- 509 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
CİVCİVİN HİKAYESİ
Civciv almışlardı çocuklara,oyalansın diye anneleri.Çocuklar,bulguru öyle çok dökmüşler ki civcivlere.Çok fazla yemişler böylece,adım atamıyor civcivler midelerinin şişkinliğinden.
O gün gelmiştim kardeşime,ziyarete...çocuklar hemen bana koştular, (hala hala civ civ ler ölüyor kurtar.) Diye.
Ben ne yapabilirdim,düşündüm.Onlardan birini aldım, sırtını ovaladım ama imkan yok ,ölmek üzere.
Onun midesini boşaltmak gerekiyordu.Civcivin midesini boşaltmaya karar verdim.
Hemen bir ameliyat yeri hazırladım. İğne iplik,jilet,kolonya.Civcivi aldım, midesini alkolle ovdum,sonra hızla bir kesik attım...Not: bunu yapmazdım ama civcivin biri zaten ölmüştü,belki bunu kurtarırım diye düşündüm.Evet bu kesikten bulgurları hızla boşalttım.Ve hızla iki üç dikiş attım.O, hala yaşıyordu. O nu yatırdım,yaptığım yatağına.Diğerleri ölmüştü çoktan...bu, hala yaşıyordu...sonra dört beş saat kadar yaşadı o da.Sonra bu civcivi de kurtaramadık.Çocuklar bana kızıyorlardı.Hala öldürdün civcivimizi...asıl onları siz ve anneniz öldürdü çocuklar...hiç civciv oyuncak diye alınırmıydı.Lütfen böyle yapmayın,çocuklar oynasın diye canlı civcivleri, almayın.Çok yazık dört civciv ölmüştü.Ben se ümitlenmiştim acaba midesini boşaltırsak yaşar mı diye.
YORUMLAR
Niyetler amellerden Ben de gelir Sizin niyetiniz güzel ama sonuç değişmemiş Üzülmeyin ancak bahsettiğiniz gibi onlar bir canlıdır oyuncak değildir sorumlunun üst denemeye eve almamalı �yi akşamlar diliyorum güzel insan