- 908 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Efendimiz Sav.'a Mektup
Ey alemlere rahmet olarak gönderilmiş sevgililer sevgilisi peygamberim..Bu satırları kaleme alırken ne kadar çok özlem ve ne kadar çok hasret dolu duygular içinde olduğumu asla ve asla anlatamam.Anlatamam diyorum,çünkü bu öyle anlatılabilecek türden basit bir duygu asla! değil.Anlatamam çünkü biz seni görmeden sevdik ya resulullah! sav.
Bu duygularımı kaleme almamdaki amaca gelince Görmeden sevdiğimiz,özleminle yanıp tutuştuğumuz o yüce manevi şahsiyetinle belki irtibatlanabilmek.
Biz ahir zaman ümmetin olarak,ya resulullah! sana hasret,elimizden geldiğince de senin sünnetin izinde yaşamaya çalışan aciz kullarız.Aciziz,evet hemde çok aciz,o kadar çok aciziz ki ya resullullah sav.kur-an’ın hükümlerine göre yaşamakta ve senin sünnetlerine uyup uygulamakta biçareyiz.O kadar zor bir zamandayız ki kur-an’ı okumakta ve anlamakta asla bir yerlerde değiliz.Kulaktan dolma bilgilerle çat pat öğrendiğimiz bir kaç sure ve dua ile yarım yamalak kıldığımız namazlarımızla bilmem Allah’a kulluk vazifesinde nerelerdeyiz..
Ya resulullah! Sav.Senin en buyuk mücadelen cehaletle olmuştur.O zamanların cahil,çoluk çocuğunu diri diri gömen toplumundan günümüzde anne babasını azarlayan nesillerine upuzun bir yol...Öyle bir yol ki zaman zaman asfaltlı zaman zaman da patika.Öyle bir yol ki ne yayası eksik ne de yolcusu..
Bizler de o çetin yolda arada patikalarda ,arada da asvaltlı dümdüz yollarda sendeleye sendeleye bir yolcu kervanı içerisinde suratli geçen bir zaman merhalesi içerisinde adeta bir yarış içerisinde naciz bedenimizi adeta sürüyoruz.
Ey Alemlere rahmet olarak gönderilmiş,İnsanların en aziz ve en şereflisi sevgililer sevgilisi peygamberim,arada ne geliyor aklıma biliyor musun?’Bizler yığın yığın,müslüman toplumlar olarak sana asla laik değiliz,bu gidişle de kıyametin kopma zamanına kadar da asla laik olamıaacağız’.Bunu nereden mi çıkardım!Bütün müslüman ülkeler iç karışıklıklar içerisinde inim inim inlemekte de ondan.Bütün ümmet sefalet içinde ve birbirini yemekte de ondan.
Peygamberim! Sav.,inşallah Cenab-ı Allah biz müslüman’lara sağlam bir şuur verir de hatalarımızdan dönme fırsatı da verir bizlere.Verir ki inşallah silkilip yeniden kendimize gelme şansını yakalarız.
Ali Rıza Coşkun
28.03.2016
YORUMLAR
Yine güzel ve tamamen doğrularla dolu ve bir o kadar da iyi temennilerde bulunduğunuz yazınızı okudum.Elleriniz ve yüreğiniz dert görmesin.Umarım yazınızdaki temennileriniz gerçekleşir çünkü insanlığın bunlara gerçekten ihtiyacı var.En içten saygılarımla.