Günbegün Notlarım68/HAYAT DEVAM EDİYOR...
................................................
Sabah ortaya her zamanki haliyle çıkarken güneş, çocuklar nerede boş bir sokak bulup kendilerini oyunlara verirken, boş alanları insanlar zaman aktıkça doldururken, tüm canlılar inlerinden çıkıp harekete geçerken, bir anne üretmek için adımlarını atarken, bir ağaç gün geçtikçe boydan ve kalınlıktan gelişme gösterirken; o anlarda anlarım ki hayat devam ediyor...
Hayat devam ediyor; bir acıdan sonra güzellikler ellerden tutuyorsa, bir ayrılık türküsünden sonra sevinç dolu bir haber kulağa mırıldıyorsa, bir yorgunluktan sonra cana rahatlık iniyorsa, bir bitmez çileden sonra mutluluklar bir bir kapıyı çalıyorsa, bir yangından sonra beden hala ayaktaysa...
Ölümlere rağmen anneler bebeler doğruyorsa, zulümlere karşı iyilikler eksilmiyorsa vicdanlı gönüllerde, ormanlar yanarken yeşillikler her bahar yeni bir yeşil bayrama yeniden merhaba diyorsa, depremler yerleri yerle bir ederken umutlar yaşamı unutmuyorsa; hayat devam ediyor demektir...
hayat devam ediyor
can istese de istemese de
sol yan hissetse de hissetmese de
göz aydınlık görse de görmese de
söz yerini bulsa da yerini bulmasa da
hayat devam ediyor
hayat devam ediyor
bugün hoş olsa da hoş olmasa da
sürgün zor olsa da zor olmasa da
karın tok olsa da tok olmasa da
yarın gelse de gelmese de
hayat devam ediyor
..............................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
10 Mayıs 2010,,,
Mardin
YORUMLAR
canım çok sıkıldı benim için çok önemli bir olaya
o sıkıntıyla başımı pencereye dayadım
gençler hala sigara içiyordu o ağacın dibinde
tombul çocuk hala bisikletinde turlamada
market aracı habire mal indirmede
nasılda sıradandı herşey
bir baktım bana sıkıntı olanda sıradanlaşıverdi birden..
Güneş herşeye rağmen yeniden doğuyor insanlar da öyle.. Her zorluğun bir de ferahlığı var yokuşta akmayan ter, inişte gözyaşı olurmuş çok severim bu sözü... Bir yandan ölenler, bir yandan dünyaya merhaba diyenler hayat bir yerde dengeleniyor, tezatıyla da güzel hayat... Yanlışlar olmadan doğruları göremiyoruz, iyilerin kıymeti böyle anlıyoruz.. Yine çok beğenerek okudum teşekkürler paylaşımın için tebrikler...Saygı ve selamlarımla...