- 683 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Görünmeyen Fizik!
GÖRÜNMEYEN FİZİK!
Selâm ve saygılarla!..bende bu (Matematiksel “0,1,2” sorusu ne demek?) müsaade ederseniz duygusal bir açıklama ile cevap vermek istiyorum. Tabiî ki bu cevabım sadece buraya biraz değişik bir anlam ile katılmak için ve kısacık bir hikâye ile!
Evet, bir kişi yolda yürürken bir yerde bir kişi daha yanına yaklaşır ve beraber yürümeye başlarlar. Birbirleri ile oradan buradan sohbet ederek tanışırlar. Daha sonra yanındaki arkadaşı diğerine şunu söyler:
— Sen ile ben iki yol arkadaşı olduk ve yürüyoruz. Acaba bize görünmeyen ve bizimle giden başka kişiler var mı? Diye sorar ve o da ona der ki:
—Evet, var! Der.
Arkadaşı da ona
—Kim bunlar, ben göremiyorum, hani? Diye sorar ve oda derki:
—Bak arkadaşım, her insanın görünen bir fiziği vardır. Bir de görünmeyen fiziği var. Maddi ve manevi, işte benim ile seninde bize eşlik eden ve daima bizimle beraber olan arkadaşlarımız onlardır. Yani şimdi biz burada dört arkadaş olarak yolcuyuz! Bu yol üzerinde biz karşılaşmadan önce, bizim gittiğimiz bu yolda kimse yoktu (yani: “0”) sonra ben yola çıktım ve görünmeyen fiziğim ile iki kişi olarak yolda yürüyordum ve arada bir kendi kendime, onunla sohbet bile yapıyordum. Sonra sen geldin o görünmeyen fiziğin ile iki kişi olarak yanıma, dört kişi olduk ve gidiyoruz. Haydi, bizler devam edelim yolumuza!
Yazar:
Alem-i Sır
Herkese bol eğlence ve muhabbetler ile saygılarımı sunarım!
YORUMLAR
"Güzeldi de, manevi olarak görünmeyen fizik teşkil ediyor mu?"
Evet, bu sorunuza şöyle bir cevap vermek istiyorum; mavevi olarak görünmeyen fizik, maddi olarak görünen fizikteki beyin ile düşünülen ve hissedilen duygular ile teşkil ediyor. Yani maddi fiziğimiz olmazsa zaten manevi fiziğimiz de olmaz!
:) selamlar sunarım dördümüze :)) = selamlarınızı; A.S. diye alırız dördümüzde!