- 367 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
UCU YANIK MEKTUPLAR – 16 - d
UCU YANIK MEKTUPLAR – 16 - d
Ayışığı’m…
Arkadaşım Arif’lere gitmiştim. Biliyorsun arkadaşın Yıldız’ların evinin arkasındaki ev. Arif’lerin evinin ön avlusu Yıldız’ların arka penceresine bakar.
Benle Arif bahçelerinden otururken, Yıldız da evlerinin penceresinde derse çalışıyor gibi oturmuş bize bakıyordu. Arif Harita kitabını almaya gittiğinde Yıldız bana sizin yeni şiir defterime bakmayı arzu ettiğinizi söyledi. Olur dedim.
Ariflerin evinden fazla kalmadım. Evimize gittim ve yazılmamış üç tane şiirimin karalamasını düzelterek yeni şiir defterime temize geçtim. Yeni şiir defterime yazılı şiir yirmi bir tane olmuş... Sabahleyin size verilmek üzere kitaplarımın arasına koydum.
Sabahleyin evden erken çıkarak arkadaşın Fatma’nın yolda karşılaşmamızı bekleyip, Şiir defterini Fatma’ya verdim.
Şiir defterim yılbaşı boyunca sizden kalsın. Daha sonra verirsiniz. Yılbaşını şiirlerimi okuyarak geçirmeniz dileklerimle.
Sana nasıl tutkun olduğumu daha çok anlarsın.
Ayışığım hoşça kal.
29 Aralık 1959 – İslahiye
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul
Kaynak: 14 yaşındaki bir kıza 15 yaşındaki bir gencin mektupları.
Kaynak: “UCU YANIK MEKTUPLAR” Mektuplar kitabı. (Metin Ofset 2000 – Adana)