- 1328 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
ARTIK BİRAZ AKILLI, CESUR, YÜREKLİ OLUN ARTIK BE YAHUU...
Tecavüz yasası ile yapılmak istenen;
1.si : Öncelikli ve ivedi olan hedef: Yurtlarda tecavüze adı karışanları aklamak, korumak
2.si : Kadınları en berbat, en acımasız şekilde adeta fiziki-biyolojik-psikolojik işkenceye yaşam boyu tabi kılarak sonsuza kadar susturmak...
ÇÜNKÜ; AÇIK NET OLARAK BİLİNİYOR Kİ; KADINLAR SUSARSA, ÇOCUKLAR SUSAR. ÇOCUKLAR SUSARSA, HAYAT SUSAR. HAYAT SUSARSA, TOPLUM SUSAR. TOPLUM SUSARSA, TÜRKİYE SUSAR. HEDEF SUSMUŞ BİR TOPLUM YARATMAK...!
ZİRA, SUSMUŞ BİR TOPLUMU KÖLE YAPMAK EN KOLAYIDIR!
O NEDENLE, HALA KONUŞABİLME ŞANSINIZ VARKEN AVAZINIZ ÇIKTIĞI KADAR ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA KONUŞUN, AVAZINIZ ÇIKTIĞI KADAR HAYKIRIN... HARCANMAYA ÇALIŞILAN SİZİN, BİZİM ÇOCUKLARIMIZ, HARCANMAYA ÇALIŞILAN GELECEĞİMİZ... KADINLARIMIZ, ÖZELLİKLE SİZ, EN ÇOK DA SİZ BİLİRSİNİZ BİR EVLAT DOĞURMANIN ACILARINI, EN ÇOK SİZ.... O NEDENLE O GÖZÜNÜZDEN BİLE SAKINDIĞINIZ GÖZBEBEKLERİNİZ, YAVRULARINIZ BÖYLESİNE ÇİRKİNLEŞTİRİLMİŞ BİR DÜNYADA BÖYLESİNE AĞIR ZİLLETLERE MARUZ KALMASIN DİYE EN ÇOK DA SİZ SESİNİZİ YÜKSELTİN.
Eski bir tabir vardır; "Neliklerle dünyaya getirdim, neliklerle yetiştirdim ben onu..", diye... Neliklerle dünyaya getirdiğiniz yavrularınızın kimisi pkk ile çatışmada, kimi, Suriye de savaşta, kimi olmadık bir yerde patlamada pisi pisine gidiyor, kimi de güvenip de teslim ettiğiniz yurtlarda, ellerde tecavüze uğruyor. O gidemiyor ama pisi pisine hayatı gidiyor... Artık bir "DUR" demeyi öğrenin .. Vakit geç olmadan, bizzat oylarınızla güvenip tepenize çıkardıklarınıza "Yeter, sen benim haklarımı korumak şöyle dursun, hayatlarımızı elimizden alıyorsun, orayı hak etmiyorsun. Bulunduğun yerin hakkını doğru şekilde ver artık..", deyin, DEYİN ARTIK YANİ...
BU YASA TECAVÜZE TEŞVİK EDİCİ, CESARETLENDİRİCİ NİTELİKTEDİR, DOĞURACAĞI SONUÇ KADINI TOPLUMDAN SOYUTLAMAKTIR.! ARTIK BİRAZ AKILLI, CESUR, YÜREKLİ OLUN ARTIK BE YAHUU...
18/11/2016
Perihan METİN
YORUMLAR
O ZAMAN NEDEN SUSUYORSUNUZ KARDEŞİM; HANİ NEREDE BU KADINI KORUYAN KADINI SAVUNAN KADIN VE ÇOCUKLARI KORUYAN DEVLET BAKANI VEYA KADIN VE ÇOCUKALRIN HAKLARINI SAVUNDUKLARINI İDDİA EDEN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI VE HAKLARININ PEŞİNDE OLAN O KADIN YADA KADINLAR ADAMLAR ??? HİÇ KİMSE KUSURA BAKILMASIN AMA FUTBOL MAÇINA ÇIKAN BİR TAKIMA BİLE DAHA ÇOK TEZARUHAT VE SES VAR.. TOPLUM OLARAK SUSMAYI TERCİH ETTİĞİMİZDEN ÇEKİYORUZ CEREMESİNİ BÖYLE..
Perihan Metin
Bu, millet değersizleştirildi. Değersizleştirilerek kendine olan öz saygısını-özgüvenini kaybetmesi sağlandı. Özgüvenini-öz saygısını kaybedenler o kadar kendilerini aciz hissederler ki... İşte anbean bu yapıldı bu topluma.. Psikolojisi ile bu ve buna benzer şekilde o kadar çok oynandı ki, çaresiz-zavallı görünümde bir toplum yaratıldı. Amaç da bu idi zaten; susturup-pıstırmak, her istediğini yaptırmak...! :( İlginiz yorumunuz için teşekkürler, hayırlı günler.
Akıllar,kiraya verilmiş,beyinler koflaşmış,vicdanı çürümüş insanların
Beyin tutulmasında toplum,gaflet,dalalet,hatta hıyanet uykusunda
Başını huma kuşu gibi kuma gömmüş kıçı çıplak razı her şeye insanlar
Daha düne kadar ensarda 45 çocuğa yapılan tecavüzlere hem bir anne
Hem bir bakan olan kişi bir kereden bir şey olmaz dedikten sonra
bu toplumdan,bu toplumun seçtiği parmak vekilden ne bek le ne bili nir ki
Of yaa of yaaa ofya
MANİDARDI
Saygı ile
Perihan Metin
Demeyin öyle çapulcu yaftasını yapıştırırlar hemen.
Dengesizin biri de iki yetiskinin sevgili olmasını destekliyorsunuz diyor ya da nikahsız birlikteliklere ses çıkarmıyorsunuz vs. diye güya tecavüzcüyü aklama yasasına karşı çıkanları eleştiriyor. Demezler mi adama 20 yaşım üzerinde bir erkek ile kadının seçimi seni ilgilendirmez özele tecavüzdür yaptığın!
Tecavüzle aynı kefeye koyacak kadar aklını mı kaçırdın. Beşikteki bebekten başlayıp 18 yaş altı çocuklara tecavüz et. Nikahla aklan. Adalet vicdan bunun neresinde be adam. Evlilik yaşını 6 yaşındaki körpe cocuklara kadar indirdiler. Vicdansızlar. Bence o kanundan faydalanma derdinde olanlardır alkış tutan pedofiler. Allah sorsun sizden o mazlumlarım ahını. Diyecek söz bulamıyorum tam anlamıyla vicdansızlık. Bunun siyaseti olmaz bu toplumsal bor yara iyileşmel yerine yarayı büyütmekten başka bir şey değil bu.