- 635 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
✓ MUTLAK GERÇEĞE İMAN EDENLER İLE ZİHNİYLE S...ŞEN OROSPU ÇOCUKLARI ARASINDA Kİ FARKTIR BUGÜN ŞAHİT OLUNAN.! ✓
✓ MUTLAK GERÇEĞE İMAN EDENLER İLE ZİHNİYLE S...ŞEN OROSPU ÇOCUKLARI ARASINDA Kİ FARKTIR BUGÜN ŞAHİT OLUNAN.! ✓
Geniş ve uzun bir halının özenle yuvarlanıp, birde kurdele ile bağlandığını düşünün. Tamam diyorsanız devam ediyorum...
Kurdele ile bağlanmış olan halının üzerine; " bu halının içinde güzeller güzeli ve henüz bilmem kaç yaşında çırılçıplak bir kız gizlenmiştir. Halının kurdelesi ansızın çözülecek ve bu eşsiz güzellik izleyenleri coşturacak" yazıldığını düşünün. Tamam mı? O halde devam ediyorum...
İnanın bana;
Halının etrafında sadece ve sadece beyni şeyinin ucunda nefes alan ve kendini erkek zannederek, doğduğundan beri şeyinin üstünde emekleyen yüzlerce kıllı, yüzlerce sidikli nefes almadan nöbet bekleyecektir.!
Şimdi aynı şeyi tam tersi bir erkek gizlenmiştir diyerek not yazılmış halı hayâli ile tekrar düşünün. Tamam mı? O halde devam ediyorum...
"Halının etrafında tek bir kadın göremeyecek olduğunuza emin olabilirsiniz."
Çünkü halının etrafında ki kalabalık, yine aynı kıllı, yine aynı nefes alıyorum zannederek doğduğundan beri şeyinin üstünde emekleyerek sürünen, yüzlerce insana benzer asalak tarafından kuşatılmış olacaktır.!
Çünkü tarih; su damacanasına sarılıp sevişen bir kadına asla şahitlik etmemiş, Ve’fakat su damacanasına tecavüz eden o..... çocuklarını utançla yazar bu memlekette.!
Çünkü tarih; Vitrin mankeni ile öpüşen tek bir kadına şahitlik etmemiş, Ve’fakat cansız mankene kameralar huzurunda tecavüz etmeye çalışan o..... çocuklarını utançla yazar bu memlekette.!
Çünkü tarih; Hayvan sevmeyen tek bir kadına şahitlik etmemiş, Ve’fakat hayvan ırzına geçen sayısız kansız o...... çocuğunu utançla yazar bu memlekette.!
Bu yüzden yıllardır şerefsiz öbek öbek ibneler, cenneti kendi zihinleri gibi kerhane olarak anlatıp sözüm ona dizayn ederken, alemlerin nuru efendimiz asırlar evvel; " Cennet anaların ayakları altındadır" diyerek gerçek doğru olanı aklı selim insanlara işaret etmiştir.!
Bugün yaşanan iğrençliklere öfkeyle tepki verenler, asırlar evvel efendimizin işaret ettiği mutlak gerçekleri idrak edenlerdir.
Sessiz kalarak göbeklerini kaşıyanlar ise henüz ismi duyulmamış zihniyle s...şen o..... çocukları.!
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)