Kayyum,Ermeni Mezarlığı Üzerine Tuvalet Yaptı
Bir haber okudum haberin başlığı şu ’Kayyum,Ermeni Mezarlığı Üzerine Tuvalet Yaptı’
nekadar içler acısı bir durum.Hem hakkın olmayan bir belediye’yi gasp et hemde değer olgusunu çiğne.
Dinci muhazafakar kesim ’hoşgörü,saygılı,sevgi’dolu olduklarını beyan eder ama bu yapılan nedir onlara sormak lazım.Ama onlara sormaya gerek yok biz söyleyelim onlar okusun.
Bunun adı dindarlık değil kindarlık,hoşgörü değil saygısızlık,sevgi değil nefretlik.
Bir kişi dünyaya gelirken bile kendi tercihi olmadan gelir.Ve gözlerini dünyada açar açmaz ırk,dil,din ve cins zaten belirlenmiştir.Yani bu onun tercihi değildir.Tercihler daha sonra sorgulamaya başlarsa eğer(yaşamı,ailesini,çevresini,dini ve toplumu)oluşur.
Tabi binlerce yıllık toplumsal tabuları yıkmak artık imkansız gibi birşey.Çünkü binlerce yıllık birikmiş kültürel çarpıklık kişinin ahlaki ve etiksel olgularını çoktan sarmalamıştır.Kişinin bununla mücadele etmesi ve çatışması büyük bedellere neden olabilir.
Dünyanın kadim halklarından olan Ermeniler bizim gibi aynı topraklar üzerinde yaşamış,çarpışmış can alıp vermiştir.Ve binlerce yıllık bir komşuluk ilişkilerimiz vardır yani biz nekadar bu topraklarda söz sahibi isek onlarda okadar söz sahibidir ve saygı ve sevgiyi hak etmişlerdir.
Ermeni mezarlığına yapılan bu saygısızlık aslında insanoğlu kendisine saygısızlığıdır.Yazılı ve görsel medyada aşılanan saldırgan ve kindi tavırlar bakalım bizlere daha neler gösterecektir.
Serdar Özdemir...
YORUMLAR
Kendilerinden başka kimsenin inancına saygısı olmayan saygısızlar dan ancak bu beklenirdi..
Şaşırdık mı .. ELBETTE HAYIR..