Herkes Gidiyor, Hissediyorum.
...
Hiç kimseyi bu kadar beklemedim ben. Hiç kimsenin beni bu denli üzmesine izin vermedim. Ama sen üzdün, sen beklettin. Gitmez, hep benimle kalır dediğim sen terk ettin beni. Aldatılmanın, ihanetin ne anlama geldiğini, nasıl can acıttığını sen öğrettin bana. Yaşata yaşata öğrettin. Acıta acıta aldın avuçlarının içine kalbimi ve dedin ki " Maalesef bitti. Allah’a emanet ol." Sana şuan ne hissettiğimi, nasıl bir durumun içinde olduğum anlatmayacağım. Beni en iyi sen bilirsin. Zaten beni bu kadar çok üzen şeyde bu. Şuan ne durumda olduğumu bilebildiğin halde gelmemen. İstesen dönersin, istesen azda olsa hani minnacık ta olsa seversin, sevebilirsin beni. Olmadı sevdiririm ben sana kendimi. Bir kere yaptım yine yaparım. Tekrar aşık olabilirsin bana, söz veriyorum.
Her şey senin elinde, kalbinde.Beni bırakıp kollarına gittiğin kız seni terk etti. İhanet etmiş yeni öğrendim. Ne hissettin dersen. Hiç bir şey, üzüldüm. Kendi adıma değil senin adına üzüldüm. Uğruma seçtiğin kız seni terk etti. Şimdi sende üzülebilirsin ama onun için değil. O kız için ağlama sakın. Bak sen ağlayınca hissediyorum ben ve inanır mısın sen bir başka kızın ismini söyleyince benim dudaklarım çatlıyor.
Mektubu yazma amacım şu. Unutuyor gibi oluyorum bazen seni. On ay, koskoca on ay oldu sen beni terk edeli. Eskiden sürekli aklımda idin. Sürekli ağlıyordum senin için. Şimdi eskisi kadar değil. Eskisi gibi acıtmıyor, sensizlik. Eskisi gibi ağrımıyor kalbim. Bir başkasına aşık olursam affetmem seni. Bir başkasına aşkım dersem´´ diyemem ki... Lütfen, dön çok ihtiyacım var sana. Senin yanında ısınıyorum ben sadece. Senin yanında olduğumda ki sıcaklığı kimse veremiyor bana. Dön.. Herkes gidiyor. Herkes yavaş yavaş tek ediyor beni. Hissediyorum... Sen gitme lütfen. Daha çok uzaklaşma bak ayak seslerini duyabiliyorum hala. Dön lütfen.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.