- 711 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÜÇÜNCÜ SINIF DEMOKRASİLERDE
MERHABALAR;
HEMEN BAŞLIKTA YAZDIĞIM KONUYA GİRİYORUM!
TÜRBELERE ÇAPUT BAĞLAYAN BİR İNANÇ VE YANLIŞ DİN ANLAYIŞIYLA,YANLIŞ DEMOKRASİ ANLAYIŞIYLA,GELİŞMEMİŞ SAHTE BENCİLLİĞİYLE,GELİŞMEMİŞ ŞEHİR VE KÖYLERİYLE ÜZÜCÜ BİR ÜLKEDE YAŞAMAKTAN BİR AMATÖR YAZAR VE ŞAİR OLARAK UTANIYOR VE ÜZÜLÜYORUM!
ANCAK,ÜLKEMİZ ÜÇÜNCÜ SINIF DEMOKRASİSİ VE İNSANI İLE TEKAMÜL YOLUNDA İLERLİYOR!HEM İNSANIMIZ GELİŞECEK VE DEĞİŞECEK HEM İNANCIMIZ VE ÜLKEMİZ DEMOKRASİSİ GERÇEĞİNİ BULACAKTIR!
BU GÜZELLİĞE ULAŞMAK İÇİN İSE,ÖNCE İNSANIMIZ,SEVGİ DENİLEN,AMA BEĞENİ OLMAYAN,HOŞGÖRÜ DAHİ OLMAYAN,YALNIZCA VİCDANDAN GELEN O MÜKEMMEL OLGUYU(SEVGİYİ)BİR BİRİNE KARIŞTIRMADAN ÖZ BENLİĞİNE İNEREK GELİŞTİRMELİDİR!Kİ İNSANIMIZ GERÇEK İNSAN OLMA YOLUNDA YOL ALMAYA BAŞLASIN!KENDİNİ ELEŞTİRMEYİ BİLMELİDİR Kİ TEKAMÜL ETSİN!KENDİNDEKİ KÖTÜ YONGALARI TESPİT ETMELİDİR Kİ,ONLARA ÜZÜLEREK DEĞİŞMESİ İÇİN ÇABA GÖSTERSİN! HASET,FESAT,KORKU GİBİ KÖTÜ YONGALARI DÜŞMELİ VE YERİNE SEVGİ GELMELİDİR!Kİ,GERÇEK İNSAN OLSUN!
GERÇEK DİN,DEVESİNİ ÇEKEN BİR KÖLEYİ DEVEYE BİNDİREREK DEVEYİ KENDİSİ ÇEKEN BİR HALİFENİN ANLAYIŞIDIR.
KURAN,EZİLENLERİ YERYÜZÜNDE İKTİDAR YAPIN,(KASAS 5. AYET)VE DAHİ İHTİYACINIZDAN FAZLASINI DAĞITIN(BAKARA 219. AYET) ANLAYIŞINI ÖRTENLERE LANET EDECEKTİR.GERÇEK DİN ANLAYIŞIMIZA VE GERÇEK İNSAN VE DEMOKRASİMİZE VARMAMIZ DİLEĞİMLE!
SELAM VE SEVGİLERİMLE..
HASAN BELEK
01/04/2014
YORUMLAR
Merhaba,
Bir gün mutlaka güzel ülkemizin ,güzel insanaları her alandaki gerçekleri
görecek ve hak ettiği düzeyde yaşayacaktır.
Güzel bir yazı okudum sayende.
Teşekkür ederim saygılar.