- 414 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENSİZ YAPAMIYORUM
Bugün günlerden perşembe, sen yokken yine hayallerin ortasında bir yerde, artık usandım yapamıyorum. Sensiz yaşamayı beceremiyorum, güler yüzüm ağlar olmuş, gözlerime ise yaşlar dolmuş. Ah ulan ah söylesene seni benim gibi kim sever deli gibi ölümüne söylesene. Keşke şimdi yanımda olsaydın, yaşlı gözlerime bakıp görsen halimi, senin sevgin yaktı beni yaktı. Ölmekten beter oldum yarim, ben her gece kül oldum yarim kül oldum yanmaktan, ne vardı seni keşke görmeseydim görmeseydim de kör olsaydım sevmeseydim seni. Yaktın ulan beni yaktın beni, kadermidir bu bendeki dert keder bitmez benim çilem. Ağladım ben ilk defa bir başkası için ağladım, ben senin için ağladım. Bir başkasını sevmek istedim, seni unutup bir hayalmiş gibi maziye geçmişimdeki sokak çocuğuna bırakmak istedim. Ne çare bırakmıyor bu kahpe hayat yakamıda, bir türlü unutturamadılar seni bana, bilmiyorum artık hiç bir şey bilmiyorum. Seni unutup yola devammı ederim, yoksa hep sende kalıp olduğum yerde saydırırmıyım. Bilmem belki yola devam ederim sen olmasanda, senin gibi olamasada, belki sen olursun sen. Benimle uzun bir yola çıkarmısın yarim beni bir daha bırakmamak üzere sonsuza denk benimle uzun bir yola çıkarmısın sevdiğim.
Yaseminim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.