- 700 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
gün gelir nesli aslına döner ey efendiler!
Nesli aslına döner diye bir söz vardır herkesçe bilinen. Nasıl bir nesilden geldiğimiz ise son iktidarla apaçık ortalığa yayılmış oldu iyiden iyiye çok şükür!
Ve Tanrı kadını yarattı filminin adına öykünerek Ve Allah Türk’ü ve İslam alemini yarattı yalnızca. Onca toplulukları toplumları ırkları inançları ve dağıldıkları coğrafyaları yaratanlar çok başka Tanrılar olsa gerektir! Bu güne kadar bu düşünce ve inancın peşinden giden aymaz cahil güruha göre.
Ey yüce millet varlığımızdan bu yana tüm dünya alem bize düşman bilesiniz!
Hepsi bizi kıskanıyor!
Yahu senin neyine ve neden düşman olacaklar asırlardır?
Hangi marifetini dünyaya sunduğun eşsiz değerleri kıskanacaklar?
Hepsini onların elinden sen aldın. Hazıra sen kondun. Sahip çıkıp koruyamadığın gibi yıktın yaktın yok ettin üstelik.
Adamların asırlardır insanlık alemine sundukları akıl almaz muhteşem yararlı buluşlarını tepe tepe kullandığınız yetmez gibi. Gittiğiniz yerlere aslınızdan miras kalan barbarlıklarınızı her tür insanlık dışı sapıklık ve onca kötülüklerinizi beraber götürün sonra da kalkın pis gavurlar! hepsi bize düşman! Bizi kıskanıyorlar! Diyip bütün alemi üstümüze güldürdün.
Bir çıkar tek kurtuluş yolu kuranın ipine sarılmaktır der. Diğeri yok islamın ipine diye düzeltir.
Anam babam diyelim ki sarıldınız. Ancak gelinen şu noktayı görmeye bile mecaliniz yok. Biz bu hallere nasıl neden düştük diye dönüp kendinize sormaya cesaretiniz de.
Merak edenler var mıdır bilmem ama değineyim kısaca:
Geçmişini bu topraklara şehit vermiş. Kimliğinde Türk- İslam –Hanefi yazan. Onuru şerefinin dışında bir baba nasihati bile bırakmamış. Son nefeslerinde kollarımda benden helallik isteyen bir anne- babanın bu kokuşmuş ülke düzeninde 43 yıldır tek tabanca seyreden elinden gelip gücünün yettiğince insani ideallere ömür vermiş kızlarıyım..
Ve bana göre en doğrusu ve yararlı olanı : İnsanlığın İpine sarılmaktır.
Bu hem bu alemde hem diğer meçhul alemlerde kurtuluşa yeter de artar bile.
Tarihin tozlu sayfalarından çıkartıp çıkartıp ortalığa saçtığınız yalan yanlış bilgileri ve daha nicelerini hep o kıskanç kötü insanların buluşu olan aygıtların yardımıyla elde ediyorsunuz!
Şimdi bir Kudüs sancısı sardı sahte İslam alemini. Mangalda kül bırakmayanlardan geçilmez oldu ortalık..
Hadi biraz gevşeyin isterseniz. En etkili müshile bedel bence!
Ali Eyüboğlu’nun kaleminden;
Baltacı Mehmet Paşa ile Rus Katerina arasında hiçbir şey olmadığını ilk kez 2000’li yılların başında Hürriyet Tarih’te dile getiren Erhan Afyoncu, Habertürk’teki “Tarihin Arka Odası”nda bu efsaneyi iyice bitirdi.
Murat Bardakçı, Erhan Afyoncu ve Prof. Dr. Nurhan Atasoy’un tarihi bilgilerini paylaştıkları programın son yayınında gündem “Lale Devri”ydi. Konu döndü dolaştı Prut Savaşı’nda Baltacı Mehmet’le Rus Çarı Petro’nun eşi Katerina arasında bir şey olup olmadığına geldi. Bu konuda bildiğimiz tarihi efsane neydi?
140 bin kişilik Osmanlı ordusu, 60 bin kişilik Rusları çembere aldı. Türkler, tam Rusların kökünü kurutacaktı ki Katerina, Baltacı’nın çadırına misafir oldu ve savaş bitti.
Türklerin gurur kaynağı “Baltacı – Katerina” efsanesi”nin sonunu getiren bu açıklamanın üstüne ekrana bir de Katerina’nın resmi gelince hem stüdyoda, hem seyircilerde film koptu.
Yayını izleyenler, günümüzde Rus kadını denince akıllara gelen Nataşa benzeri bir kadın beklerken ekrana gelen Katerina, bildiğin sumo güreşçisi gibi bir kadın çıktı.
Yok böyle bir şok!
Seksiliği ve şehvetiyle önce Baltacı Mehmet’i, ardından savaşı bitiren Katerina bu olamazdı?
Seyirciler programa mesaj yağdırmaya başladı. Birbirinden ilginç mesajlar stüdyodakileri, onların hali de ekran karşısındakileri kopardı. “Tarihin Arka Odası”, belki de tarihinde ilk kez Cem Yılmaz’ın stand up’ları kadar eğlenceli bir hal aldı. Programın yorumcuları gibi stüdyodaki kameramanlar da gülmekten iş yapamaz hale gelince Bardakçı, yayına reklam arası vermek zorunda kaldı. Afyoncu, sonrasında da tezinde ısrar etti, ama Bardakçı gibi Nurhan Hoca’yı ikna edemedi.
Atasoy, “Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Balatlara, romanlara bile konu olduğuna göre kesin gitmiştir Katerina, Baltacı’nın çadırına. Savaş sırasında olur böyle şeyler” dedi.
SEYİRCİDE FİLM KOPTU!
“Tarihin Arka Odası” gece yarısı başlayıp, sabaha kadar süren bir program ama kemik bir izleyici kitlesi var. Bu insanların attıkları şu mesajları Türklerin Ruslara karşı tek iftihar vesilesi olan bir efsanenin bitmesi
ve Rus sandığımız ama aslında Litvanyalı olan Katerina resminin yarattığı şoka bağlıyorum:
- Yıkıldım, bu efsane yüzünden, hayallerimin paşasıydı Baltacı.
- Bu kadın adamı erkeklikten soğutur.
- O kadın için günaha girmeye değmez.
- Resimdeki kadın Katerina mı Baltacı mı?
- Yoklukta gider, savaş alanında daha mı iyisini bulacaktı?
- Katerina, Doğu Alman Gülle Takımı’nın kaptanı gibi.
- İki büyük rakıyla bile gitmez.
- Ben de kendimi ayı sanırdım.
- Nuri Alço, Katerina’yı görse hapı kendi gazozuna atardı.
- Katerina diye verdiğiniz resim Petro olmasın?
- O kadar yol gitmiş Baltacı, tipe bakar mı?
- Bu iş burada bitmez, hepimiz Baltacı’yız!
- Aralarında bakışma da mı olmadı?
- Efsane böyle bitmez.
- Erhan Hoca, bu milletin hayaliyle oynamasın.
- Stalin, o bıyık modelini Katerina’dan mı aldı?
- Petro’ya böyle bir kadınla evlendiği için mi ‘Deli’ diyorlar
ESENLİKLER...
YORUMLAR
Saçma sapan yazınızı 5 paragrafına kadar ancak okudum, çünkü tamamını okumaya gerek bıraktırmayan yazınız kin,nefret ve gerçeklikten uzak..
Ülkemin büyük çoğunluğu Nesli ile iftahar eder, iftihar etmeyenler köklerini iyice incelemeliler..
İktidar 15 yıldır var öncesini 85 yıllık Türkiye Cumhuriyeti iktidarlarını inceleyin, hırsızlığın,yolsuzluğun, yasakçılığın, tecavüzün, ahlak ve iffetin nasıl dejenere edildiğini gayet iyi görürsünüz...tabi siz decenere ve asimile olmamışsanız, geçmişinizin Anadolu hamuru ile yoğrulmuşluğu var ise..
Kendi saçmalıklarını başkalarına mal etme hastalığını kimselere mal etmeye kalkışma..! Allah kainatın yaratıcısıdır..senden başka hiç kimse Allah sadece İslam ve Türk alemini yaratmıştır diyen yok..sen gibi azınlık kafalar dışında kahir çoğunluk Allah'ın kainatın sahibi hakikatında hemfikirlerdir..
Ben bir müslümanım cahil diye iftira attığın insanlardan bir fert olarak seni fizik, kimya,biyoloji,matematik, müzik, sanaat dallarında, sağlık, eğitim, ilim,irfan, inanç her türlü dal ve branjda seni milyon kere cehaletine boğarım inşaallah..iddialı ve ilkeli olduğuma inanmanı beklemiyorum ama inanmasanda bu böyledir..
Dünya kurulduğu günden beri zaten batıl Hakk'a düşmandır, batıl her asırda olduğu gibi yine islama ve mensuplarına düşmandır, elinden gelen her türlü hokkabazlığı,zulmü,oyunu,sahtekarlığı her kanalda yapmaktadır, kıyamete kadarda yapacaktır..
Dünyanın düşmanlığı bize vız gelir, düşmanı tarihin her safhasında yenilgiye uğrattığımız gibi yine yenileceklerdir..yeniliyorlar zaten her şart ve olayda..
yenildiklerine kanıt şudur ki, Dünya kurulduğundan beri islama savaşları ve düşmanlıkları bitmediği halde hala islamın varlığını ve gücünü yok edemediler edemeyecekler,
Bulanık kafan zaten islamı ve medeniyetini hiç araştırmamış ki, Dünya İslama ait neleri kullanıyor, neleri islamdan alıp sosyal, hukuk, eğitim, sağlık..vs dallarda faydalanıyor bunları bilesin..doğuştan, belkide geçmişinden beri islamdan uzak ve islama düşman bir kafadasın..
sana dünya islamın hangi nimetlerinden faydalandığını anlatsam, yazsam bile kırk dereden kırk kazan su ile milyonlarca saçma bahanelerinle karşılaşırımki onada ne vakit nede mizaç dayanır..
Biz barbar bir millet olmadık, tarihe bak görürsün, barbarları tarih boyunca ayaklarımızın altında ezdik ezmeyede devam edeceğiz.. Afrikada, Bosnada, Karabağda,Sovyet Rusyasında,Çeçenistanda,Çinde,Arakanda, Irakda,Suriyede,Afganistanda,yapılan barbarlıkları, katliamları, soykırımı kimler yaptığını görmeyeceksin, bilmeyeceksin ve kenndini çokbilmiş,medeni sanacaksın ve haddsizliye kapılıp bana cahil diyeceksin, barbar diyeceksin, kıskanç diyeceksin, hatta hırsız imasında bulunacaksın öyle mi????
hadsiz, çapsız,iftira dolu yazını ve seni kınıyorum..
DEVRİM DENİZERİ
Huzurlar dilerim ruhunuza..
Canım benim gece gece güldürdün beni..
Çok ince detayları göz ardı etmeyen ,araştıran ,dinleyen ve okuyan kimliğine hayranım. Birde bunları analiz yeteneğinle kaleme alışın yok mu.. İşte bu hepsinden hoş ve okunası bir yazı ortaya çıkarıyor..
Tarihi ,marihi, Baltacıyı bilmem ama
şu bir gerçek ki erkeklerin sosyal statüsü ne olursa olsun zaafları kadın olduğu ve pis nefislerine yenik düştükleri sürece daha kim bilir ne savaşlar başlatıp bitirecekler..
Ve Tanrı iyi ki kadını yarattı ama neden erkeği yaratırken bu kadar özen göstermedi bilemedim gitti :)))
Katerina ister güzel olsun,isterse çirkin savaşa nokta koyulmuş mu koyulmuş.. Sanki Baltacı dünyanın 8 ci harikası.... :))))
MİLLET OLARAK HALA YAYA OLDUĞUMUZUN BİR GERÇEĞİNİ DAHA OKUDUM...
Güzeldi birtanem ,hem de çok güzeldi..
Kaleminden ve yüreğinden öpüyorum .. SEVGİLERİMLE
DEVRİM DENİZERİ
Yoksa çok uzun zamandır yoklara karışmıştım.
Sevgiyle kucaklıyor özlemle öpüyorum gül kokan yanaklarından.
Güzel iltifatların yüreğimi aydınlattı bil ki asil değerli insan.