Dünya Çocuk Hakları Günü Kutlu Olsun...
Çocuklar !
Kum tanesi gibi aynı olurlar
Çocuklar hepsi kardeş doğarlar. Çocuklar sizleri çok seviyoruz...
Oya Gedik...
YORUMLAR
İnsanlığın gelecek garantörleri çocukları anmak, güzelden de öte, bir vicdani ve insanı borçtur.
Yazarı tebrik ederim.
Lakin; sözkonusu çoucuklarsa, senenin 365-366 günü çocuklar günü olmalı bence.
Bir günü çok yetersiz buluyorum şahsen.
Doğum gününün kutlanıp unutulduğu gibi, bu günde unutuluyor ve unutulur malesef.
Bu vesileyle, bir kez daha tüm dünya çocuklarına, aydınlık, başarılı, mutlu ve huzurlu -savaşların ve kavgaların, zorunlu göçlerin olmadığı- herbir çocuğun yeme, içme, giyme ve bilhassa okuma olanakları olduğu bir dünya ve bir gelecek diliyorum.
Bunu başarabilmek için de, dünyadaki tüm ebeveyn ve tüm yetişkinleri ''hergün'' çocukları kutlamaya ve sevmeye davet ediyorum.
Aynı zamanda, kimsesiz, hasta, mülteci, öksüz ve yetim tüm dünya çocuklarını bağrıma basıyorum.
Makale yazarına da özellikle teşekkür ve şükranlarımı iletiyorum.
Saygılar
Kederli tarafından 11/20/2015 4:02:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oya gedik
Aynı olurlar hepsi çocuk olarak dogarlar hepsinin yaşam hakkı vardır.
Maalesef ülkemizde onlarca çocuk cezaevinde. Onlarcası yetiştirme yurdunda. Onlarcası sokakta.
Ve onlarcası daha yaşam kokusunu almadan öldüler ve ölüyorlar.
Ülkemde çocuk hakları kutlu olsun.
Saygılar.
Oya gedik
silinmeyen derin acılara maruz kalan çocuklarımız yürek yangınımız.Çocuklarımıza oyuncaktan daha çok sevgimizi verbilsek belki bu denli acılar yasamayız...
Tşk.ler ilginze sevginize...
Saygılar...
Hiç sevilmez mi onlar?
Dünyanın neşesi, gönüllerimizin çiçek bahçeleri...
Oya gedik
sarı ,beyaz , siyah solmayan çiçek onlar, melek onlar...
Tşk.ler ilginize Bedri bey...
Saygılarımla...