- 8004 Okunma
- 84 Yorum
- 1 Beğeni
HAKKINIZI HELAL EDİN DOSTLARIM....
Kaç yıl geçmiş ardıma baktığımda şaşırıyorum...Yıllar öncesine sadece karalamalarımı atarım bir yerde durur diye Siyah gecem anacığımın teşvikiyle girdiğim sadece internet sitesi olarak gördüğüm yer şimdi ailem gibi oldu....
Kiminiz ablam, kiminiz abim, kiminiz dayım, kiminiz kardeşim, kiminiz üstadım, kiminiz arkadaşım....Kısaca kocaman bir aile olduk...
Kimi zaman beraber ağladık kimi zaman beraber güldük..Dostluğu defter ötesi reale taşıdığımız dostlarımızda oldu..Can olduk canan olduk..
Şiire sizlerle daha bir tutkulu baktım..Daha bir sevdim yazmayı ne çok şey öğrendim..Sizlerle ne basamaklar çıktım..
Ne çok şey verdiniz bana..Gözyaşlarımı yanımda olamasanızda sildiniz. Güldüğümde benimle şen kahkalar attınız..
Şiir deyip geçmedik beraber herşeyde vardık..Hastalıklar atlattım benimleydiniz. Hastalandığınızda sizinle olmaya gayret ettim..
Yeri geldi yorumlarda seslendim yeri geldi şiirlerde yeri geldi düz yazı ile yazmaya çalıştım Sevdaca halleri...
Yazdığım söylediğim her şeyi yüreğimde hissederek yazdım çizdim söyledim..
Ne yazdıysam içimden geçendi beni tanıdıkça arkadaşlarım hak verdi..Özümün sözümün yüreğimin kalemimin aynı olduğuna..
Ben hiç birinizden kırılmadım incinmedim...Bu nedenle hepinizden Allah razı olsun..
Şimdi arkadaşlarım dostlarım kardeşlerim abilerim üstadlarım...
Yarın bir ameliyata gireceğim...İnsan hali gidipte dönmemek var..Hepinizi teker teker ziyaret edip yada ulaşıp ’hakkınızı helal edin ’ demek isterdim ama ne zamanım nede sağlık durumum buna elverişli...
Bir haftalık süreçte benim yanımda olan candan öte canlarıma buradan teşekkür ediyorum..Başta onlar ve bu yazımı okuyan tüm arkadaşlar...
HAKKINIZI HELAL EDİN...zira şiir olsun söyleşi olsun adınız geçti dillendik konuştuk...
Benden yana hepinize hakkım helal olsun...
Dualarınızı esirgemesseniz hepinize minnettar kalırım..
EN KISA ZAMANDA ARANIZDA OLMAYI UMUT EDİYORUM..
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM...
BENİ UNUTMAYIN EMİ... :((((
YORUMLAR
Nurefşan.
yeni okudum yazınızı ve geçmiş olsun diyorum Yaradanıma emanetsiniz o güzel sürer merhemini , Allah yar ve yardımcınız olsun ,Helal olsun varsa hakkımız...
İnşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşur,tekrar en güzel şiirlerinizde aramızda olursun..SAYGI VE SEVGİLERİMLE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM
belli ki samimiyetle yazılmış manalı sözlerdi
beni de size bir dayı,bir amca yada bir baba şefkati ile yaklaştığımı kabul ederek sen ve sizin gibi lerin her
zaman yanında olacağız tebrikler güzel kalem
Sevgili Dost, büyük gecmis olsun . Tesadüfen ögrendim rahatsizliginizi . Yazinizi okudum simdi .
Bazen cok da vaktim de olmuyor , sitede ne olup bitiyor haberdar olamiyorum .
Lakin gec de olsa size Rabbim'den en isten duygularimla sifalar diliyorum . Dilerim ameliyatiniz iyi gecmistir . Simdi daha iyisinizdir insallah .
Cok selamlar . Sevgilerimle.
yeni okudum geçmiş olsun sağlıkla yaşam dolu kalın umarım iyileşmişsinizdir
Rasûlullah s.a.v Efendimiz bir hastaya uğradığı zaman veya kendisine bir hasta getirildiği zaman şu duayı okurdu
Allâhümme ezhibil-be’se Rabben-nâsi veşfi fe-enteş-şâfî lâ şifâe illâ şifâüke şifâen lâ yuğâdiru sekamen
Bende sana Rabbim den acil şifalar diliyor ve sağlık sıhhatle aramıza dönmen için dualar ediyorum
Allah ım seni sevdiklerinle sağlıklı sıhhatli nice ömürler geçirmesi için yar ve yardımcın olsun İnşallah
İnan şu an sıhhate kavuşman için dualar ettim edeceğimde Allah yüreğine keder gözlerine elem yaşı değdirmesin.
ÖNCE GEÇMİŞ OLSUN ÜSTADE. İNŞALLAH AMELİYATINIZ İYİ GEÇMİŞTİR Kİ GEÇMİŞ OLMALI BUGÜN BENİM ŞİİRİMİ FAVORİ LİSTENİZE ALMIŞSINIZ. HASTAHANENİN NE OLDUĞUNU BEN ÇOK İYİ BİLİRİ TAAA ON BEŞ YAŞIMDAN BERİ. 1967 DE 23 HAZİRANDA YATTIM 1968 İN 28 ŞUBATINDA ÇIKTIM. İ983 DE DE YATTIM AMA O ZAMAN BİR AY KADAR YATTIM. 2004 YILI EKİMİNDE YATTIM 2005İN ONDÖRT ŞUBATINDA ÇIKTIM. 1967 DE SAĞ BACAĞIMI KALÇA EKLEMİNDEN KAYBETTİM, 2005 YILINDA DA KARACİĞER AMELİYATI OLDUM. AMA HİÇ BİR ZAMAN HAYATIMA KÜSMEDİM. KADERİME İNANDIM. ALLAHA HEP DUA ETTİM. O BAKIMDAN GÖNLÜNÜZ RAHAT OLSUN ÜÇ ŞEY UNUTULMAZMIŞ BİRİNCİSİ ASKER ARKADAŞI, İKİNCİSİ HAPİSHANE ARKADAŞI, ÜÇÜNCÜSÜ DE HASTAHANE ARKADAŞI. SİZE SİTE ARKDAŞLARIN HAYIR DUASI GEÇER VE EN KISA ZAMANDA TABURCU OLUR ÇIKARSINIZ, KİM BİLİR BELKİ DE ÇIKMIŞSINIZDIR BİLE. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN. EN KISA ZAMANDA ARAMIZDA GÖRMEK DİLEKLERİMLE...
Yüce Rabbime emanet ediyorum sizi.O'na güvenin ,O'na tevekkül edin .
Küçücük,mini minnacık bir rutuş olarak düşünün.
Gelip geçen bir zamanın bir anı olarak farzedin
Gelip geçecek inşaallah.Dah nice zamanlar sayfamı aydınlatan bir ışığın parıltılarını
birlikte hep birlikte,Ailenizle,annenizle bizlerle yaşayacağız. inşaallah.
Bazen daha güzelini ulaşmak için ,daha mükemmelini yaşamak için fedakarlıklara katlanırız.
Bazen ızdırabını duyduğumuz,sıkıntısını hissettiğimiz bir mola ihtiyaç duyar insan
İyice dinlende gel gönlü güzel,bahtı güzel yarınları güzel olacak güzel kardeşim.
En kısa zamanda bekliyorum.
Siz gelinceye kadar şiir yazmayacağım
Molayı kısa tut emi
Hadi çabukça dön
Allaha emanet olun.Allah yardımcın olsun.Yüce Rabbim acil şifalar bahşetsin size
Gönlü yüce bahtı güzel kendi güzel kardeşim.
Molayı kısa tut emi çabucak dön ve gel .
Saygılarımla
canım Sevdalinkom gelmiş geçmiş olsun hastalık çok başkadır biliyorum benim ailemde de var çok sevdiğim ablam ve anneciğimde yaşıyorum bunu sana ALLAHtan acil şifalar diliyorum ama biliyor musun sezgilerim oldukça güçlüdür bence sende bir enerji var ki o hastalığı alt edip buraya döneceksin kısa zamanda görüşmek dileklerimle sevgimle
can sıkııcı bir sebepten dolayı uzunca bir zamandır giremedim sayfaya.. ilk geldiğimde gördüğüm, okuduğum yazın üzerine derin bir hüzün çöktü üzerime.. seni görmekti dileğim.. ama böylesi bir şekilde değil tabii.. çok değerli dostum.. her ne ise sebep olan rahatsızlık, geçmiş olsun dileklerimle birlikte daha nice uzun zamanlarda sağlıklı ve mutlu bir şekilde annen, çocukların ve tüm sevdiklerinin yanısıra, buradaki ailenle birlikte yeni ve içli şiirler ve yazılarla karşımızda olman temennilerimle.. Yüce Yaratandan seni koruyup kollamasını niyaz ediyorum.. tekrar geçmiş olsun ..
selamlar, saygılar...
Şairem, değerli dost...
Öncelikle geçmiş olsun.Rabbim Şafii ismi hürmetine şifalar versin.İmtihan dünyasının talebeleriyiz,verilen veya tatttığımız her sınav bizlere zor görünsede hikmeti ilahi ile dolu...Derdi veren rabbim dermanı içine gizlemiş.duacıyız,duacınız...
Rabbül alemin rahmeti,merhameti,lutfu ile bereketlendirsin şifa ile neşelendirsin inş.
Sevgimle.....
merhaba
O ne demek öyle umudunu yitirme sen sağ salim aramıza dönecek yine şiirlerinle yürekleri fethedeceksin. pes etmek yok. sana allahtan ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM tüm arkadaşlarınla birlikte sana DUACI 'yız. imkanım olsa kapında bekleyeceğim ama yollar değilmiydi yürekleri ayıran. BEKLİYORUZZZZ VE SANA DUACIYIZ.
can dostum sevgili kızım :
öncelikle günaydın günün aydın olur inşallah diyerek başlamak istiyorum..çok şaşırdim birden.. işin bu denli ciddi olduğunu bilmiyordum..inşallah sağ-salim tekrar aramızda göreceğiz..yine o sıcacık evini i asil ve sevgi dolu yüreğini açacak yine ekmeğini yiyip suynu içecek sır manasında çok şey paylaşacağız inanıyorum..sen ne zorlukları yenmiş insansın..sen her zorluğa ve olumsuzluğa rağmen aile bütünlüğünü bozmamış ayaklarının üzerinde durmasını bilmiş insansın..kan kustuğun zamanlarda bile kızılcık şerbeti demişindir salt sevdiklerin üzülmesin etkilenmesin diye..senin için iyiye güzele ait ne kadar çok şey yazılsa azdır biliyorum..seni bilen bilir tıpkı altının kıymetini sarrafın bileceği gibi..sen sıradan bir kadın, sıradan bir şair müsvettesi değilsin zira..sen anasın ,eşsin dostsun yarsın yaresin zira sen cansın canansın..ve şunun altını çizerek belirtmek isterim ki bunlar iltifat değil seni ve aileni tanıyan bir yüreğin bir ağabeyinin samimi itiraf ve katıksız tesbitleridir..kesinlikle dualarım seninle olacak..allah seni çoluna çocuğuna annene babana eşine dostuna ve bize bağışlayacak..bak bu kadar sevenin hayır duasını almak kolay değil..allah bilecek senin sevenlerinin melul mahzun kalmaması gerektiğini..uzattım iyice biliyorum..neyse hadi allaha emanet ol..bekliyoruz ..tekrar görüşeceğiz..ziyaretine geleceğiz dostlarınla..hoşça kal sağlıkla kal.
Çok geçmişler olsun şairem herkes üzüldüm demiş ben üzülmedim neden çünkü eski sağlığına kavuşmuş olarak geri döneceksin diye, eğer ki tedavi olmasaydın işte o zaman üzülürdüm, rahatsızlık sebebin her ne ise belli ki sağlığın için bunu doktorun gerekli gördüğü için ordasın, dilerim başarılı bir ameliyat geçirirsin ve en kısa zamanda sağlığına kavuşmuş olarak yeniden aramızda olursun...Seni seviyoruz dualarımız seninle olsun can şairem sağlıklı, sıhhatli ve hayırlı haberlerini duymak dileğiyle inşallah, sevgilerimle...
Öncelikle geçmiş olsun Sevda, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun ve tekrar şiirlerine, arkadaşlarına, dostlarına, sevdiklerine ve seni sevenlere dönersin.
Dualarım senin ile, Allah yar ve yardımcın olsun. Kendine iyi bak olur mu.Seni bekliyor olacağız.
Sevgilerimle Sevda...
efendim yazınızı okuyunca duygulandım ben umut ediyorumki en güzel şekilde sağlığınıza kavuşacak sizi tekrardan aramızda göreceğiz ben öyle hissediyorum sizze geçmiş olsun der ALLAHTAN acil şifalar dilerim bütün dualarım sizinle benim hakkım yokda varsa bile helal olsun en azından bir dostunuz sayfadan sağlığınızı haberdar etsin bizleri geçmişler olsun sağlıklı yarınlar diliyorum saygılarımla selamlar
Yüreğini sevgi,lere açmış güzide kaleminden dökülen duygu yüklü şiirlerini okumaktan her zaman keyif almışımdır seni en kısa zamanda aramızda görmek isteriz yanınızda olamazsakta dualarımızla yanındayız geçmiş olsun der bir an evvel sağlığına kavuşman için yüce ALLAH tan duacıyız.
Yüreğindeki sevgileri yine bize emanet bırakarak sağlığına kavuşmaya gidiyorsun. Döndüğünde geri almak için bizlerin o sevgiye sıkı sıkı sarılıp muhafaza edeceğinden emin olabilirsin 'SEVDALİNKO'.
Henüz erken çok şey için karamsar olmaya. Dünya hali her an sürprizlere gebe olsa bile biz seni dualarımızla yolcu ediyoruz.
Bu yüzden içimiz rahat.
Dönünce emanetini geri almak için acele etme.
Bizler o SEVGİ'yi allayıp pullayıp yine sana sunacağız.
Allah yardımcın olsun.
Melekler seninle beraber olsun.
Hak diyorsan illa. Benden yana canı yürekten helal olsun.
Dostların şiirlerinde yorumlarınızı gördüm,
Seslendirmelerinizi de dinlediğimi tahmin ediyorum.
Şiirlerinizi, düz yazılarınızı okudum.
Kendi eserlerimde değerli yorumlarınızı aldım.
Sizi bir bacım bildim.
Sizin üzüntüleriniz benim üzüntülerim, sizin mutluluğunuz benim mutluluğumdur...
Ne kadar hakkım varsa helal olsun.
Mevlam bu sorunun da üstesinden gelmenizi sağlayacaktır.
Dualarımız sizinle olsun...
En kısa zamanda sizi aramızda görebilmek umuduyla...
Allah'a emanetsiniz...
Sevgili Arkadaşım.
Ben daha önce iki kez yattım o ameliyat masasına. Korkulacak, endişe edilecek bir tarafı yok. Aynen şarkıda dediği gibi: Yatcez kalkceez hooop bakmışsın sapasağlam ayaktasın...Böyle duygu ve hüzün dolu şeyler yazıp da adamın kafasının tasını attırma akşam akşam. Güzel güzel git, ameliyatını ol, sonra tekrar gel buraya, benden kolay kolay kurtuluş yok sana...Buldun başına belanın püsküllüsünü)))))))))))))))))O on yedi benli Şadiye'ye de söyle iyi baksın sana. Boşarım...Valla boşarım, bakmam gözünün yaşına...Ne kadar asabi bir adam olduğumu biliyorsun..Ona göre.
Hakkımı helal etmeye gelince..Ona daha çok var..En azından senin açondan çok var. Asıl sen helal et hakkını bana, büyük ihtimal ben senden çok daha önce gitmiş olurum.
Benden yana helal-i hoş olsun...Beyzanisa arkadaşın dediği gibi Rabbim Şafi ismi hürmetine sana acil şifalar versin.
Çok bekletme bizleri.
Seni çok seven biri var burada.
Selam ve sevgilerimle.
Edebiyat Defteri'nin sürprizlerine alışmıştık artık ama,
bu yazı,
hiç beklenmeyen bir durumdu.
Sözün doğrusu,
buradaki herkeslerden böyle bir veda yazısı bekleyebilirdik ama,
Sevdalinko'dan asla.
Çok şaşırdım, çok üzüldüm...
Tek tesellimiz,
sağlığınız kavuştuğunda,
tekrar aramıza dönecek olması...
Sağlık problemleri, hayatımızın bir gerçeği.
Sonuçta kaderde ne var ise, başa o geliyor.
Eminim ki,
Sevdalinko enerjisi,
bu ameliyatı ve hastalığı kısa zamanda alt edecektir.
Ve,
olanca heyecanı,
güzelliği ve samimiyeti ile
tekrar aramıza dönecek,
neşeli,
hoş kelimeleri ile,
hayatımızın önemli bir rengi olmaya devam edecektir.
Allah'tan şifa diliyorum.
Ve,
en kısa zamanda güzel haberlerini bekliyoruz...
Şiir gönüllü arkadaşım...
Az önce okudum hop etti yüreğim.Telde konuşurken bu yazını görmemiştim şimdi okuyunca içimi acıttın.Acil şifalar canım.
Hakkım helaldir biliyorsun sana, sen de lütfen hakkını helal et. Ses verdin nefes olsun sözlerime.
Sağsalim döneceksin ALLAHın izniyle aramıza.
Kocaman sevgiler gül yüreğine.
YA ŞAFİYEL EMRAD [ey hastalıklara şifa veren ] Allahım
Güzel kardeşime ŞAFİ ismi şerifinle şifa ver AMİN........
inşaallah tez zamanda iyileşir devam edersin yazılarına şiirlerine
Beraber birbirimizi takip ederiz inşaallah
Ben biraz yeniyim galiba ama
Dualarıma ekleyeceğim
Allah tan en kısa zamanda iyileşmeni temenni ediyorum
Nerelere neler yazmış ba ba ba :) şimdi gördüm
keşfedemeyecek kadar acemiyim biliyosun ablam burda
ama seni çok eski tanıyorum sanki.
şu kısacık zamanda acı tatlı neler yaşandı geriye dönüp baktığımızda koskoca yıl geçmiş gibi .
dilerim senin yeniden doğuşun olur bu uyanışın
dilerim gönlündeki dileğin
tüm isteklerin karşında olur gözlerini açtığında .
mutlulukla boğulacağın yılların başlangıcı olur belki kimbilir :)
hem daha bana gelceksiniz rakı balık roka yapacağız ya
daha çok yanaklarım kırışacak gülüşmekten :)
fazladuygusala bağlatmadan bizleri , git diyorum sana :)
öpüldün nanaktan
telefonla arayacağım seni haberin olsun .
Ah canım benim..Yazıları pek takip edemiyorum...Şimdi dikkatimi çekti...Allah acil şifalar versin..Moralinizi düzgün tutun...Allah'ın izni ile iyi olup aramıza döneceksiniz...Dualarımız sizinle...Allah'a emanet olun Değerli Şaire'm...Sevgi dolu bir yüreksiniz...Helalçok seviyoruz olsun hakkımız kat be kat...Tez zamanda görüşmek dileği ile...Saygıyla..Sizi çok seviyoruz....
Canım arkadaşımın gözbebeği, canı Sevdalinko... Çok geçmiş olsun canım, Allah yardımcın olsun , acil şifalar diliyorum sana... Kısa zamanda tekrar şiirlerde buluşmayı umut ediyorum. Dualarımız seninle olacaktır emin ol...sen söyledin diye söylüyorum; güzel bir söz bir tebessüm bile hakmış...enazından yorumlarımızda hakkımızın geçtiğini farzederek benden yana binlerce kez helal olsun...gözlerinden öpüyorum... Sevgilerimle...
Yazınızı zevkle okudum hatta yüzüme bir tebessüm düştü/Ancak ameliyata gireceğinizi okuyunca içime bir burukluk düştü/Şimdiden geçmiş olsun/umarım en kısa zamanda iyileşir aramıza gelirsiniz.
Özliyeceğim kendi adıma şiirlerinizi dört gözle bekliyeceğim.
Helalleşmek güzeldir yarının ne olacağını nerden biliriz.
Helalı hoş olsun Saygı ve Selamlarım kalbi iyi niyet Dualarım sizinle(bir kusurum olduysa af ola/sanal ortam biliyorsunuz,farkına varmadan,insan kırabiliyorda )
Bu arada banada yolculuk gözüktü kısmetse tabi en yakın zamanda görüşmek dileklerimle hoşça kalın.
Salih Ataseven
canım benim.. ben bilmiyordum, Allah sana da herkese de şifa versin inş en kısa zamanda.. çok çok geçmiş olsun..
senin o hassas kalbin ve güzel sözlerin olmadan olmaz, güzel yüreğin.. onun için dilerim her şey yolunda gider ve tekrar ailem dediğin bu yere dönersin..
tüm kalbimle seni seviyor ve koccamaan bir bol şans öpücüğü konduruyorum yanağına.....
Operasyon sonunda diliyorum ki sağlığınıza eskisinden daha iyi bir şekilde kavuşursunuz..Öyle ki hayatı her yönü ile yüklenmişsek,bu gübü durumlarda kaçınılmaz oluyor..ama siz o pozitif duruşunuzla herşeyin üstesinden geleceksiniz mutlaka..Bizlerden çok sizin bize çok hakkınız geçti..Bu bağlamda dualarımız sizinle olacak..
Hem zeten 'köyüye bişey olmaz'derler:)))şaka bir yana...sağlık ve afiyetler diliyorum..
Sıhhatine kavuşman dileğiyle, umut dolu olman arzusuyla, Allahım sana güç kuvvet versin dilerim... Sen bu siteye geldiğin günden beri havası soluğu oldun. Şiirlerinle yorumlarınla her zaman var oldun .Var olacaksın
Bekliyorum iyi ve sağlıklı haberlerini. Mutlaka geleceksin... Hakkımız bir dost selamı her zaman helal olsun... Çok sevgiler şimdiden geçmiş olsun... Bekliyorum döneceğin günü