Kalemlerin İzlerinden Anılar(2)
Ölüm binektir, dünya gurbet,İlmek ilmek dokuyorsak ömrü .Aşk-ı vuslat şiirinden.Asude vuslat
Dost ellerim sana doğru uzansın Sen ki bu sevdaya destan yazansın.PERSPEKTİF.Şiirinden Bahri Yıldırım.
Sen tertemiz büyüdükçe.Kirlenen dünyan küçülür.Büyüme çocuk Şiirinden.Kul Düşünce.
boy atar, kök salar asırlık çınarlar gibi sevda tepesinin engin yamaçlarında parlarsın... DÖRT MEVSİM BAHARSIN SEN!..Şiirinden.Zaferer direniş.
Bir güneş doğacak o dağların.Bekle, arkasındaki umutlarından..Bir güneş doğacak .Şiirinden.Oktay Zerrin.
Şükürler olsun Mevla’m dört torun verdin .Hepsine ayrı ayrı tat verdin. Ekinim.şiirinden..Hayrunısa Şenel.
Duyan var mı sevenler ömrünce hep gülüyor?Şahına boyun eğmem kendimin sultanıyım.KENDİMİN SULTANIYIM.Zehra .Ö.Yılmaz.
Ben koyamadım adını bu ayrılığınGel sevgili.Ölmüşlüğümün adını sen koy şimdi.Adını sen koy .Şiirinden .Funda Sağlam...
Çünkü ben… Yalnızca tek senin,Bir de… K/özün tiryakisiyim. K/Özün Tiryakisiyim.Şiirinden.Fedai Güven.
Koparmazsan çek boynundan yılları.Kelimeler ezik, cümleler bozuk.KİME SÖYLEYEYİM BU ŞARKILARI.Şiirinden.Hayrettin Yazıcı.
beni yanından ayırma göğsüne kafamı yasladığımda.Beni Kalbinden Çıkarma.Şiirinden.Nilgün Arıkan..
Kaç ölüm bir oy be usta,Daha, daha mı dersin.BE USTA.Şiirinden Ahmet Umut.
Unutmadık onları unutamayız asla.Cennetlik güllerimiz andık sizleri yasla.SARIKAMIŞ.Şiirinden.Nilufer Sarp
Bir gizemi, ikrardan saydığım gönülsüz imgelerin.Çalıntı mizaçlarına yığdığım günü birlik kelamları.GÜN SANCISI.Şirinden.Gülüm Çamlısoy .
seni tarif edecekkahretsin..!bir kelime yokyok bulamıyorum..!Bir kelime yok.Şiirinden.
İsmail akın.
Der ki,Rumi ;" Şems’i gördüğümde,"" Kapılar açıldı,sanki Cennette.MEVLANA CELALEDDİN RUMİ.Şiirinden.Tuğal KÖSEMEN.
Dokunup itinayla şiirin hecesine.Güneş akıtıyorum şairin gecesine.Ayna Şiirinden.Mehmet Fikret ÜNALAN.
Geçmişim geleceğim hayat bağım.Rabbimden dileğim mutlu ol oğlum.MUTLU OL OĞLUM.Şiirinden..
KAŞİF KANİ ERTÜRK
Her gün yollarında gözüm.Geçmez oldu artık sözüm.YAĞMUR GÖZLÜM.Şiirinden.İmdat Türkel.
Güzel düşünmeyi başaramasaydım .Onca çirkinliğin içinde, kaybolurdu ümitlerim. İyi olmak bedeva.Güler Birsözü.
Hoşgörü, güzellik, duygu vesair. Ruhu okşamalı, şiir dediğin.ŞİİR DEDİĞİN.Şirinden.Sadık Dağdeviren.
İlâhi sen ne güzel Yaratan’ sın.bize hevesle ölmek elzem.Yanmak Şiirinden Nebiha Muradi.
Ağıt parmaklarım.İplik gözlerini dikiyordu çocukların.İplikler.Şiirinden. lacivertiğnedenlik.
Kim ne derse desin kendinle beni.Tanrı sorgulamadan Araf’ta bul,Göç.Şiirinden.Can Maybul.
İzin ver aşk pınarından .Kana kana içeyim..İzin Ver.şiirinden.Semiha Kaçar.
dertlerimle geldim sana, bir çare bul gönül yarama.doktor.Şiirinden.Nazmi.Şenusta.
Didinir durursun demezsin aman.Evvel ahir belli, hali dünyanın.Dünya’nın şiirinden.Azimet IŞIK .
Ve ben durmadan,Senin için şiirler yazacağım.BU ŞİİR DE SENİN İÇİN.Şiirinden.Vazo.
Benliğimin yok olmasından korkuyorum .Çünkü gerçek ölüm; duyguların ölümüyle başlar.
"Korkularım .Şiirinden.Aysel Aksümer.
Ki sabır gülümsemek hiçlik aşka emekmiş.Kendineymiş yolculuk ÖLMEK OLMAK demekmiş.Ölmek OlmakŞiirinden.Sabiha Öztüfekçi.
Bugün de devirdim takvimden Bugün de devirdim takvimden kabuk bağladıkca yaralar
kurduğum düşler kangren.FESLEĞEN MISRALAR.Şiirinden.Meltem Kınıc.
Sular ’’Sus!’’ der; susmam sana.Aşkınla göçer giderim.IŞIKTAN KAÇAMAZ OLDUM.Şiirinden.Şaban Aktaş.
Ne güzel yaratmış Tanrıİnsanlar içli,gülüşleri,kalpleri.Aşk .Şiirinden Süreyya Şişmanlar.
Umutsuz yaşamak yakışmaz bize Gel son bir kez daha ,Vuslata kuralım tüm saatleri .Bu Gece .Şiirinden.Melahat Çetinkaya.
Sen giderken hayalin kaldı odamda Yankılanıp durur sesin kulaklarımda .BENİ UNUTMA.Şiirinden.Yaşar Yön.
O ki Komegan kralı Nemrut’un kızı .O ki güneşin doğuşuyla batışını elinde tutan hükümdar
Karınca .Şiirinden.Efkan ÖTGÜN
tavan arasına sakladım anıları, acı çikolata,ve ilk öpücük tadında.ÇİKOLATA TADINDA AŞK.Şiirinden.Banu Uludağ.
Ben seni, bana rağmen sevdim can.Rağmen Sevmek .Şiirinden .Hatice Dökmen...
Yıllarca beraberdik biz hiç ayrılmamıştık, Mutluyduk neşeliydik asla darılmamıştık.Sukut Neye Yarar.Şiirinden .Onur Bilge.
Yaslanmış başları omuz aşağı,Koca heybetiyle gelir figüran.FİGÜRAN.Şiirinden.
Hacı Veli SOYLU.
Kalem dostlarım kalemleriniz hiç bitmesin...
Sevgim ve Saygılarımla...
Oya Gedik
Kalemlerin izlerinden anılar...
2016 /Ocak
.
YORUMLAR
Sağ ol canım arkadaşım Bu senin kalbinin. İzi
Var olsun yüreğin
Çok sevgiler
Oya gedik
Sevgilerimle dost...
Oya gedik
Sevgilerimle...
yön
Yazmak için cümle kurmaya çalıştığımızda ,duygular bizi sersemletir. Çoğu zaman gitmek istediğimiz duygular kapı aralığından bizi içeri alır...İşte o zaman bir şeyler yazmaya çalışır çabalarız.
Hepimize ait kelimeler aslında hepimizin...Yazmaya ,yazdırmaya, okumaya ve okutmaya devam diyelim.
sevgiler..
Oya gedik
duyguları yakalayınca yazmayı sever her kalem. Bende bir anda plansız bir şekilde uzun zamandır istem dışı gitmediğim kalemlerin sayfalarından inciler toplamak istedim, incisi çokça bir deniz buras, ı her birinden toplamak istedim, tabi ki o mümkün değil. Elbette şiirlerini okuyup incilerini fırsat buldukça toplayacağım... Tşk.ler...
evet güzel kalem dost yazmalıyız...
Sevgilerimi bıraktım..
Oya gedik
Selamlarımla...
EMEK EN YÜCE DEĞERSE EMEK VAR BU DİZELERDE YÜREĞİNİZE SAĞLIK HOCAM.BU KADAR DOSTU BİR ARADA TUTABİLMEK ÇOK ANLAMLI GELDİ BANA.KUTLARIM SEVGİ VE SAYGIMLA.
Oya gedik
Her bir kalem dostu sayfada görmek isterdim, aflarına sığınacağm, sayfama alamadığım kalem dostlarımı...
SAGILARIMI BIRAKTIM...
Oya gedik
Komutanımza selamımla...
Sağ olun efendim...
Saygımla ...
Böyle bir yazıyı hazırlamak emek ister.
Yürek ister.
Vefa ister.
Diğer hasletlerinizin yanında bunlar da fazlasıyla var sizde.
Emeğinize sağlık.
Selam ve Hürmetlerimle Oya Hanım.
Oya gedik
Aslında her bir kalem dostu, sayfama almak isterdim lakin, mümkün değil .Edebiyat defterimiz oldukça bereketli...
Selamlarımla değerli kalem dost...
Sitemizin ayrıca kalbimin Oya'sı ne kadar ince düşünülmüş bu anılar fikri.
Bizim anılarımızı ve birlikteliğimizi oluşturan değil mi ki mısralar.
Hayatı böyle örüyoruz kozamızda
Ve içinde saklanıyoruz mısralarımızın.
Seviyorum anılarımı ve şiir dostlarımı.
Emeğin ve yüreğin var olsun.Sevgimle.
Oya gedik
Sevgili arkadaşım ne kadar mutlu oldum bilemezsin. Teşekkür ederim. Kalemini ve yüreğini çok seviyorum.
Oya gedik
Sevgi ve selamlarımla ...
Çok beğendiğim şiirimden feryadımı sayfanızda görmek beni mutlu etti..İyi ki varsınız selamlar..
Oya gedik
Selamlarımla
Çok teşekkür ederim Oya Hanım..
Dostlarınız arasın da kendimi bulmak bana gurur verdi..
Sevgiler o güzel yüreğinize.....
Oya gedik
Sevgi ve Slm.larımla....
teşekkür ederim oya abla emeğinize yüreğinize sağlık saygı ve sevgilerimle...
Oya gedik
Sevgilerimle...
AŞK-I VUSLAT
Ne olur Allah’ım, ölümü öldürme
Değil midir ki muradı
Aşk-ı vuslat her kulun
Ölüm binektir, dünya gurbet
İlmek ilmek dokuyorsak ömrü
Elbette çağıyoruz ölümü
Veren sensin, alacakta sensin elbet
Şükür Rabbim Şükür
Ölüm ne güzel nimet
asude_vuslat
ismi geçen şiirleri bu sayfada okumayı arzu ettğimden ben hemen ekledim, sizlerden de bekleiyorum arkadaşlar...
Oya gedik
şiir muhabetiyle yasamak nasıl güzel nasıl...
Sevgilerimle...
ne güzeldi kendime rast gelmek yine bir gönül sayfasında...
ne güzel aynı havayı solumak...
ne güzel bizlerden birer kırıntı, birer izlek yine yolumuz kesiştiğinde yürek yüreğe sahip çıkmak güzelliklere...
yüreğinize, emeğinize sağlık Oya hanım.
sevgiler, selamlar yürek dolusu...
Oya gedik
Sevgilerimi demetledim sevgili kalem dost...
:) teşekkürler...
mutlu ettiniz, mutlu bir ömür diliyorum tüm defter dostlarıma.
emek verip hazırladığınız bu yazılar için teşekkürler, tüm dostlar adına...
Oya gedik
Ya siz ,
o mütevazi ilk yorumunuzla nasıl mutlu ettiniz , Adınız geçmediği halde, o güzel gönlünüz...
Sevgilerimi demtledim güzel kalem dost...
asude_vuslat
yine güzelsiniz yine güzel :)
Kalemlerin izlerinden anılar iki
Gülleri sulamak
Ve yeniden yeşertmek gibi.
Kutluyorum Oya hanım. Emeğinize saygımla, selamlarımla.