Akıyordu Zaman..
Akıyordu Zaman...Yüreğimden çalıyor ve yüzümdeki çizgilere veriyordu tüm emeklerimden arttırdıklarımı...
Geçiyordu zaman...Düşlenmesi düşünülen hayalleri alıp götürüyordu çok uzak vadilere..O vadiler o kadar uzaktaydılar ve o kadar hareketlilerdi ki..Koşup yetişmek istedikçe kaçıyorlardı.Kaçtıkça yoruyor,yordukça tüketiyordu.. Ve ben tükendikçe direniyor,direndikçe tükeniyordum..
AKIYORDU ZAMAN!Gözbebeklerimden damlayan iki damla gözyaşı gibi umursamaz...
GEÇİYORDU ZAMAN:Tren garında bekleyen bir yolcu misali peşinden baka kaldığım bir tren gibi.Binmek istiyordum,gitmek istiyordum düşlediğim düşlere..Ama durmuyordu durduğum duraklarda..Geçip gidiyordu....
DURDU ZAMAN!Hayallarimi peşine takarak benden giden sevgilinin ardından..Geride ise bırakılan balçık hatıraların bataklığı,bataklıkta çırpınan bir yürek ve ölü hayallerin yaşadığı güneşsiz bir mezar kalıyordu....
Eren Naim KARATAŞ
06.03.2008
13:44
YORUMLAR
Zaman durmadı halen akmaya devam ediyor bu nedenle sen vakit çok daha geçmeden o batalıktan çık ve yaşamın güzelliklerini kaçırma :) Yoksa orada kuruyup gideceksin orada ve çok pişman olacaksın vaktini orada tükettiğine :)
Herşeye rağmen itiraf etmeliyimki güzel bir yazıydı etkili ifade etmişsin... Bunu itiraf etmek zor oldu gerçekten :)