığı gerçeği neden daha yakın geliyor? Halbuki her atılan adım kör karanlıkta belli olmayan yola sürükler benliği, özlüğü. Kör adımlar kendinden kaçtığı adımların ta kendisi.
Ah insan nasıl da bilinmezlikle kendini örüyorsun.Gecenin bilinmezliğinde nereye uçtuğunu bilmeyen kuş misali
oraya buraya çarpıyorsun kendini. Sessiz çığlıklar çoğalıyor belki her nefes alışında. Yada gözükmeyen gözyaşları sızıyor içten içe. Ama buda kendine eziyet. Kendine açtığın pencereden başkalarının mutluluğu için sarf ettiğin çabanın yüzde kaçında kendine hisse ayırıyorsun? Bu denli kör olmak mı gerekir? İnsanlara karşı bu kadar pervasızca açık olmak mı gerekir? Nerede hata yapıyor insan? Nerede kendi hayatına anlam katıyor? Bakıyorum da insan sadece kendimi düşünüyorum diye düşündüğünde bile nede büyük bir yanılgıya yol açıyor. Bir anlamak mı lazım acaba? Yada önce kendini mi tanımak?Kendinden emin olmamak, kendini gizleme ve en önemlisi de kendini tanıyamamak. Nede büyük bir eksiklik nede büyük bir yalnızlık ne büyük yanlış!!!
Önemli olan şeyleri nede çok göz ardı ediyor insan. Mesela dost diye aldandığı her kişinin aslında içinde gizlenen düşüncelerin oluşumu. Saklayıp gizlediği tüm düşünceler aslında bir başkasında vücut bulunca, işte budur benim dostum, budur benim yarama merhem deyip sanki hiç gitmeyecekmiş gibi kendisine tehlike olmayacakmış gibi döküyor içinde ne var ne yoksa.
Aya benzemeli aslında insanın yüreği,beyni ve tüm düşünceleri. Bir tarafı al açık göz önünde durabilmeli, amma ve lakin diğer tarafı dönencesini beklemeli, ne zaman dönerse kendinden tarafa o zaman tam anlamıyla yolcuğunu tamam etmiş demektir. O zaman al açık kendini sevdiklerine sunabilir ama içten içe herkesin yerini kimseye göstermeden keskin çizgilerle belirlemeli.
~~~ İP€K KA£KAN ~~~
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.