- 538 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hak davası tam hakikattir! Maneviyatı zayıflatmak batıl mesleğidir!..
Nasıl ki; ehli dalalet batıl davasında birleşiyor!.. Nasıl? Ehli hak davasında birleşemez!.. Çok kolay bir cevabı var: Siz iki kişi alışverişe çıkın! ama sen yanına para alma! De ki bende para yok! ben sana parayı bir hafta sonra vereyim!.. Adam derse olur ben sana güveniyorum canın sağolsun sorun değil!.. Bu hak davadır aksi ise batıldır. Şöyle: Araya şeytan nefsi girmiş , yahu delimisin adam niye veriyorsun? der! parası varsa da verdirmemiştir. Bu küçük örnekte; müslümanlara alışveriş yaptırmayan nefis şeytanı! aynı şekilde her durumda bunu uygulamaktadır.Müslümanların birliğini bozmuştur! Sebebi ise hem şeytanın desiseleri hemde inançta gelinen nokta!, bundan dolayı birlik bozulmuştur, batılda bu birlik hiç yoktu sadece menfaat var biz kendimizi onlar gibi görmeye başladığımız dan onları iyi zannediyoruz..ez cümle: Şeytanın hakikati bozma görevi olduğundan. Batıl davasını güdenler! her nevi maneviyatları da nakıs olduğundan zararları pek azdır.Halbu ki ; bizim sağlam maneviyatımız zayıflamış onlara benzer olmuşuz. Onlar aynamız olmuş... Selam dua ile ...
Diyoruz; Elhamdülillah
Dip not: Çevrende ki en yaşlı insanı ziyaret et, hediye ver, dua al!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.