AYRILIK MEKTUBU
Elfida
Biliyor musun ?... Kalbim deli dolu akan bir nehir , hep sana doğru,hep senden yana…Sen ise o nehrin yatağısın ezelden ebede Allah tarafından bildirilen.
Ben koşup nehrin yollarına bentler örüp yönünü değiştirmeye çalıştıkça ilk anda bilerek kestiğim yollardan taşan sular çatallanıp akıyor değişik yönlere ,ben başardığımı sanıp kısa bir yanılgı yaşıyor ve görüyorum ki ,engel olamadığım bu güçlü akış az ilerde yine birbirine kavuşup gerçek yerini buluyor.
Neden mi kesmek istiyorum yolları , biliyorsun işte!
Ben her gün ekmek kavgası derdinde ,sen bir eli yağda bir eli balda masum bir melek.
Sonunda engel olamadığım bu akış sayesinde sana olan duygularımı hissettin,bende sana açtım.
Olacak iş değildi biliyordum ama kendimi tutamayıp sana açtım derdimi.Sen o kadar temiz,o kadar asildin ki.Sana avuçlarımda sunduğum aşkımı aldın ve kabul ettin.Çok mutlu olduk belki ama biliyorsun ki bu devam etmez.Başlamak hataydı belki ,benim hatamdı bu.
Ruhlar aleminde mi tanıyıp sevdim seni o yüzden midir vazgeçemeyişim?Senin gözlerinle baktım dünyaya ,senin kalbinle sevdim.Ellerim senin ellerin ,gözlerim senin gözlerin.Her sabah aynaya baktığımda seni gördüm, ben sendim , sen ise ben. Geçtiğin yolları bile sevdim .Sen geçtiğin için yollar güzelleşti.Sen söylediğin için sözler anlam buldu.Ben seni senden çok,seni benden çok seni bu dünyanın içindeki her şeyden çok sevdim.
Sen yolladın diye bir kuru dal, değer buldu gözümde, biliyor musun bana verdiğin hediyelerin çöplerini bile atamadım Elfida.Ben seni kendin olduğun için sevdim.Saçını,gözünü sevmedim senin saçın,senin gözün olduğu için sevdim.Seni sen yapan her şeyi sevdim ben.
Sen beni sevmeyince azalmadı sevgim.Sen beni sevince çoğalmadı.
Sen kalbimde her daim duyduğum o acının sahibi,sen hüznü sevdiren gözyaşlarım akarken mutlu olmasını bildiren,gözlerimdeki pırıltının yaşama sevincimin kaynağı yine sen.
Biliyor musun?...Ne kadar çok sevdiysem o kadar imkansızlaştın.İmkansız olan da ne dersen tabi ki aynı çatı altında yaşamak.Ama ben artık bundan da çok mutluyum.Çünkü sen hiçbir zaman benim eksik ve kusurlarımı bilemeyeceksin.Kötü yanlarımı öğrenemeyeceksin.Hiç bir zaman bana kızamayacaksın.Hayatımızda hiç kavga etmemiş,hiç kötü söz söylememiş olacağız birbirimize.Sana hiç kaşlarımı çatmamış olacağım sende bana.Bundan güzel bir şey olabilir mi?İşte bunlarla mutluyum ben bu düşünceler tek tesellim.Doğarken seni tanıyıp sevmiyordum ama ölürken kalbimde olacaksın Elfidam.
Bütün insanlar bir yana sen bir yana Elfida.Dünyada tek ikimiz varız , istediği kadar dolsun bu dünya.
Bir gün yüzüm buruş buruş olunca ,gözlerim uzaklara dalınca kalbimde yine sen olacaksın.Rüzğar değince yanağına, benden bir buse kabul et Elfida.Gördüğüm her güzel şeyde sen olacaksın.Aynaya baktığımda seni göreceğim.Gözbebeklerimde oturuyor olacaksın ve bana gülümseyeceksin oradan.
Olumlu veya olumsuz yaptığın hiçbir şey beni etkilemedi bu güne kadar.Beni tek ilgilendiren içinde sen olman veya olmaman.
Biliyor musun?...ben seni bir anne gibi sevdim.Nasıl ki anneler çocukları çok ciddi suçlar işleseler de,yavrularından vazgeçemezler , bende seni işte öyle sevdim.Dünyanın en berbat şeyini de yapsan Allah seni bana sevdirdi bir kere.Allah seni bana değil, kalbime yazdı.Sıcaklığını koydu içime .Kalpleri evirip çeviren de o,sevgileri alıp koyanda.
Bir anne şefkatiyle sevdim seni.Bir anne içtenliği ve samimiyetiyle.Bir anne kadar merhametli ve affedici olarak.
Unuttuğumuz bir şey vardı ki;aşk imkansızdı bizim için.Sen ve ben hayatta yan yana gelmesi en imkansız iki kişiydik .Yinede seni çok sevdim .Doğru değildi sen benim yaşadığım hayata katlanamazdın.Alışık olmadığın zorluklar vardı.Sen ne kadar önemsemesen de zamanla ortaya çıkacak sorunlar olacaktı.Senden ayrılınca yaşayacağım büyük acıları biliyorum.Fakat seninle yaşarken bir anlık bir sıkıntı duyman ve bunu hissetmem halinde duyacağım acı daha büyük olacaktı.
Beni affet Elfida ne kadar sevsek de olmuyor görüyorsun .Şimdi üzüleceksin, bende üzgünüm fakat zamanla anlayacaksın .
Benim dikensiz gülüm Elfida beni affet hayatına kaldığın yerden devam et.Hayatına girip kafanı karıştırdığım için kendimi hiç affetmeyeceğim.Seni hep kalbimde taşıyacağım nereye gitsem götüreceğim.Hoşçakal Elfidam benim ezel gülüm .Ben acımadan hayatını altüst eden ,aşkını içinde saklamasını bilemeyen Bedirhan.