- 691 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mutluluk
Mutluluk Nedir?
Efenim mutluluk bir girdaptır. Ya içine girer kaybolursun. Ya alır seni fırlatır atar yok olursun. Yani mutluluk iyi değil, saniyelik bir şeydir. He gel gelelim bu mutluluk öyle ha diyince yaşanır mı yaşanmaz efenim, çünkü mutlu olduğun her anın bir bedeli vardır. Bir kere bedelsiz mutluluk yok. Yahu bedelli askerlik bile varken, neden bedelsiz mutluluk yok haksızlık bu şikâyetçiyim. Gerçek bir mutluluk için emek verirsin, elinden geleni yaparsın e sonra ben söyleyeyim. Tam zirvedesin mutluluk komasına girdin be daha ne olsun. Artık yüzün gülüyor aptal gibi sırıtmalar falan tamam hepsi. Derken hayat sinsi bir şekilde gelir seni o tepeden atar. Ulan ben şimdi ne yaptım deme sen mutlu oldun güzel kardeşim, mutluluk komasına girecek kadar mutlu oldun. Bu kadar mutluluk bir kişiye düşmez bir kere. Bu hayat denilen, tek kelime ile yazılan üstü kapalı bir küfürdür. Çünkü hayat içinde minik ve sinsi tuzaklarla doludur. Yahu biz ne ara mutluluktan hayata geldik deme bunlar ayrı yaşanmaz şimdi tamamlayıcıdır. İnsansın doğdun hadi ilk nefesi aldın sonra ne yaptın ağladın ya he tama da o an zaten hayat sana mutsuzluğun ve tuzlu suyun tadını gösterdi bir kere ne oldu şimdi doğar doğmaz mutsuz olduk daha dünya ya gelir gelmez ağlar mı lan insan ağladık ama üstelik doktorlar da buna sevindi. Ey mutluluk neredesin ulan çık ortaya!
30.10.17
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.