- 918 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Mini Diyaloglar
- Eee ben de Özge’ye aşığım, n’olcak şimdi? Kavga mı edicez?
+ Yok abi ben şiddete karşıyım, başka bişey bulcaz.
- Olum sen neden sürekli benim aşık olduğum kızlara aşık oluyosun?
+ Abi zaten mahallede iki tane güzel kız var, biri nişanlandı, n’apalım yani?
- Doğru lan.
+ Abi kıza sorsak mı hangimizi seviyomuş diye.
- Yok olum olmaz, kız bana aşık ama sorarsak sana acır, vicdan yapar, kafası karışır. N’apcakları belli olmaz bunların.
+ Abi ne alakası var medeni insanlar gibi sorucaz, kimi seviyosa diğeri aradan çekilecek.
- Yok lan ben seni biliyom duygu sömürüsü yaparsın, kafasını karıştırırsın kızın.
+ Diyelimki kavga ettik. Ben seni dövdüm. N’olcak?
- Sen güçlü olduğun için, ben aradan çekilcem.
+ Hay allam ya zihniyete bak.
- Hahahaha, yok lan geyik yapıyom ya ne kavgası. Offff gel içelim ya
6 saat sonra
- Kardeş o kız seni seviyo ya, ben aradan çekiliyim.
+ Yok abi o kızın gönlü sende kusura bakma üzdüm seni, size mutluluklar dilerim.
- Olum kafam güzel diye demiyom ya, Özge hep seni sevdi. Beni bi arkadaş olarak görüyo.
+ Hani bi kere kafeye gitmiştik ya, senin yanına oturmuştu. Ben o zaman anladım seni seviyo o kız.
- Yok lan seni karşısına almak için, seninle bakışabilmek için oturdu yanıma.
+ Abi neden sürekli olmaza sokuyosun işleri. Kız sana deli gibi aşık ya. Eminim.
- Yok kardeş ben iyiyim böyle, merak etme ben çekilirim köşeme, size ayak bağı olmam.
+ Haydaaa. Abicim neden ağlıyosun şimdi.
- Yok bişey yaaa.. Birden ne biliyim...
+ Abi kusura bakma da bişey sorcam. Biz ne yapıyoruz ya amacımız ne?
- Ne biliyim olum ya aşığız, içiyoz işte. Aşık olunca başka n’apılır ki?
+ Offf onu sormadım ben yaa..
- Hadi hadi kaldır, şerefe.
YORUMLAR
Ve üç gün sonra...
"Abi, bi baksana! Şu gelen Özge değil mi?"
"O valla. Yanındaki kim?"
"Şey değil mi, şey...İş Bankasında müdür."
"Vay anasını!"
"El ele de tutuşmuşlar!"
"Kız bizden bi haber alamayınca besbelli..."
***
Bu iki sahne bana bir kere daha gösterdi ki, teferruat olmadan da okurun aklına girilebiliyormuş. Neşeli bir çalışma, insana tebessüm ettirecek kadar, samimi ve tanıdık.
Kutluyorum Önder Bey.