- 581 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ- BÖLÜM-18
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ- BÖLÜM-18
Dr. Onur_ Bugün beni neden görmek istediğini merak ediyorum doğrusu? Hemde çok önemli olduğunu söylüyorsun.
Naz_ Evet Onur ağabey hemde çok önemli. O benimle konuşmaya başladı.
Dr. Onur_ Kim seninle konuşuyor?
Naz_ Benimle beynimde konuşuyor. Bazen çıldıracak duruma geliyorum.
Dr. Onur_ Aranızda nasıl bir konuşma geçti baştan sona hepsini anlat bana.
Naz_ Adı Muhittin’miş.Elli, altmış yaşlarındaymış.Bir trafik kazasında yaralanmış. Hastaneye yatırmışlar. Tabi bu olanlar yıllar once olmuş. Ve hastaneden sağ çıkamamış.
Dr. Onur_ Başka neler anlattı?
Naz_ Sanki bana inanmıyomuşun gibi geliyor ?
Dr. Onu_ Hayır, hayır. Son kelimesine kadar inanıyorum. Devam et.
Naz_ Benim doğum günümü biliyorsun. Yirmi beş Mart bin dokuz yüz seksen iki. Sabaha karşı sıfır dört otuz iki de. Ne tesadüf ki, bu adamın da
Ölüm tarihi yirmi beş Mart sabahı sıfır dört otuz iki. Yıl bin dokuz yüz seksen iki. Hayatını çalmakla suçluyor beni. Hırsız olduğumu söylüyor.
Dr. Onur_ Hayır güzelim sen hırsız falan değilsin. Sen sensing. Yanlış düşünen o.
Naz_ Benden bazı istekleri olduğunu söyledi. Eğe. Isteklerini yerine getirirsem iyi geçinecekmiş benimle.
Birden heyecanlandım. Naz’dan ne istekleri olabilidi ki? Naz’ın yüzüne baktım endişeliydi hemde çok.
Dr. Onur_ Senden ne istedi Naz?
Naz_ Şimdilik hiç bi şey, ama alttan alma gereğini de duyduğunu hissettim. Acı çekiyor gibiydi. Hani bir mesel vadır. İki arada bir derede kalmak gibi. Gitmek istediği yere gidememiş te orrtalıkta dolaşıyormuş gibiydi.
Dr. Onur_ Anladığım kadarı ile seninle konuşmaya devam edecek. Zira henüz senden bi istekte bulunmamış. Ben sana bir şey soracağım. Bu yeni gelişmeler seni korkutuyor mu?
Naz_ Korkmuyorum. Sesi çok yumuşak ve yatıştırıcı. Benden yardım istiyor. Ben de ona yardım edeceğim, aslında bu kendime de yardım etmek gibi bir şey.
Dr. Onur_ Peki bu nasıl olacak?
Naz_ Olacak Onur ağabey. Ben bu adama yardım edeceğim. Tabi kendime de yardım etmiş olacağım.Bana bir baksana ben kız çocuğumuyum, yoksa erkek çocuğumuyum? Memelerim va, kadın cinsel organım var. Fit bir kızım, arkamdan bakan bird aha bakıyor, ama geçen On dokuz senede kimse bana ruhunun cinsiyeti ne diye sormadı? Kişiliğimi hep kendi içimde yaşadım. Ve bir gün Muhittin effendi diye bir varlık karşıma çıkarak kişiliğimi sorguluyor.
D. Onur_ Hiç merak etme kızım gerçek kişiliğini bulacaksın. Hani sende hiç fena değilsin. Dört, dörtlük bir kız. Karşına o kada güzel insanlar çıkacak ki geçirdiğin bu zor günle aklına geldiğinde gülüp geçeceksin. Ama unutmaman gereken bir şey var okulun , istikbalin bunları sakın unutma.
Naz_ O günleri görebilecek miyim acaba?
Dr. Onur_ Göreceksin Naz. El, ele veeceğiz. Ben, sen hatta Muhittin effendi. Sahi sormaya unutuyordum seninle nasıl bağlantı kurdu?
Naz_ Onu beynimde taşıyorum, ama merak etme iyi geçiniyoruz.
Dr. Onur_ Beni fazla bekletme. En kısa zamnd buluşalım. Sahi bunları evde bahsettin mi?
Naz_ Anlatayımda bana deli gözüyle baksınla. Hayır bahsetmedim. Ben gideyim Onur ağabey evden beni merak etmeye başlarlar.
Devamı var