Dinler Arası Diyalog...!
Tökezleyen Büyük Orta Doğu Projesi..’mi, Acaba...
Tek Taşla Kaç adet kuş vurabilirsin..?
Gülen "cemaat’ine" takılan (bilinçli yada bilinçsiz) çelme, aynı zamanda büyük orta doğu projesine vurulan darbe,.
His’slerim bana bu doğrultuda telkinde bulunuyor.
ama asıl kafama takılan sn. Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN ın -B- Planında ki Şah emekli General İlker BAŞBUĞ da var mı.?
Şimdi olaya Panorama bakışı yapalım,;
Gülen "cemaat’inin" ana rotası ne..!
sözde <Dinler arası diyalog> mu... el cevap evet... peki bu sözde <Dinler arası diyalog> fikrinin fikir babası kim.. yada kimler.?
Gülen Cemaat’inin Lideri zat-ı Muhterem Fettullah "efendi" 9- Şubat-1998 günü Papa 2. John Paul’a Sunduğu sözde güven mektubunda aynen şöyle ifadeler kullandı..
"Pek muhterem Papa cenapları, üç büyük dinin doğum yeri olarak bilinen toprakların dünyayı daha iyi yaşanabilirbir mekan kılma yolundaki kutsal misyonumuzu tam manasıyla bilinen halkından size en içten selamlar getirdik...
Papa 6. Paul cenapları tarafından başlatılan ve devam etmekte olan dinler arası diyalog için papalık konseyi (pcıd) misyonunun bir parçası olmak üzere burada bulunuyoruz. Bu misyonun tahakkuk edişini görmeyi arzu ediyoruz. En aciz bir şekilde hatta biraz cüretle bu pek kıymetli hizmetinizi icra etme yolunda en mütevazi yardımlarımızı sunmak için size geldik."(1)
..: Büyük Orta Doğu Projesi içerisinde Gülen Cemaat’inin yeri ve misyonu.. açık ve net..!
Gelelim Dinler Ayağına..:
1- Müsevilik (yahudilik) ALLAH tarafın dan Lanetlenmiş bir toplum ve hükmü ve geçerliliği tamamen ortadan kaldırılmış bir din.
(eğer dinler arası diyalog safsatası tutmuş olsa en azından itibarı tekrar iade edilmiş olacak. ki bu Zulmü şiar edinmiş İSRAİL için bulunmaz bir ganimet...!
2- Her türlü fitneligi fesatlığı ve ayırımcılığı tarih boyu körüklemekle kendisine manevra sahası açan Biritanya. ki projenin asıl mimarlarından. (Dünya yüzünde ne kadar karmaşa olursa o kadar kendisine yaşam kaynağı sağlayan bir ideoloji yi temel ilke edinme anlayışı)
3- Kambersiz düğün olmaz misali böylesi büyük pastadan en büyük dilimi bekleyen dünyanın hamisi (A.B.D) Şemsiyesinin geniş yelpazesi içinde güvenliği sağlanan Zat-ı Muhterem e ev sahibi... ve projenin hamisi.
4- Evet, Proje büyük olunca Finansın da büyük olması şartı burada da kendisini gösterecek elbet de deredeki kuşu vuracaksan derede ki taşı kullanacaksın. ( Beyni hayalarına inmiş Arap sermayesi işte tam bura da devreye giriyor).
Şimdi bu noktada zihin jimlastigi yapalım. sözde Cemaat e takılacak çelmenin oluşturacağı zincirleme Tökezleme inin hayalini kuralım..!( ha bu çelme bilinçli mi bilinçsiz mi) tartışılır.
ama eğer ortaya çıkacak sonuç. Ülkem ve MİLLETİM adına karlı kazançlı olacaksa. artık bize düşen Tam Tam dansı etmek olur ki denilecek tek şey Ballı Künefe tadında..!
Acaba...! İlker BAŞBUĞ un -B- Planında ki yeri ne.?
Liderler pazar da, MİLLETİMİN canı mezat da, VATAN dönmüş kaynar kazana... acaba YARADAN dan başka kimin umurun da...!
Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Böyle ciddi bir analiz yazısına basit kaçan bir yorum olacak ama özetle : Benim için muhterem olan nur, Muhterem Nur. Kulakları çınlasın.
Son noktasına kadar sözlerinize katılıyorum.
NedameT
Aynur Engindeniz
Saygılarımla.