- 500 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİT ABDULLAH TAYYİP OLÇOK İMAM HATİP ORTAOKULU ÖĞRETMENLERİ MUHTEŞEM DOĞA İÇİNDE YORGUNLUK ATTILAR.
ŞEHİT ABDULLAH TAYYİP OLÇOK İMAM HATİP ORTAOKULU ÖĞRETMENLERİ MUHTEŞEM DOĞA İÇİNDE YORGUNLUK ATTILAR.
İlçemizin seçkin okullarından olan Şehit Abdullah Tayyip Olçok İmam Hatip Ortaokulu öğretmenleri müthiş bir manzaraya karşı nefis bir yemekte bir araya geldiler.
Sıcacık bir aile ortamında görev yapan öğretmenler seminer sonrası Beykoz Cumhuriyet Köyü’ünde, dere kenarında, harika bir manzara içinde yemek yediler. Eşsiz doğa ve temiz havada günün, hatta bir eğitim-öğretim yılının yorgunluğunu attılar. Okul müdür yardımcısı Uğur ŞABANOĞLU, "Başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirdik. Bu yemek, az da olsa yorgunluğumuzu atmamıza, ruhumuzu dinlendirmemize yardımcı olacaktır. Mutlu bir eğitim öğretim kurumunun mutlu öğretmenlere bağlıdır. Sizler mutlu olursanız öğrenciler de mutlu olur, veliler de. Böyle başarılı ve donanımlı öğretmenlerle çalışmak bir şans. Okulumuzun başarısının sebebi bu. Yıl boyunca büyük bir özveriyle çalıştınız. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Allah birliğimizi, dirliğimizi bozmasın." dedi.
Yapılan yemek duası sonrası yemyeşil ağaçların gölgesinde nefis semaver çayı içtiler. Bu anlamlı yemeğe atlar, kediler, köpekler, ördekler de tanıklık ettiler.Öğretmenler ve çocukları langırt oynadılar.
HABER : İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.