- 464 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
KIYAMETE CEYREK VAR
KIYAMETE ÇEYREK VAR
Öyle zamana erdik ki duyduklarım karşısında benim nutkum tutuluyor. Anlayabilmem ise mümkün değil.
Ne zaman televizyonu açsam ya da facebook a girsem insani insanlığından utandıran hep kötü haberlerle karşılaşıyorum.
İlk başta:
Siyasiler kendi çaplarında yarış atları gibi bir koşturmaca içine girmişler çeşitli sloganlar atarak halka mal olmuş şarkıları partilerinin amaçlarına uyarlayıp süslü püslü vaadlerle vatandaştan oy toplama peşindeler.
Millet olarak masal dinlemeyi seviyoruz en büyük zevkimiz ise kazik yemek.
İkincisi:
Çocuk istismarcıları (Sapıklar)
Bu tür zihniyet, niyet ve davranışta olan insanların kesinlikle Allah korkuları kalmamış. Savunmasız ve kesinlikle masum o güzel çocuklara nasıl nefislerinin uyandığı benim hafzalamın tamamen dışında bir şey. Çocuk pornocular ve bu işten para kazanan vicdan yoksunu insanlar. Beş on dakikalık zevk için masumane çocukların geleceğini karartıp hiçe sayan insan görünümünde şeytanın uşakları. Bunları yapan insanların arasında evli ve çocukları olan insanlar da var. Bu tür eylemlerde bulunan insanlar yakalandıklarında ceza evlerine konuyorlar.
Niye ki? Oysa yapılması gereken bana göre:
Suçluların ki suçlu kelimesi ne kadar hafif kalıyor. Canilerin burun ve kulaklarının kesilip öyle yaşamasına izin verilmeli ki toplumda her gezdiği yerde tanınsın. Tahminime göre kısa bir süre sonra intihar ederek kendi hayatlarına son verirlerdi.
Birde hayvan sapıkları var. Her türden.
Ördek, kaz kedi.
Allah tan arılar uçabiliyor. Yetmiş yaşında dede yatırmış köpeği: Iyide bi laf var yaş yetmis iş dede de hala bitmemiş, anten çekiyor demek ki. Kulağını bile oynatacak hali yoktur aslında ama köpek üzerinde deneme sürüşleri yapıyor.Allah ın moruğu sen ehliyeti kaptıralı çok olmuştur. Bir ayağın çukurda gitsene camiye.
Ve savaşlar, kan, kin, bencillik daha sayarsam ooo uzar gider.
Herkes elini vicdanına koysa.
Herkes kendi yaşını göz önünde bulundursun ve bir hesap yapalım. Olduğumuz yaştan beş kat daha yaşasak.
Hani hırsların, hani gençliğin, hani gücün, paran pulun neyin varsa.
Değer mi bu dünyada bırakıp gideceğin her şey için yanlış yollarla bu dünyadan gelip geçmek.
İnsan olmak varken insan müsveddesi olmak niye?
Fatma Cicek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.