YORUMLAR
Zaten değerli Maybull da o güzel metoforlarıyla zekice yakalamış, öyküye girişin var ya hocam, insana ve insanın zamanla ilişkisine dair o yazdıkların hani, nefesimi kesti ve dönüp dönüp okudum. Dedim ki, bu adam, bu koca yürekli dostum yazdıklarıyla sadece bir öykünün yarattığı duygularla girmiyor okurun gönlüne, onun temeli sağlam bir felsefesi var ve bu felsefe hem ilham verici hem de kudretli bir eşik atlamanın yolunu gösteriyor.
Doğa ve insan ilişkisini anlatan bu güzel öykü beni hem duygulandırdı hem de ilham verdi. Bir insanın bir öyküden beklediği her şey fazlasıyla vardı. Çocuk, hayvan, doğa, efsane, sevgi...Bir de akıcı işlemişsin ki, Jack London'u kıskandırır.
Kalemine ve yüreğine sağlık hocam, iyi ki seni tanıdım.
(...) Mekansız bir zaman içinde koca bir karmaşa halinde sürdürülen yaşamlar vardı, onlar nereye çekiştirirse peşlerinde sürükleniyordum.Ne yaparlarsa yapsınlar, tüm zaman durmuştu artık. (...)
Bütün hikayeden vaz géçtim. Bu cümle bütün vucudumu istila etti... Merakkimı bağışlayın, ben bu cümleyle farklı bir diyara gittim. Sizin bu cümledeki diyar neresi ?
HarikA bir anlatım ustam...Tebrikler
Saygılar, sevgiler
Kemnur
bilmem anlatabildim mi? anlatabildiğime pek emin olamadım da... ::)
Kemnur
glenay
Bir asimiledir gidiyor.
Birlikte yaşayan herkes birbirinden az çok bir şeyler alıyor,
almak zorunda.
En sonunda köpeklerin maskarası olmuş kocamamış kurt:),öjenikni bozmuşlar yazık olmuş hayvana
asimilasyona ve kırılmaya uğramış masum kurt .okurken keyiflendim selam ve saygıyla değerli yazar o iki ayaklı ayılardan çok var,onları da mı melezlesek:))))))Ah Safinaz Abla
nerelerdesin merak ettim.
Keskinkalemzaman tarafından 12/18/2014 1:52:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Keskinkalemzaman
kapılara bağlanan efendisi tarafından beslen varlık oluyor,yaşasın efendisizilik diyor kurt,köpek ise efendi ister seviyor,ister dövüyor,selamla