- 712 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# GIT GIT GIT GIDAK #
# GIT GIT GIT GIDAK #
________________________
Dünyanın taa öteki ucundaki ABD; kendi icadı olan sayısız silahlı örgütler eli ile insan kanı dökerek, döktürerek.!
Rusya; oyuna karşı oyun kurguları ile ABD’den arta kalanları ortadan kaldırmayı sinsice düşünerek.!
Araplar; Allah’ın bahşettiği yeraltı zenginlikleri üzerinde, donsuz giyindikleri beyaz entarileri ile hayalarını hayasızca okşayarak.!
Biz ise; nerede ne bulursa eşeleyerek gagalayan ve karnı doyduğu sürece dünya yansa umursamayan, kanadı olduğu halde ise asla uçmayı başaramayan o kuş; tavuklar gibi maalesef vara yoğa gıdaklayarak varız dünya siyasetinde.!
Şimdi KATAR’dayız. Bu bize ne KATAR elbette göreceğiz hep beraber.!
Fakat şimdi henüz rahat rahat eşelenemediğimiz, eşelenmek içinse bin çeşit sözcüğü ağzımızda eveleyip gevelediğimiz KATAR’ın; sonunda kimin cebine ne KATAR derdinde olanlardır asıl mesele.!
Çünkü zaten;
Derdimiz KATAR KATAR.!
Çileler KATAR KATAR.!
Ağıtlar KATAR KATAR.!
Şehitler KATAR KATAR ülkemizde.!
Ve son tahlilde;
Bütün bunlara sebep olanların, şu üç günlük dünyada sadece katır kutur yeme niyetinde oldukları uğruna, gözü kara sırtlanlar gibi bizi parça parça parçalama niyetidir dışarıdan görünen o hazin resim.!
Böyle giderse korkarım;
KATAR’ın derdi sizimi gerdi diyende olacak, KATAR’ım senide araya diyende Allah c.c göstermesin. Fakat bu şekilde devam edersek şayet; katıla katıla halimize "GÜLEN" şerefsizlerde olur.! Bu nedenle ne olur sadece BİZ olalım.
Çünkü yemin ediyorum ki; " TÜRK’ün TÜRK’ten başka dostu yok."
Aldığı nefese layık olan herkese hayırlı Cum-a’lar diliyor, dua ile selamlı-yorum.
Ramak Kaldı / (Samim İGDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.